וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבת: ירדן הראל מצפה לתאומים!

20.11.2019 / 14:40

ירדן הראל כבר העידה בעבר כי היא בשלה לילדים, כך שאתם יכולים לשמוח מאוד עבור המנחה והפאשניסטה - שמצפה בימים אלה לא לילד אחד, אלא שניים תאומים לה ולעומרי, בעלה בעשור האחרון. וואלה! סלבס מברכת

ניר פקין

עשור אחרי שנישאה, תוכלו לברך את ירדן הראל שוב: המגישה והדוגמנית הוותיקה מצפה בימים אלה לשני ילדים תאומים, לה ולבעלה עומרי שלום. נכון, הצמד שנישא בשנת 2009 ומאז מנהל חיים מול המצלמות, יקבל בקרוב לעולם צמד צאצאים משותפים - שיהפכו את השניים מזוג מאוהב למשפחה בת ארבע נפשות. מברוק!


אחלו לירדן הראל בשעה טובה גם בפייסבוק

ירדן הראל. ניר פקין
בשעה טובה. ירדן הראל ובעלה עומרי/ניר פקין

הראל בת ה-35, מכירה את בעלה קרוב ל-20 שנה (!) מאז שהייתה בת 14. מאז, הספיקה לא רק להינשא לו בשנת 2009 (כשהיא בת 24), אלא לדגמן, להקים אתר סטייל משלה ברשת, לתפקד כצלמת אופנה, להשתתף בסדרות על המסך ואף לנחות את התכנית "חדשות הבידור". כך שכעת, הגיע הזמן לעוד בייבי משלה, אפילו שניים שירחיבו את משפחתה.

לא מזמן, התראיינה לוואלה! סלבס ודיברה על התכנון שלה להרחיב את המשפחה בפתיחות. "היו הרבה שנים שהרגשתי לא בשלה", סיפרה הראל כשנשאלה על ילדים משלה, "אני חייבת לציין שלאחרונה זה מדגדג לי". כעת, מתברר שהתכניות התממשו, כך שבקרוב היא תוסיף לרזומה שלה את הטייטל "אמא".

לוהטת

ירדן הראל יודעת שרואים לה את התחתונים!

לכתבה המלאה

"רציתי. כל כך רציתי שהם יגיעו ממני (כן יגיעו... עדיין לא מאמינה שמדברת ברבים). חלמתי לחוות הריון, לראות שני פסים על מקל, חלמתי על בטן עגולה, על 'קרייבים' הזויים באמצע הלילה, להרגיש בעיטה בבטן ולהניח את היד של עומרי שירגיש גם הוא וכשכאב לי עמוק בלב, חלמתי אפילו על צירים. יותר מהכל חלמתי שנהיה הורים", כתבה ירדן באינסטגרם, תוך כדי שהיא מגלה שהילדים יגיעו בהליך פונדקאות.

אז, הוסיפה הראל ש"החיים הובילו אותנו למסלול קצת אחר בדרך להורות, אולי ארוך ושונה ממה שדמיינו אבל החלום שלנו עתיד להתגשם בקרוב והמתנה תהיה זו שחלמנו עליה כל השנים. עומריקו, אהבת חיי מאז ומתמיד, אני כבר לא יכולה לחכות להקים איתך משפחה". מרגשת!


וואלה! סלבס מתרחבת רק במידת הג'ינס שלה.

ירדן הראל. ניר פקין
מכירים כבר שני עשורים. ירדן ועומרי/ניר פקין
ירדן הראל. אתר רשמי
ברוב: הורים/אתר רשמי
ירדן הראל. ערן לוי,
הוט מאמא לעתיד. ירדן הראל/ערן לוי
חמישים גוונים. איציק בירן, מערכת וואלה! NEWS
תמיד בסטייל. הראל/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירן
ירדן הראל (משמאל) ובן זוגה. נמרוד סונדרס
כשעוד היו צעירים. ירדן הראל ובעלה/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • ירדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully