וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-נ-ש-י-ק-ה: ג'ניפר לופז ובן אפלק מתמזמזים בסתר. צפו

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 14:53

שבועות ספורים אחרי שהעולם גילה שהפאוור קאפל מתחילת שנות האלפיים עשה קאמבק רומנטי - ג'ניפר לופז ובן אפלק צולמו כשהם לא מצליחים להפריד את השפתיים (ואבירי גוך אחרים) של האחת מהשני. כן, זה לוהט כמו שזה נשמע. וואלה! סלבס פאפיייי

לפעמים זה נראה כמו סצנה מסרט מיושן או דה-ז'ה-וו, אבל זה אמיתי: בן אפלק וג'ניפר לופז לא רק עשו קאמבק רומנטי, אלא משתגעים מרוב אהבה. חובבי הרכילות ההוליוודית משתגעים בשבועות אחרונים על הפאוור קאפל "בניפר" מתחילת שנות ה-2000, שנפרדו לפני כ-17 שנים אחרי שביטלו חתונה מתוכננת בשנת 2003, נישאו (כל אחד בנפרד), נפרדו (כל אחד מהורה לילדיו), ניסו עם אחרים, אבל מצאו את עצמם רווקים נחשקים כדי להחליט לשוב זה לזרועותיה של זו.

רכלו על הנשיקות של ג'יי לו ואפלק גם באינסטגרם

כעת, כדי להוסיף דובדבן לכל הקצפת הנוסטלגית הזו, מגיע גם תיעוד רומנטי במיוחד של השניים האלה - כשהם מתנשקים, מתלטפים, אוחזים ומתנשנשנים. כן, זה לוהט בדיוק כמו שאתם מדמיינים את ג'ני ובני.

לופז בת ה-51 ואפלק בן ה-48, נתפסו מצמידים שפתיים (ואיברים אחרים) בפומבי, לראשונה מאז שנודע על כך שהציתו מחדש את הלהבה הרומנטית בינם באביב האחרון. הלוקיישן שבו הכל קרה? מסעדה שחביבה על המפורסמים ואתר שבו שורצים צלמי הפפראצי בדרך קבע, במאליבו החמימה שבקליפורניה... כך שכנראה לא ראיתם אותם מתלהבים זו מזה ב"טעות".

לא מדובר בתיעוד מהארכיון, זה לא מסע בזמן לשנת 2003, אז השחקן ההוליוודי והדיווה הלטינית צעדו על שטיחים אדומים יחד, כיכבו בקליפים ובסרט משותף ואף היו מאורסים (עד שנפרדו חודשים ספורים אחרי ביטול החתונה). אלה תמונות טריות של השניים, שהתחברו מחדש כ-17 שנים אחרי שהחליטו להפריד כוחות. מקסים.


וואלה! סלבס מנשקת צפרדעים, סתם כי זה נעים.

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
מתלקקים גם בסיבוב השני. בן אפלק וג'ניפר לופז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully