וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב המשפחתי: ירדן הראל ובעלה יככבו בקמפיין משותף

11.6.2020 / 10:33

כמה חודשים מורכבים, מרגשים ומלאי רגש עברו על המנחה המדגמנת ירדן הראל ובעלה עומרי, שהפכו להורים השנה. אבל נדמה שההפתעות לא מפסיקות להגיע - למשל, ג'וב זוגי חדש ומתבקש. וואלה! סלבס צמד חמד

ירדן הראל ובעלה, עומרי שלום (אינסטגרם)

זה לא "אולי", ממש לא "כנראה" או "רוב הסיכויים ש..." - זו השנה הכי מרגשת, שונה ומשונה, מלהיבה, מלחיצה ומדהימה בחייה של ירדן הראל: זה התחיל בצמד התאומים שנולדו באמצעות הריון פונדקאית והפכו את המגישה שהיא גם כוכבת רשת ואת בעלה, עומרי שלום, להורים. בהמשך, חשפה שהיא גם נושאת ברחמה בייבי אחרי שנים של קשיים, אבל למרבה הצער, כמה שבועות אחר כך עברה לידה שקטה.

ואז גם כל הקורונה הזאת שהשפיעה על כולם, חגים בנפרד, ביטולי צילומים, בידוד חברתי והתמודדות עם הורות במשרה מלאה... כך שכאילו חייה של הראל לא מספיק משוגעים, כעת מתווסף לה ג'וב חדש, רק שהפעם יחד עם אהובה בתור זוג מנצח!

רכלו על ירדן הראל באינסטוש

ירדן הראל, עומרי שלום והילדים. אינסטגרם, צילום מסך
אריזה משפחתית. ירדן הראל ועומרי שלום עם התאומים/צילום מסך, אינסטגרם

לוואלה! סלבס נודע כי אחרי שהצלמת והדוגמנית לפרקים תועדה עבור שלל פרסומות בעבר - בקרוב הראל ושלום יובילו יחד (!) את הקמפיין החדש של תרכובות המזון לתינוקות "סימילאק". נכון, כעת יהיו לא אחת, אלא שני פרזנטורים בבית של ירדן ועומרי.

עוד בוואלה!

השמועה אומרת ש... ירדן הראל עושה רילוקיישן לחו"ל?

לכתבה המלאה

בהתחשב בעובדה כי הבייביז לני וגפן בני ארבעה חודשים ועדיין צורכים את המוצרים האלה, תוך כדי שהיא מחתלת, הוא מחליף בגדים, היא רוחצת, הוא קם בלילה, היא מלטפת, הוא מחבק, היא בונה לילד מיטה בהרכבה עצמית והוא מחלץ מהילדה שיהוק, הכל תוך כדי שהיא מתעדת את הרגעים האלה עבור המעריצים ברשתות החברתיות - נדמה שמדובר בזוג שעושה הכל יחד עבור זוג הילדודס.


וואלה! סלבס מככבת בפרסומת זוגית לבדה. רק היא והצל הענקי שלה.

יום הולדת הדס מוזס. ניר פקין
הורים ומאושרים. ירדן ועומרי/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • ירדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully