וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לפרידה של כוכב "משפחת קרדשיאן" והחברה הצעירה: אבא שלה!

31.5.2020 / 14:27

ימים ספורים אחרי שנודע כי סקוט דיסיק, כוכב "משפחת קרדשיאן" ואבי ילדיה של קורטני קרדשיאן, נפרד מבת הזוג שלו בשלוש השנים האחרונות - הדוגמנית הצעירה סופיה ריצ'י - מתגלה הסיבה: אביה ואחותה המפורסמים של הגברת. וואלה! סלבס הלו

ניר פקין

הרבה מילים נכתבו בצהובונים ברחבי העולם על הקשר הספק מוזר, ספק מרגש, בין כוכב "משפחת קרדשיאן" - הריאליטי סטאר סקוט דיסיק, לבת הזוג שלו עד לאחרונה, הדוגמנית סופיה ריצ'י. מלבד פער הגילאים בינם (הוא בן 37, היא צעירה ממנו ב-16 שנים) או העובדה שהיא חברה טובה של קיילי ג'נר, אחותה הקטנה של האקסית שלו קורטני קרדשיאן, ריצ'י לא יכלה להתחמק מהעובדה שהיא מגיעה ממשפחה מיוחסת, כבתו של המוזיקאי ליונל ריצ'י ואחותה הקטנה של ניקול ריצ'י, מי שהייתה אחת מכוכבות הריאליטי המפונקות הראשונות בעולם (לצד פריס הילטון).

כעת, מתברר שלאותה משפחת ריצ'י, ממש היה חלק במה שקרה (או לא קרה) בין דיסיק הפרוע לסופיה הצעירה, שבסופו של דבר הביא להפרדת הכוחות אחרי כשלוש שנות זוגיות. קטע.

רכלו על הפרידה של סקוט דיסיק וסופיה ריצ'י באינסטוש

סקוט דיסיק, סופיה ריצ'י. GettyImages
בזמנים מאושרים יותר. כנראה. סופיה ריצ'י וסקוט דיסיק/GettyImages

מתברר שאחרי הפרידה של השניים, שהגיעה זמן קצר אחרי שסקוט אשפז את עצמו בטיפול ("על מנת להתמודד עם שדים מהעבר") ואז ברח כשגילה שהמידע הגיע לתקשורת, יוצאים לאור גם הרכלנים שמסבירים ההחלטה של השניים להמשיך את חייהם בנפרד. כן, אלה אבא ליונל והאחות ניקול שהזהירו את סופיה לגבי המשך הקשר עם החבר המפורסם לאורך כל הזמן הזה וככל הנראה לחצו עליה לזרוק אותו.

עוד בוואלה!

מכור לסקס? סקוט דיסיק קופץ ממיטה למיטה בקאן

לכתבה המלאה

"ניקול אף פעם לא שמחה או תמכה באחותה לאורך תקופת הקשר שניהלה, מה שייצר המון חיכוכים גם בין סופיה לסקוט", גילה מקורב הוליוודי, "לכן מתבקש שניקול וסופיה התחילו לבלות הרבה יותר זמן יחד מאז שהאחרונה עזבה את סקוט... ניקול תמיד הייתה האבן התומכת של סופיה, מאוד משמעותית בחייה, תמיד רצתה שסופיה תעריך את עצמה יותר מאשר להיות איתו". גם האבא ליונל לא הביע את הסכמתו לקשר, כך שעודד את אחותה הגדולה להטיל וטו, שאולי בסופו של דבר גרם לפרידה של ריצ'י. אאוץ'.

ליונל ריצ'י עם בנותיו ניקול (במרכז) וסופיה בטקס פרסי הפופ של ASCAP, הוליווד, 9 אפריל 2008. Stephen Shugerman, GettyImages
אבא אל תטיף! ליונל ריצ'י בתמונת עבר עם סופיה/GettyImages, Stephen Shugerman

למרות הכל (והמשפחה שלה), על פי השמועות סקוט וסופיה הפרודים עדין מנהלים קשר קרוב, מתכתבים בינם לבין עצמם - זאת למרות שדיסיק תועד מבלה בעיקר עם קרטני קרדשיאן ושלושת ילדיהם בשבועות האחרונים. טוב, בכל זאת יש לכולם תכנית ריאליטי לצלם.


וואלה! סלבס נפרדה לאחרונה מצ'יקו מהמכולת, אחרי שסירב להביא לה עוד חפיסת שוקולד במתנה. גמרה לו את המלאי וזה.

קעקוע הכנפיים על גבה של ניקול ריצ'י. Marsaili McGrath, GettyImages
האחות המתערבת? ניקול ריצ'י/GettyImages, Marsaili McGrath
סקוט דיסיק, סופיה ריצ'י. GettyImages
היה נחמד ונמחד שהיה? סקוט וסופיה/GettyImages
קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק. GettyImages
המיתולוגית שלו. סקוט עם קורטני קרדשיאן/GettyImages
סקוט דיסיק, סופיה ריצ'י. GettyImages
כבר לא. סופיה ריצ'י עם סקוט דיסיק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully