וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות משפחת קרדשיאן העניקו לצוות הריאליטי שלהן מתנות בשווי 300,000 דולר

13.1.2021 / 12:01

בשבוע שעבר, הסתיימו צילומי העונה ה-20 (!) והאחרונה של תכנית הריאליטי הכי מדוברת בעולם - "משפחת קרדשיאן". וכדי לגמור הכל בסטייל, האמא קריס ג'נר, קים קרדשיאן ושאר האחיות חילקו לכל עובד בצוות הפקה הפתעה מנקרת עיניים, ממש כמותן. וואלה! סלבס בלינג

פרומו ל"משפחת קרדשיאן"/משפחת קרדשיאן, ערוץ !E

כשתכנית ריאליטי חדשה שעסקה במשפחה מלוס אנג'לס שמרוכזת בעצמה ובה-מ-ו-ן חבריה, עלתה על המסך של ערוץ הבידור !E בשנת 2007, מי היה מאמין שלא רק שתשרוד 20 עונות שלמות (!), אלא שתהפוך כל אחת ואחד מכוכביה למולטי-מיליונר ולאחד האנשים הכי מפורסמים באמריקה בפרט ובעולם בכלל?

זה בדיוק הסיפור של משפחת קרדשיאן - זו שמנוהלת ביד רמה על ידי המאמא-מנהלת, קריס ג'נר, כולל הכוכבת המרכזית של המשפחה, קים קרדישאן, האחיות הבוגרות קורטני וקלואי, הבנות הצעירות יותר קנדל וקיילי והאח הנעלם, רוב קרדשיאן. כך שכאשר צילמו את כולם בסוף השבוע שעבר בפעם האחרונה, אחרי כמעט עשור וחצי של ריאליטי על חייהם, חברי המשפחה החליטו להעניק לצוות ההפקה מתנות בשווי של מאות אלפי דולרים. לאות הוקרה, כמובן.

רכלו על המתנה המרגשת של הקרדשיאנ'ז גם באינסטוש

קיילי ג'נר, קנדל ג'נר, קורטני קרדשיאן, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
עשו מהתכנית ביזנס, כמה כאלה. הקרדשיאנ'ז/צילום מסך, אינסטגרם
בנות משפחת קרדשיאן בעת מסיבת השקת "קולקציית קרדשיאן", הוליווד, קליפורניה, 17 אוג 2011. Jason Merritt, GettyImages
זוכרים שכך הן נראו בתחילת הדרך, בערך? קנדל ג'נר, קים קרדשיאן, קורטני, קריס, קיילי וקלואי/GettyImages, Jason Merritt

אתר TMZ, דיווח שבהפקת התכנית שמשודרת כבר 14 שנים על המסך, הופתעו לגלות שקריס, קים ושאר כוכבי השואו שיורד בתום העונה הבאה מהמסך - החליטו לפנק כ-30 אנשי צוות נאמנים שעון מיוחד של חברת היוקרה 'רולקס'. כל אחד מהשעונים, עולה בסביבות 10,000 דולר (!), כך שבחישוב מהיר הן הוציאו כ-300,000 דולר (!!) על שי הפרידה ה*לא* צנוע שלהם לאלה שעבדו קשה מאחורי הקלעים. טוב, כנראה שמדובר בפרוטות עבורן!

עוד בוואלה!

המתיחה המלחיצה של משפחת קרדשיאן. צפו

לכתבה המלאה

כמו שאתם מתארים לעצמכם, מאחורי כל תכנית טובה עומדים אנשי סאונד וצלמים, תאורנים, במאים ועורכים, אנשי תאורה ועוזרים, שהפכו את החיים של קיילי, קנדל וקלואי להרבה יותר נוחים, זוהרים (או פחות) וקידמו את הפרצופים שראיתם על המסך (כלומר, סייעו להפוך אותם למיליונרים), תוך כדי שגם שימשו כאנשי סוד עבורם (מי אמר קייטלין ג'נר ולא קיבל?).

לכן, מה הפלא שהפרידה מהם בתום הצילומים הסופיים, לוותה בהפתעות, דמעות משני הצדדים והמון נאומים של כל אחת מבנות המשפחה, שמכירות את רוב הצוות כבר המון שנים - ובסוף גם חלוקת השי מנקר העיניים לכל אחד מהעובדים.

אגב, העונה האחרונה של הריאליטי "משפחת קרדשיאן", לא תהיה ההזדמנות האחרונה בה תוכלו לבחון את הקרדשיאנ'ז על המסך הקטן - כיוון שבקרוב, הן יעברו במתכונת אחרת לענקית הסטרימינג האמריקאית Hulu. בהצלחה עם זה.


וואלה! סלבס העניקה לשולה מוועד הבית את אחד החתולים שלה, רק כדי שתפסיק לנדנד לה על הריח שיוצא מהדירה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully