וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק נחלץ להגנת האקסית: "מה שקורה לבריטני ספירס לא בסדר!"

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 13:01

האקס המיתולוגי של הפופסטאר, שהעידה בבית המשפט וסיפרה על הקשיים שהיא חווה עם העובדה שמשפחתה שולטת על חייה ועל כספה - צייץ בפומבי את דעתו על הדרמה סביב בריטני ספירס. "אף אחד לא אמור להיות מוחזק בניגוד לרצונו", הבהיר ג'סטין טימברלייק. וואלה! סלבס מעריצה

בריטני ספירס רוקדת לצלילי שיר של ג'סטין טימברלייק/(אינסטגרם)

אחרי שנים של רמיזות, תהיות והרבה רכילות סביבה - בריטני ספירס שברה אתמול (רביעי) את שתיקתה, כשהופיעה מול בית המשפט העליון בלוס אנג'לס בבקשה לבטל את האפוטרופסות בת 13 השנים של משפחתה בכלל ואביה ג'יימי ספירס בפרט, ששולטים בכספיה ובנכסיה, מאז ההתמוטטות המתוקשרת שעברה.

רכלו על התמיכה של ג'סטין בבריטני גם באינסטוש

הפופסטאר תיארה במשך דקות ארוכות חיים ללא פרטיות שהפכו ל"עינוי", תרופות שלקחה בכפייה ואף אילוץ להשתמש באמצעי מניעה - שלדבריה גרמו לה לטראומה - כך שמיד אחר כך, לא רק המעריצים יכלו שלא להתרגש, אלא גם האקס המיתולוגי ג'סטין טימברלייק, שהפך להיות אחד התומכים הגדולים שלה וצייץ את דעתו על מה שקרה לחייה של בת הזוג שלו לשעבר.

בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק. GettyImages
בימים ההם. ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס כזוג/GettyImages
בריטני ספירס. GettyImages
עדות מצמררת. בריטני ספירס/GettyImages

מיד אחרי שגילה על העדות של ספירס, טימברלייק שמכיר אותה עוד מהימים שבהם השנים הופיעו ב"מועדון מיקי מאוס" כשהיו ילדים, צייץ בטוויטר ש"אחרי מה שראינו היום, כולנו צריכים לתמוך בבריטני בשלב זה. בלי קשר לעבר שלנו, טוב ורע, ולא משנה לפני כמה זמן זה התרחש... מה שקורה לה כיום פשוט לא בסדר".

"אסור לאף אחד לאסור על אישה כלשהי לקבל החלטות לגבי גופה שלה", כתב האקס המיתולוגי. אז, טימברלייק הוסיף ש"אף אחד לא אמור להיות מוחזק אף פעם בניגוד לרצונו... או צריך לבקש רשות כדי שתהיה לו גישה לכל מה שעבד כל כך קשה עבורו". הזמר סיכם ב"ג'ס (אשתו, ג'סיקה בייל) ואני שולחים את אהבתנו ואת תמיכתנו המוחלטת לבריטני בתקופה זו. אנו מקווים שבתי המשפט ומשפחתה יתקנו זאת ויתנו לה לחיות ממש איך שהיא רוצה לחיות".

עוד בוואלה!

מכר ידידותי... מאוד: יהודה בוחבוט ונועה כהן משתוללים בים

לכתבה המלאה

טימברלייק עצמו, חטף ביקורת קשה אחרי שידור הסרט "לשחרר את בריטני" (שעסק בנושא האפוטרופסות של ספירס ומאבק המעריצים לשחרורה מניהול של אביה) בחורף האחרון, כיוון שהוצג בו בתור מי שהשתמש בפרידה שלו מבריטני בתחילת שנות ה-2000, כדי ליצור לעצמו קריירה מוזיקלית כזמר סולו. מאז, לא רק שהתנצל בפני בריטני בציבור (היא סלחה לו, כן?), אלא מתברר שהפך לאחד הפעילים המפורסמים בתנועה לשחרור בריטני.


וואלה! סלבס קוראת #לשחרר_את_בריטניייי

ג'סטין טימברלייק. AP, אסור להשתמש
הניחו לבריטני! טימברלייק/אסור להשתמש, AP
בריטני ספירס. AP
מוכרחה להשתמש באמצעי מניעה. ספירס/AP
בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק מגיעים לטקס פרסי המוזיקה האמריקאית בלוס אנג'לס, 9 ינואר 2002. Frank Micelotta, GettyImages
לפני שנפרדו ושרו על הכל. ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס/GettyImages, Frank Micelotta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully