וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן הראל חושפת כי עברה לידה שקטה: "בבקשה תשמור על האחים שלך"

12.4.2020 / 20:05

המגישה ואושיית האופנה ירדן הראל, רק התבשרה לאחרונה כי היא מצפה לילד - זמן קצר אחרי שנולדה לה ולבעלה זוג תאומים דרך אם פונדקאית. היום, למרבה הצער, חשפה כי עברה לידה שקטה. וואלה! סלבס מחבקת

ירדן הראל לרשת ZER4U (יח"צ)

לפני כחודשיים, קיבלו ירדן הראל ובעלה, עומרי שלום, את זוג התאומים גפן ולני לעולם באמצעות הריון של אם פונדקאית, זאת לאחר שחשפה, באומץ רב - כי היא ובעלה ניסו במשך שנים להרחיב את המשפחה אך נתקלו בקשיים במהלך הדרך. מספר שבועות לאחר לידת התאומים, בישרה הראל כי למרבה ההפתעה ואחרי הכל, היא נכנסה להריון ומצפה לעוד בייבי שיגיח בקרוב לאוויר העולם.

אך לצערם של בני הזוג, הערב (א') חשפו השניים כי למרות השמחה הגדולה - התינוק לא הצליח לשרוד וכי היא עברה לידה שקטה.

ירדן הראל, עומרי שלום. אינסטגרם, צילום מסך
חיבוק חזק. ירדן הראל עם עומרי שלום, בבית החולים/צילום מסך, אינסטגרם

כפי שבישרה על ההריון, באמצעות הרשתות החברתיות, כתבה המגישה ואושיית האופנה באינסטגרם בפתיחות לילד שנולד בטרם עת: "שם הבטן שהענקנו לך הוא ניסים, כי היית הנס שלנו. גיליתי אותך בשלב מתקדם, רגע לפני חודש שישי ובזכותך הגשמתי את החלום שלי לחוות הריון". אז, הוסיפה ש"זכיתי לראות את הבטן שהלכה והתעגלה ויצאה פתאום, כאילו בשנייה - מהיום שידעתי עלייך, את הבעיטות שלך ואת החיבוק העוטף אותך ואותי של עומרי כדי שירגיש גם. אפילו לידה עברנו אתה ואני יחד".

עוד בוואלה!

אתם רעים: למה לקהל הישראלי קשה לפרגן לאנשים מפורסמים?

לכתבה המלאה

"הלב הקטן והטהור שלך לא היה מוכן עדיין לעולם הזה, אבל רציתי לומר לך תודה, תודה שבחרת בי להיות אמא שלך גם אם זה היה רק לזמן קצר. אנחנו נפרדים ואוהבים אותך תמיד. אמא, אבא, גפן ולני", כתבה הראל וסיימה במשפט המצמרר, "בבקשה תשמור על האחים הגדולים שלך מלמעלה".

במקביל, גם בעלה עומרי, פרסם תמונה של הזוג במיטת בית החולים לצד הכיתוב: "יְהוָ֣ה נָתַ֔ן וַֽיהוָ֖ה לָקָ֑ח! תשמור על גפן ולני מלמעלה תינוקי יקר שלנו".


וואלה! סלבס שולחת חיבוקים ונשיקות לירדן ועומרי.

ירדן הראל, עומרי שלום והילדים. אינסטגרם, צילום מסך
ירדן הראל עם עומרי שלום והילדים, התאומים גפן ולני/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • ירדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully