וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן של סקוט דיסיק עם בת ה-19: "האקסית המומה ומרגישה נבגדת"

23.11.2020 / 13:29

מתברר שהקשר של כוכב "משפחת קרדשיאן", סקוט דיסיק, עם בת הזוג הצעירה הולך לכיוון רציני - מה שהרגיז את האקסית הטרייה, סופיה ריצ'י, שהייתה חברה של החדשה שלו. "היא לא מבינה את חברת ילדות שלה מסוגלת לבגוד בה ככה". וואלה! סלבס חילופי משמרות

סופיה ריצ'י/gettyimages

כאשר נודע שכוכב "משפחת קרדשיאן", אחד מדמויות הריאליטי הכי מוכרות בעולם כיום והאקס שהוא אבי ילדיה של קורטני קרדשיאן - סקוט דיסיק - מנהל מערכת יחסים חדשה עם דוגמנית בת 19, אפשר היה לצפות שלמי שהייתה חברתו בשלוש השנים האחרונות, סופיה ריצ'י, יהיה קשה עם הדיווחים, השמועות והתמונות. אבל מה תגידו על כך שהוא יוצא עם חברת ילדות שלה? זהו, שמתברר שריצ'י בת ה-22 פשוט הרוסה מזה!


רכלו על הרומן החדש של סקוט דיסיק באינסטגרם

סקוט דיסיק, סופיה ריצ'י. GettyImages
לא, פשוט לאאאא. סופיה ריצ'י וסקוט דיסיק בימים מאושרים/GettyImages

מעריצי משפחת הריאליטי-טראש התרגלו למעשיו השובבים (בלשון המעטה) של דיסיק בן ה-37, אבל ריצ'י המקושרת (בתו של הזמר ליונל ריצ'י) בצת מתקשה להסתיר את העצבים שלה על כך שבשבועות האחרונים הוא מתראה עם אמיליה גריי המלין, בתם של השחקנים הארי המלין וליסה רינה, שלא רק צעירה ממנו ב-18 שנים, אלא גם תפקדה עד לאחרונה כחברת משפחה שלה.

עוד בוואלה!

שוקינג: קורטני קרדשיאן נופשת עם האקס... והחברה הצעירה שלו!

לכתבה המלאה

על פי דיווחי הרכלנים בחו"ל, ריצ'י שנפרדה מהקרדשיאן בקיץ האחרון, לא רק שהפסיקה לעקוב ברשתות החברתיות אחרי דיסיק וקורטני קרדשיאן - אלא שלאחרונה הסירה עוקב גם מהמלין, אחותה ומהאמא המפורסמת שלהן, שאותן היא מכירה כל חייה. אתם יודעים שמינוס עוקב באינסטגרם, מעיד על נתק וכעס בתעשיית הבידור של 2020, כך שלא פלא ש"סופיה מרגישה נבגדת. היא המומה כי היא ואמיליה היו חברות ילדות כל חייהן", סיפרו יודעי דבר ל'דיילי מייל' הבריטי.

השמועות בקיץ האחרון טענו שסקוט וסופיה נפרדו דווקא בעקבות וטו שהטילו אביה המוזיקלי ואחותה הגדולה (שהייתה כוכבת ריאליטי בעצמה), ניקול ריצ'י, על מערכת היחסים. כעת, הרכילאים מגלים שגם הוריה המוכרים של החדשה שלו, אמיליה, לא בדיוק מרוצים מהקשר. "סקוט מגיע עם מטען היסטורי של מערכות יחסים בעייתיות", גילו יודעי דבר, "הם שומרים על שתיקה בינתיים, אבל מאוד חוששים מהקשר ומקווים שמדובר ברומן חולף, כי מדובר בבתם הצעירה והיא גם סובלת מרקע של בעיות נפשיות".


וואלה! סלבס לא בקשר עם האקס שלה מאז שלא הסכים לפנק אותה במנת פלאפל על חשבון הבית. רשע.

סופיה ריצ'י. GettyImages
מיצתה את הקרדשיאנ'ז. סופיה ריצ'י/GettyImages
אמיליה גריי המלין. אינסטגרם, צילום מסך
החדשה שלו. אמיליה גריי המלין/צילום מסך, אינסטגרם
קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק והילדים. אינסטגרם, צילום מסך
בקו האש. סקוט עם קורטני קרדשיאן והילדים/צילום מסך, אינסטגרם
סקוט דיסיק. splash
גבר בוגדני? סקוט דיסיק/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully