וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "משפחת קרדשיאן", סקוט דיסיק, אושפז במכון גמילה - וברח

5.5.2020 / 9:41

הילד הרע (באמת!) של משפחת קרדשיאן ואבי ילדיה של האחות הגדולה קורטני שוב מסתבך: אחרי שנחשפה תמונה של סקוט דיסיק במכון גמילה, אחרי שכנראה חזר לצרוך סמים ואלכוהול, הוא פשוט החליט לעזוב את הטיפול ולתבוע. וואלה! סלבס תעלול

ניר פקין

יש גברים, סליחה, דברים שלא משתנים: למשל כוכב הריאליטי המשפחתי הכי מוכר בעולם - "משפחת קרדשיאן" - סקוט דיסיק, שגם אחרי שכבר הצליח להיפטר מתדמית החבר הסורר של האחות הגדולה ואם שלושת ילדיו, קורטני קרדשיאן, חזר על פי הדיווחים להרגלים המאוד לא בריאים שלו.

הלילה (שלישי, שעון ישראל), פורסמו תמונות של דיסיק כשהוא שוהה במכון טיפולי יוקרתי בקולורדו - הרחק ממקום מגוריו בלוס אנג'לס. על פי הדיווח, הסיבה לכך שהיה שם כשבוע, היא שימוש באלכוהול וקוקאין, מה שכבר קרה מספר פעמים בעבר ושלח אותו לטיפולים שוב ושוב (ושוב) בתקופה שלו כבאד בוי. אבל אז, כשדיסיק גילה שכולם יודעים, החליט לנטוש את המקום!

רכלו על הגמילה של סקוט דיסיק באינסטגרם

סקוט דיסיק. ספלאש
אבאל'ה בבעיות? סקוט דיסיק/ספלאש

תמונות של דיסיק בן ה-37 במרכז, צולמו ככל הנראה על ידי אחד מאנשי הצוות המטפלים ולא כפי שניתן להניח, על ידי אלה שעברו את הגמילה לצדו. לכן על פי הדיווחים, הריאליטי סטאר הבעייתי ארז את דבריו, הזמין איסוף בחזרה לביתו וכעת מאיים בתביעה על הפרת החיסיון הרפואי שלו, הפצת מידע שקרי ועל טיפול לא הולם במקום. חמור מאוד.

עוד בוואלה!

תמונת איבר המין של סקוט דיסיק דלפה לרשת?

לכתבה המלאה

הפרסומים שלא מצאו חן בעיניו של היהודי הכשר (שאף ביקר בארץ), גרמו לעורך דינו להבהיר בפני התקשורת מה בדיוק קרה שם: דיסיק, לדבריו, טופל במרכז כדי להתמודד ולהשלים עם מותו הפתאומי של הוריו - אימו שמתה ממחלה ואביו, שהלך לעולמו שלושה חודשים אחר כך. על פי ההצהרה, הטיפול היה אמור לעזור לו להתמודד עם הטראומה שנגרמה לו כבר לפני יותר מ-6 שנים והכניסה אותו לסחרור מסוכן, שאיתו הוא מתמודד עד היום.

קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק, סופיה ריצ'י בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
בין האקסית קורטני קרדשיאן, לנוכחית סופיה ריצ'י/צילום מסך, אינסטגרם

אז לא בגלל הסמים? הסיבה לטיפול הנוכחי שהיה אמור לשחרר אותו מדיכאון ונגמר בתרגיל בריחה, הייתה השבועות הארוכים שבהם סקוט שהה בבידוד יחד עם בת הזוג הנוכחית, סופיה ריצ'י (בתו של ליונל בת ה-21), כמו שאר העולם, שגרמו לו להבין כי "מעולם לא התמודד עם המשקעים שהמוות גרם לו". הגיוני, במיוחד שהפרקים האחרונים של התכנית עסקו גם בנושא הזה בחייו של סקוט. תעלול יחסי ציבור של ממש.

וואלה! סלבס צריכה להיגמל מסוכר, אבל אז החיים שלה יהיו מרים אפילו יותר.

סקוט דיסיק. צילום גולשים, ספק 500
הוא בילה גם בישראל! דיסיק בירושלים/ספק 500, צילום גולשים
סקוט דיסיק. GettyImages
גמול או תעלול? סקוט דיסיק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully