וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה משמיים: ירדן הראל בהריון, חודש אחרי לידת התאומים

20.3.2020 / 17:40

לא, זו ממש לא טעות, אלא ידיעה משמחת ומפתיעה: המנחה והמאמא שרק לפני כחודש קיבלה לעולם תאומים בהליך פונדקאות - מטפחת בחודשים האחרונים צאצא ברחם. מה שאומר שבקרוב, ירדן הראל תלד את ילדה השלישי, בתוך פחות משנה. וואלה! סלבס שלישייה

ירדן הראל לרשת ZER4U (יח"צ)

זה נשמע כמו תסריט הוליוודי סוחט דמעות, אבל אם בתקופה האחרונה הייתם זקוקים להוכחה נוספת כי המציאות עולה על כל דימיון - אתם מוזמנים לאחל בשעה טובה למנחה הפוטוגנית ירדן הראל, שמטפחת ברחמה בייבי. כן, היא בהריון!

אתם קוראים נכון: רק לפני כחודש, בערב ט"ו בשבט, הראל קיבלה לעולם יחד עם בעלה עומרי שלום צמד את התאומים גפן ולני, בסיומו של הליך פונדקאות - זאת אחרי שדיברה בגלוי על הניסיונות הארוכים שלהם להקים משפחה ושלה להפוך לאמא לילדים. כעת, שבועות ספורים אחר כך, מתברר שבקרוב מאוד יצטרף ילד שלישי לפמילייה, אותו, כך מתברר ירדן נושאת ברחמה באושר.

אחלו לירדן הראל בשעה טובה גם באינסטגרם

את החדשות המפתיעות, הראל פרסמה ברשת הערב (ו'), בתמונה שבה היא נראית מחזיקה את בטנה, לצד התאומים בני החודש. לצדה, כתבה "הנס הפרטי שלנו, החלום שכבר מזמן הפסקנו להעז לחלום התגשם. מבלי לתכנן, בבדיקה שגרתית, פתאום זכיתי לשמוע את שתי המילים - 'את בהריון'. אני?? בהריון??? לא הצלחתי להבין מה אני שומעת ואיך זה בכלל הגיוני? איך אחרי כל השנים? אחרי כל הטיפולים, הנסיונות, ההשלמה. איך כשסוף סוף הרגשתי שהלב שלי שלם, וגפן ולני הפכו אותי ואת עומרי למשפחה מאושרת, הנס הזה קורה?"

עוד בוואלה!

ירדן הראל נהנית לדמן תחתונים ברחוב. כל הפרטים

לכתבה המלאה

"ואז דרך מפל הדמעות וסערת הרגשות, ראיתי במוניטור לב קטן ופועם והבנתי שזה אמיתי. באותו רגע גיליתי שהלב יכול להתרחב מעבר לגבולות ההגיון, לקראת המתנה הנוספת שאלוהים שלח לנו. כן, כולם הבטיחו שכשאני ארגע זה יקרה ולא האמנתי, והנה הקלישאה ביחד עם הטיפולים של כל השנים, כנראה עשו את שלהם, ועכשיו עומרי ואני צריכים להתחיל להבין איך בעצם מגדלים סוג של שלישייה", הסבירה הראל בכנות.

"ימים לא פשוטים, הזויים ומוטרפים עוברים על כולנו אמן ואמן שנשמע רק בשורות טובות ולחיי ימים מאושרים יותר שעוד יגיעו בינתיים תעצמו עיניים, תנשמו עמוק ותביעו משאלה. זה הזמן להאמין בניסים".

הראל בת ה-35, מכירה את בעלה יותר מ-20 שנה (!) מאז שהייתה בת 14. מאז, הספיקה לא רק להינשא לו בשנת 2009, אלא להקים משפחה - כך שבחודש שעבר אמור, זכו לטייטל המחייב "הורים".

בזמנו, כשפרסמה את העובדה כי השניים מצפים לילדים באמצעות פונדקאית, כתבה לצד התמונה כי "כל כך רציתי שהם יגיעו ממני... חלמתי לחוות הריון, לראות שני פסים על מקל, חלמתי על בטן עגולה, על 'קרייבים' הזויים באמצע הלילה, להרגיש בעיטה בבטן ולהניח את היד של עומרי שירגיש גם הוא וכשכאב לי עמוק בלב, חלמתי אפילו על צירים. יותר מהכל חלמתי שנהיה הורים". אז, עוד לא ידעה שלפעמים חלומות מתגשמים - כיוון שזה בדיוק המצב כעת, כך שתוך כמה חודשים, השניים יהיו הורים לשלושה.


וואלה! סלבס חולמת ממש חזק עכשיו על בעל עשיר עם וילה, מטוס פרטי, הרבה יהלומים ובריכה בחצר. יעבוד לה?

ירדן הראל, עומרי שלום והילדים. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה מתרחבת. ירדן הראל ובעלה עם התאומים לני וגפן/צילום מסך, אינסטגרם
ירדן הראל. צילום מסך, צילום מסך
בשורות טובות. ירדן ועומרי שלום/צילום מסך, צילום מסך
ירדן הראל. ניר פקין
בקרוב כהורים לשלושה. ירדן הראל עם עומרי/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • ירדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully