וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי קרדשיאן סוף-סוף מודה: ניתוח אחד שינה את הפנים שלי

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 13:44

שנים של שמועות, חשדות, האשמות והמון תעלולי פוטושופ גרמו לאחות קרדשיאן להסכים לגלות שעברה ניתוח באחד האיברים המרכזיים בפניה... שפשוט שינה לחלוטין את הלוק שלה. "אומרים שעברתי השתלת פנים", טענה קלואי קרדשיאן. וואלה! סלבס סכין

קלואי קרדשיאן עם טריסטן תומפסון/אינסטגרם

חברים, יכול להיות שנדרשו 20 עונות של "משפחת קרדשיאן" המיתולוגית, מאות שערוריות, תעלולי איפור וריטוש ממוחשב כדי לחלץ את זה ממנה - אבל קלואי קרדשיאן, אחת האחיות הבוגרות של הריאליטי המשפחתי שהגיע החודש לסיומו - סוף כל סוף הסיכה להודות שכפי שהעולם כולו ידע, היא עברה ניתוח פלסטי ששינה את מראה הפנים שלה לחלוטין!

רכלו על הלוק של קלואי קרדשיאן גם באינסטגרם

זוכרים איך כולם ריכלו על כך שבן הזוג של הקרדשיאן, כוכב ה-NBA טריסטן תומפסון, בגד בה בשנת 2019 עם חברתה הטובה של אחותה הקטנה? שבועות ספורים אחר כך (ואחרי פרידה שהובילה בסופו של דבר לקאמבק), קלואי כבר ממש לא נראתה אותו הדבר. מייקאובר קיצוני במראה החיצוני? קיצוני מספיק על מנת שהמעריצים האדוקים ייבהלו, אך רק כעת היא מספקת את הפתרון שכולם חיכו לו: היא לטענתה, עברה ניתוח אף. אחד. בודד. בלבד.

קלואי קרדשיאן ב-2020. GettyImages
ככה אתם מקבלים אותה היום. קלואי קרדשיאן/GettyImages

לא שהליכים קוסמטיים, איפור מטשטש או פרובוקציות זרים לחבורת אחיות הכי מפורסמות בעולם כיום (היי קימי וקיילי), כמו שמעריציה של קלואי בת ה-36 פשוט לא זיהו אותה אחרי ששיפצה את האף - מה שהשפיע על הפנים שלה באופן בולט. "כולם אמרו 'אוי, אלוהים, היא עברה השתלת פנים שלישית!', אבל מדובר בניתוח אף אחד וזהו", סיפרה קלואי בראיון סיום העונה האחרונה של התכנית המשפחתית בערוץ E!.

"כולם כעסו כאילו, למה אני לא מדברת על זה? אבל אף אחד לא שאל אותי אף פעם. אתה האדם הראשון ששאל אותי אי פעם בראיון לגבי האף שלי. עשיתי, גם הזרקות - אבל לא ממש בוטוקס. אני לא מגיבה לזה טוב", חשפה בכנות מול המצלות.

עוד בוואלה!

כוכבת קלטת הסקס או זו שניפחה שפתיים? הקרדשיאן הכי פרובוקטיבית במשפחה

לכתבה המלאה
קלואי קרדשיאן ב-2008. GettyImages
אבל, זוכרים שככה העולם הכיר אותה?/GettyImages
קלואי קרדשיאן ב-2008. GettyImages
לפני השינויים. קלואי קרדשיאן/GettyImages

"הייתי צעירה עם המון ביטחון עצמי בעונה הראשונה של התכנית", שחזרה הקרדשיאן, "ואז במהלך שתי העונות שאחר כך הפכתי לחסרת ביטחון בגלל דעות של הקהל והציבור. זה בא והולך, לאחרונה שוב חוויתי חוסר ביטחון, אחרי תקופה בטוחה יחסית עם עצמי... כל הרכלנים וה'פרז הילטונים' והבלוגים שפעלו ברשת בעבר קראו לי שמנה ומכוערת וכל הכינויים המטורפים האלה... הפכתי לחסרת ביטחון בגלל זה", סיפרה. העיקר שטוב לך היום, גורג'ס.


וואלה! סלבס עברה ניתוח להשתלת אישיות. הניתוח הצליח, אבל החולה מתהההה.

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מילף. קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם
קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הוט מאמא? בהחלט/צילום מסך, אינסטגרם
טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן. GettyImages
הכל באשמתו? קרדשיאן עם טריסטן תומפסון/GettyImages
קלואי קרדשיאן, קים קרדשיאן ב-2008. GettyImages
קלואי עם קים קרדשיאן בשנת 2008/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully