וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכוכב משפחת קרדשיאן יש חברה בת 19: מוגזם או מושלם?

20.11.2020 / 0:09

לא מזמן נודע שכוכב משפחת הריאליטי-טראש המפורסמת בעולם, הקרדשיאנ'ז, מבלה עם בחורה חדשה - אבל לא סתם אחת, כי סקוט דיסיק יוצא עם הדוגמנית המיוחסת אמיליה גריי המלין, שצעירה ממנו ב-18 שנה. וואלה! סלבס רוצה שתביעו את דעתכם: רומן לגיטימי או קשר בלתי אפשרי?

ניר פקין

מעריצי משפחת קרדשיאן גילו באביב שעבר שאחד מכוכבי הריאליטי-טראש המצליח בעולם, סקוט דיסיק - מי שהיה בן הזוג של קורטני קרדשיאן ואבי שלושת ילדיה - נפרד מבת הזוג שלו כשלוש שנים, סופיה ריצ'י, שצעירה ממנו ב-16 שנים. הלב נשבר? אל תדאגו לבחור הבעייתי, שהפך לכוכב טלוויזיה ברחבי העולם בזכות המשפחה, בשבועות האחרונים מתברר שהצליח להתגבר על האקסית עם בחורה צעירה אפילו יותר.

רכלו על החדשה של סקוט דיסיק באינסטוש

הצהובונים באמריקה התלהבו לספר שדיסיק בן ה-37, יוצא לאחרונה עם הדוגמנית אמיליה גריי המלין - שבקיץ האחרון חגגה יום הולדת 19. אם העובדה שהיא קטנה ממנו ב-18 שנים (!) לא מרגשת אתכם, אולי תתלהבו מכך שהיא בתם של השחקנים הארי המלין (מהסרט "התנגשות הטיטאנים" והסדרה "מד מן") וליסה רינה (שכיכבה ב"מלרוז פלייס" ובשנים האחרונות מופיעה בעצמה בריאליטי "עקרות בית אמיתיות - בוורלי הילס"). הכי מיוחסת.

סקוט דיסיק. GettyImages
זה כוכב "משפחת קרדשיאן" והאקס של קורטני, סקוט דיסיק/GettyImages
אמיליה גריי המלין. אינסטגרם, צילום מסך
וזאת החדשה שלו, אמיליה גריי המלין/צילום מסך, אינסטגרם

השבוע, פורסמו תמונות של דיסיק (יהודי כשר, אגב) והמלין, כשהם צועדים מחובקים על חוף הים שבלוס אנג'לס, מה שאישר את vרומן שמסעיר את חובבי הטראש, אבל גם כמה ספקנים שלא מבינים מה הקטע של ההוא מהמסך עם בחורות שלא מלאו להן 20.

עכשיו, אחרי שקיבלתם את כל המידע הזה, וואלה! סלבס רוצה לדעת אם אתם חושבים שהשידוך מוצלח, או שסקוט הגזים כהרגלו כך שהרומן עם אמיליה יסתיים בלב שבור. שלה. שלו. של מישהו. קדימה, הצביעו!

מה אתם חושבים על הרומן של סקוט דיסיק עם בת ה-19?

יסתיים בלב שבור
היא תתחתן איתו!
1264 משתתפים
קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק והילדים. אינסטגרם, צילום מסך
עם הפמילייה. קורטני קרדשיאן, סקוט והילדים/צילום מסך, אינסטגרם
אמיליה גריי המלין. אינסטגרם, צילום מסך
וזאת תמונה שהיא עצמה פרסמה באינסטגרם. אמיליה גריי המלין/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully