וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: ירדן הראל ובעלה עומרי שלום נפרדו

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 14:15

הראל ושלום, שניהלו מערכת יחסים יציבה ומעוררת קנאה ונחשבו לאחד הזוגות החזקים ביותר בביצה, החליטו להיפרד אחרי 11 שנות נישואים ושני ילדים. וואלה! סלבס איבדה את האמון באהבה

ירדן הראל. ניר פקין
אנחנו המומים. ירדן הראל ועומרי שלום/ניר פקין

רעידת אדמה בביצה המקומית: ירדן הראל ובעלה עומרי שלום נפרדו אחרי 11 שנות נישואים וזוג תאומים שהביאו בעזרת פונדקאית.

בני הזוג, שמכירים עוד מימי התיכון בנהריה, נישאו בשנת 2009 והיוו דוגמה ומופת לזוגיות בביצה. השנים האחרונות היו רוויות בטלטלות עבור השניים, שניסו להביא ילדים לעולם במשך תקופה ארוכה. לבסוף, נעזרו באם פונדקאית והפכו להורים ללני וגפן.

ירדן הראל עומרי שלום. אינסטגרם, צילום מסך
שברון לב/צילום מסך, אינסטגרם

חודש לאחר הולדת התאומים, בישרה הראל שהיא נכנסה להיריון באופן טבעי. למרבה הצער, הדוגמנית עברה לידה שקטה ובני הזוג שיתפו את החוויה הקשה עם עוקביהם הרבים: "זכיתי לראות את הבטן שהלכה והתעגלה ויצאה פתאום, כאילו בשנייה - מהיום שידעתי עלייך, את הבעיטות שלך ואת החיבוק העוטף אותך ואותי של עומרי כדי שירגיש גם. הלב הקטן והטהור שלך לא היה מוכן עדיין לעולם הזה, אבל רציתי לומר לך תודה, תודה שבחרת בי להיות אמא שלך גם אם זה היה רק לזמן קצר", כתבה אז הראל.

ביום הנישואים האחרון שלהם יצאו השניים לטיסה רומנטית בכדור פורח. שלום ניצל את ההזדמנות וכתב להראל באינסטגרם: "11 שנות נישואים, שנה ראשונה כהורים. לעוד עשרות שנים כאלה, אשתי".

עוד בוואלה!

הג'וב המשפחתי: ירדן הראל ובעלה יככבו בקמפיין משותף

לכתבה המלאה
ירדן הראל עומרי שלום. אינסטגרם, צילום מסך
בימים מאושרים יותר/צילום מסך, אינסטגרם

בשנים האחרונות חילק שלום את זמנו בין ישראל וברלין, שם ניהל את עסקיו. כעת, כפי שפורסם לראשונה ב"ערב טוב עם גיא פינס", בני הזוג החליטו לפרק את החבילה היציבה ולהותיר אותנו עם חור בלב. בריאיון שהעניקה בעבר לוואלה!, סיפרה הדוגמנית על ההיכרות שלה ושל שלום: "האמת שהוא הציע לי נישואים כשהוא היה 16 וחצי, ואני הייתי בת 15 וחצי, עם טבעת והכל. שנה מעליי. בגיל 15 או 16 הרבה בנות חושבות שזה לנצח. המציאות מראה שבדרך כלל זה לא ככה, אבל התמזל מזלי. אני ממש מזליסטית".

מבני הזוג נמסר בתגובה: "אחרי עשור של נישואין ושני ילדים מקסימים, ירדן הראל ובן זוגה, עומרי, החליטו להמשיך את חייהם בנפרד, תוך שהם שמים בראש סדר העדיפויות את טובת ילדיהם. הצדדים מבקשים לכבד את פרטיותם בעת הזו"

וואלה! סלבס מקווה שמדובר במשבר, כפי שהיא חוותה עם בינו, ושהאהבה תנצח.

ירדן הראל עומרי שלום. אינסטגרם, צילום מסך
נתגעגע/צילום מסך, אינסטגרם
ירדן הראל עומרי שלום. אינסטגרם, צילום מסך
שילבו ביזנס ופלז'ר/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • ירדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully