וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של קורטני קרדשיאן: רוקסטאר שאתם (כנראה) מכירים

25.1.2021 / 11:31

מתברר שהאחות הגדולה במשפחת הריאלטי-טראכנראה מאוהבת בן זוג חדש, כוכב להקת רוק שלא מזכיר את האקסים שלה, אבל כן חושב שקורטני קרדשיאן "כל כך קולית". רמז: שמעתם את השירים שלו בסוף המאה הקודמת ויש לו קעקועים על הפנים. וואלה! סלבס מאץ'

קורטני קרדשיאן מצולמת בשירותים/(אינסטגרם)

החיים מלאים בהפתעות טובות, לפחות עבור קורטני קרדשיאן - האחות הגדולה במשפחת הריאליטי המפורסמת ביותר בעולם, שחשבה שהיא מתחזקת קשר ידידותי ארוך עם מוזיקאי אמריקאי מפורסם ו... הופ, העניין בינם הפך להיות רומנטי, כך שעל פי הדיווחים היא מאוהבת עד למעל הראש.

תכירו, הוא מתופף בלהקה שזכתה להצלחה ענקית בסוף הניינטיז של המאה הקודמת, הוא אב לשלושה מנישואים קודמים (ממש כמו קורטני), הוא חי לידה בשכונה יוקרתית בלוס אנג'לס ויש לו קעקועים על הפנים - הוא טראוויס בארקר, שאתם הכרתם, כנראה, כמתופף להקת הפאנק-פופ בלינק 182.

רכלו על האהבה של קורטני קרדשיאן באינסטוש

קורטני קרדשיאן. GettyImages
מאוהבת? קורטני קרדשיאן/GettyImages
טראוויס בארקר. GettyImages
ילד רע. טראוויס בארקר/GettyImages

בעוד שידוע שבארקר בן ה-45 וקרדשיאן (41) מיודדים כבר כמה שנים, בעיקר בגלל שהם חיים סמוך אחד לשנייה בשכונת קלאבסס הסגורה שבאל.איי, בסוף השבוע האחרון הקשר שלהם קיבל תפנית מעניינת כשבילו יחד בבית הנופש של אמא שלה, קריס ג'נר, שבפאלם ספרינגס. העולם, גילה על כך כשפרסמו תמונות מאותה החצר שמשקיפה על בריכה שנמצאת בבית היוקרה של הקרדשיאנ'ז, בעיירה החמימה שלא רחוקה מלוס אנג'לס.

עוד בוואלה!

בנות משפחת קרדשיאן העניקו לצוות הריאליטי שלהן מתנות בשווי 300,000 דולר

לכתבה המלאה

כעת מתברר, על פי הדיווחים בהוליווד, שהשניים האלה מאוהבים כבר חודשיים שלמים, אבל מש, ממש מאוהבים. "טראוויס חיבב את קורטני כבר תקופה ארוכה, כך שאין פלא שהם לקחו את היחסים צעד אחד קדימה לא מזמן", סיפרו מקורבים למגזין 'פיפל'. "יש בינם קרבה אמיתית וכימיה שאי אפשר להתעלם ממנה, הם מאוד קרובים, מדברים בכל יום וחבריהם פשוט מחכים שיכריזו רשמית שהם יחד וזהו".

סקוט דיסיק, קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
טעם דומה בגברים? קורטני קרדשיאן עם האקס, סקוט דיסיק וילדיהם/צילום מסך, אינסטגרם

קרדשיאן, אם תהיתם, עדיין בקשר טוב עם האקס המיתולוגי ואבי שלושת ילדיה, כוכב "הקרדשיאנ'ז" סקוט דיסיק, שמאז שנפרדו (בפעם האחרונה) התקדם ממנה לחברות צעירות, מאוד. גם היא ניהלה כמה מערכות יחסים עם דוגמנים צעירים, אבל נדמה שדווקא הרוקסטאר על התופים הוא שעושה לה את זה, כשהיא מדליקה אותו. היי, בארקר אפילו הגיב על אחת התמונות שלה באינסטגרם כשכתב "את כל כך קולית", בפשטות חמודה.


וואלה! סלבס מאוהבת בכריך החביתה שהיא אוכלת מדי יום בהפסקת 10.

טראוויס בארקר, קורטני קרדשיאן. BACKGRID, בקריד
חברים רק תקופה. קרדשיאן ובארקר בלוס אנג'לס/בקריד, BACKGRID
טראוויס בארקר. GettyImages
זוכרים שכבר היה פעם טראוויס שמאוהב באחת הקרדשיאנ'ז? בארקר/GettyImages
קורטני קרדשיאן בחגיגות 40 לקים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מילף. קורטני/צילום מסך, אינסטגרם
קורטני קרדשיאן יום הולדת לארסה פיפן. splash
כזאת קולית!/splash
קורטני קרדשיאן. GettyImages
אז היא תפוסה? קורטני קרדשיאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully