וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז יאללה ביי: הפרידות שהשאירו אותנו עם לסתות שמוטות

3.9.2021 / 0:01

הביצה המקומית מספקת לנו אירועים משמחים לרוב, אבל אחת לכמה שנים מתרחשת רעידת אדמה בדמות פרידה של זוג יציב ואוהב, כזה שהיה מודל לחיקוי לזוגות אחרים והותיר אותנו המומים ובוכיים. איזו פרידה הייתה המפתיעה והקשה מכולן? וואלה! סלבס רווקות מאוחרת

בווידאו: רמי וריטה "שיר ברדיו + בגידה"/ניב אהרונסון

השבוע החולף הנחית עוד ועוד מהלומות על הלב שלנו, שלא אוהב טלטלות עזות מדי. זה התחיל בירדן הראל ועומרי שלום, הגרסה הברונטית של ברבי וקן, שהודיעו על פרידה מפתיעה במיוחד. עוד לא הספקנו להתאושש וכבר התחילו שמועות על פרידה של אדוה דדון וגלעד שלמור, אבירי החדשות והרומנטיקה, שחווים תקופה סוערת בעצמם.

מתוך שברון הלב ואובדן האמונה באהבה, וואלה! סלבס פתחה פיינט גלידה, כיבתה את האורות ונזכרה בפרידות קודמות בביצה, כאלה שהותירו את תושבי המדינה הלומים ואת מדורי הרכילות לא מוכנים. זה הזמן להוציא ממחטות, בובת וודו או טקילה - כל אדם ודרך ההתמודדות שלו.

יהודה לוי ונינט טייב

יהודה לוי ונינט טייב. אביב חופי
נפרדנו כך/אביב חופי

ותק: שמונה שנים פלוס טבעת אירוסים.

האהבה מתה: בבוקר חם במיוחד בשנת 2013, יצאה הודעה לתקשורת ואחריה החיים לא נראו אותו הדבר. יהודה לוי ונינט טייב, הזוג הכי מתוק בתעשיית הבידור, נפרדו רגע לפני שמיסדו את הקשר ביניהם. הפרידה המטלטלת הגיעה כרעם ביום בהיר וכונתה "יום הכיפורים של כתבי הרכילות". איש לא ידע מה עומד מאחורי הפרידה המפתיעה של הזוג הכי חזק בתעשייה המקומית.

השנים חלפו, השניים הספיקו להינשא לאנשים אחרים (וגם להתגרש, אבל על זה דיברנו מספיק) אולם שאלה אחת עדיין לא נשארה פתורה: מה קרה שם? כנראה שאף פעם לא נדע את התשובה, אבל תמיד נזכור את הזוגיות היפה שלהם.

מה לקחנו מהקשר: כובע ברט כתום, כמובן.

עוד בוואלה!

והרי החדשות: מי עומד מאחורי שמועות על פרידה של גלעד שלמור ואדוה דדון?

לכתבה המלאה

ריטה ורמי קליינשטיין

רמי וריטה 1987. יוסי רות, לשכת העיתונות הממשלתית
רמי וריטה 1987/לשכת העיתונות הממשלתית, יוסי רות

ותק: 28 שנות זוגיות, כמעט 20 שנות נישואים ושתי בנות משותפות.

האהבה מתה: בדיוק היום לפני 14 שנים הפרידה של השניים התפוצצה בתקשורת. בני הזוג, שהפכו לסמל אישי ומוזיקלי, ניהלו חיי משפחה למופת וקריירות מוזיקליות משגשגות, ביחד ולחוד. הם היו הפאוור קאפל של ישראל בשנות ה-90 והגירושים המפתיעים הותירו סימני שאלה רבים - זוגיים ומוזיקליים.

סביר להניח שהגירושים המתוקשרים הותירו צלקות אצל ריטה ורמי, אבל הם הצליחו להתעלות על העבר והחליטו להתאחד לטובת מופע משותף. אפשר להיפרד מבן או בת הזוג, אבל לא חייבים לפגוע ביצירה המשותפת.

מה לקחנו מהקשר: תמונות נפלאות משנות ה-80. הזמן רק היטיב איתכם, חמודים.

בן אל תבורי ואורטל עמר

סטטיק, בן אל תבורי, אורטל עמר. ניר פקין
סטטיק, בן אל תבורי, אורטל עמר/ניר פקין

ותק: שלוש שנים לסירוגין וילד משותף

האהבה מתה: מערכת היחסים של אורטל עמר ובן אל תבורי הייתה ססגונית וסוערת מהרגע הראשון ולא, אנחנו לא מדברים רק על האאוטפיטים. למעשה, ייתכן ובין השניים היו רגעים יפים, רגישים ורומנטיים עד קנאה. הבעיה התחילה כשהשניים נפרדו והרפש שצף מאז מחק לחלוטין כל זיכרון טוב שהיה לנו מהם.

אז מה היה לנו מאז אותו ינואר סגרירי בו בן אל עזב את הבית? סטוריז מעליבים, השפלות הדדיות, החלפת מנעול בדירה המשותפת, משטרה, בית משפט ובאמצע תינוק מתוק שנקלע לקרב של צמד הורים, שלא הצליחו להפריד בין האישי לציבורי והעבירו את הפרידה בלייב פלוס פילטר של אוזני שפן.

מה לקחנו מהקשר: וואנזי.

אורנה ומשה דץ

משה דץ, אורנה דץ. אביב חופי
משה דץ, אורנה דץ/אביב חופי

ותק: 21 שנות נישואים ושני ילדים

האהבה מתה: בשנת 2006 צמד הכוכבים הודיעו שהם מתגרשים. בתחילה הדבר נשמר בסוד, אולם לאחר מספר ימים דבר הפרידה התגלה יחד עם העובדה שהשניים לא ערכו הסכם ממון. אז מישהו קיבל את ראשה של הכבשה שושנה ומישהי את הרגליים? סתם, לכבשה שושנה שלום.

השניים, שמיצבו את מעמדם ככוכבי ילדים, נישאו אחרי היכרות של שלושה חודשים בלבד, כך שמדובר בפרק זמן לא מבוטל של זוגיות איתנה וקריירה משותפת ומצליחה. כיום נמצאים השניים ביחסים טובים ובזמן שאורנה ניהלה מערכות יחסים ארוכות מאז הפרידה, משה ממשיך לשמור על סטטוס של רווק מבוקש.

מה לקחנו מהקשר: תלתלים. הרבה תלתלים.

נועה קירל וברק שמיר

נועה קירל, ברק שמיר. שוקה כהן, ניר פקין,
נועה קירל, ברק שמיר/שוקה כהן, ניר פקין

ותק: שנתיים

האהבה מתה: נועה קירל וברק שמיר היו הפאוור קאפל של עולם הילדים והנוער. הוא דוגמן מצליח עם עצמות לחייף ששוה למות בשבילן, היא כוכבת פופ נכונה וביחד הם היו הבריטני ספירס והג'סטין טימברלייק שלנו.

בשנת 2018, אחרי שניהלו זוגיות הורמונלית ופוטוגנית, החליטו בני הזוג להיפרד. ההסברים נעו סביב לוחות זמנים שהתנגשו, קריירה עמוסה של קירל וגיוסו לצבא של שמיר, אבל אנחנו יודעים את האמת, וקוראים לה יהונתן מרגי.

מה לקחנו מהקשר: פנטזיות על ילדים יפים כמו בובות פורצלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully