וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת פוטושופ? הצחקתם את קלואי קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 16:08

כוכבת הריאליטי שמקפידה לרטש כל תמונה שהיא מעלה לרשתות החברתיות חלקה עם עוקביה סט של תמונות ביקיני, שהציעו גוף בלתי אפשרי. ברצינות, איך היא מצליחה לנשום? וואלה! סלבס גוזמנית

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
כמה נוח. קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים מלחמת פוטושופ עקובה מדם מתחוללת ברשתות החברתיות בין עיתונאים ומשפיענים למיטב כוכבות ארצנו. מי שמביטה בהתרחשויות בבוז ומסירה לעצמה עוד צלע היא קלואי קרדשיאן, כוכבת הריאליטי שלא בוחלת בריטושים.

קרדשיאן, שלא מוכנה להשלים עם העובדה שהקיץ עומד להסתיים, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סדרה של תמונות ביקיני וחשפה גוף בלתי אפשרי. לא בקטע מחמיא, אלא יותר בכיוון של כלוב צלעות פגום.

לצד תגובות שהרימו לקלואי ולגזרה, היו עוקבים שלא חסכו ביקורת: "אני רוצה שכל הנשים יבינו שגוף כזה לא קיים במציאות", "אני תוהה באילו מוצרי איפור היא משתמשת כדי לאייר לעצמה קוביות בבטן" ן"הקונגרס דן בדרך בה בלסריטאים מטפחים אצל בני נוער דימוי גוף מעוות. את מוכיחה את הנקודה שלהם". גולשת אחרת שאלה בפשטות "קלואי, את רעבה?".

בחודש יוני האחרון עמדה הכוכבת במרכז סערה לאחר שהעלתה תמונות ונראתה כמו אישה אחרת לגמרי. היא הסבירה שעברה ניתוח אף אחד, שהיה ההליך הקוסמטי היחיד שביצעה לחייה וגרם לפרצופה להיראות אחרת לגמרי. אנחנו טוענות שהיא משקרת.

וואלה! סלבס יודעת שאף ריטוש לא משתווה לזוהר שהיא מקרינה אחרי קרואסון טרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully