וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנכנסה לפוליטיקה: "הילדים של קייטלין ג'נר נבוכים בגללה"

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 14:38

כך יעשה לככבת "משפחת קרדשיאן" שהחליטה לרוץ לתפקיד מושלת קליפורניה? אחרי שקייטלין ג'נר, אביהן של קנדל וקיילי, הכריזה שתתמודד לתפקיד פוליטי - מתברר שילדיה לא רק שלא תומכים בה, אלא טוענים שלא התחשבה בהם כשקיבלה את ההחלטה. וואלה! סלבס לה פמילייה

קייטלין ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
פוליטיקאית בהתהוות. קייטלין ג'נר משיקה את הקמפיין שלה/צילום מסך, אינסטגרם

נדמה שלא משנה עד כמה הקרדשיאנ'ז מפורסמים, מצליחים או עסוקים - אם אחד מבני (או בנות) משפחת קרדשיאן מגיע לרגע שבו הוא זקוק לתמיכה, כולם מתייצבים לצדו מאוחדים ועוטפים אותו באהבה, גם מחוץ לטווח המצלמות של הריאליטי שמלווה אותן כבר יותר מעשור. ככה זה בפמילייה המורכבת הזאת.

כלומר, לפחות עד שזה מגיע לקייטלין ג'נר, מי שהעולם הכיר כאבא החורג והספורטאי האולימפי ברוס ג'נר, שיצא מהארון כאישה טרנסג'נדרית בשנת 2015 ומאז מהווה השראה למיליוני אנשים ברחבי העולם - שהכריזה לפני ימים ספורים על כניסה לפוליטיקה ומתכוונת להתמודד לתפקיד מושלת קליפורניה בקרוב. מאז, בערך כל הילדים שלה (ויש הרבה מהם) פשוט לא מוכנים לשמוע על ההרפתקה החדשה שלה, בטענה שהיא "מביכה אותם"!

רכלו על הצרות המשפחתיות של קייטלין ג'נר גם באינסטגרם

השמועות על כך שג'נר בת ה-71 תרוץ לתפקיד המכובד, שמילאו בעבר ארנולד שוורצנגר והנשיא האמריקאי לשעבר רונלד רייגן, החלו לפני כמה שבועות. אבל מתברר שבניה הבוגרים - ברודי, ברנדון וברט ג'נר (שהופיעו לפעמים גם במסגרת הריאליטי עם הקרדשיאן, כאחיהן החורגים) עודכנו רק בערב שלפני ההכרזה הרשמית. "הם לא מרגישים שהיא יודעת ומבינה מספיק את התפקיד, כך שהם ממש מאמינים שהיא לא הייתה צריכה להחליט על כך לבדה", מספרים רכלני הוליווד, "הם ביקשו ממנה שתעצור רגע ותחשוב יחד איתם על הכל לפני שתעשה את זה רשמי. זה לא קרה".

על פי הדיווחים, בניה של קייט זועמים על כך שלא התחשבה בדעתם והחליטה לרוץ לתפקיד הפוליטי, כך שכעת הם מאוד נבוכים מהצעד ה"מיותר" לדעתם, ש"מביע חוסר התחשבות מוחלט ברגשותיהם של הילדים שלה, היא פשוט החליטה מבלי להתייעץ ומבלי לחשוב עליהם".

עוד בוואלה!

סמנתה אאוט: אחת הקרדשיאנ'ז תחליף את כוכבת "סקס והעיר הגדולה"?

לכתבה המלאה
קייטלין ג'נר ובנותיה. אינסטגרם, צילום מסך
כשעוד היו מאוחדות. קנדל וקיילי ג'נר, קלואי קרדשיאן, קייט, קורטני וקים קרדשיאן עם סופיה האצ'ינס/צילום מסך, אינסטגרם

לשם שינוי, נדמה שגם הקרדשיאנ'ז חשות כמו ילדיה האחרים של קייטלין, כך שמקורבים להן טוענים שממש לא יתמכו בה באופן פומבי - בעיקר כי שתמיד הצהירה שהיא נמצאת בצד השמרני-רפובליקני של המפה הפוליטית. קים קרדשיאן, שנמצאת ביחסים טובים עם אביה החורג לשעבר, מתנדת לדעות של קייט בנוגע לרפורמת בית הכלא בארצות הברית, בעוד שקנדל וקיילי ג'נר (בנותיה הביולוגיות של קייטלין) לא מתכוונות לקחת חלק בקמפיין של מי שתמיד יהיה אבא שלהן.

ג'נר הפוליטיקאית, אגב, החליטה להגיב על הסכסוך החדש עם הילדים - וטענה שאף אחד מהם מעולם לא אמר לה שהוא חושב שהיא לא מתאימה לג'וב. היחיד שהביע את החשש בפיה, לטענתה, הוא בנה ברט שביקש לוודא שהיא מוגנת, שמורה ולא חשופה לסכנת חיים בגלל הריצה לתפקיד המושלת. אוקיי.


וואלה! סלבס נבוכה בעיקר כשהיא מזמינה משלוח שביעי באותו יום מאותה המסעדה, אבל נגמר לה הכסף הקטן כדי לתת טיפ לשליח. באסה.

ברודי ג'נר, קייטלין ג'נר, ברנדון ג'נר. GettyImages
הבנים? מזועזעים. ברודי, קייט וברנדון ג'נר/GettyImages
קיילי ג'נר, קנדל ג'נר, קייטלין ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
לא רואות את המצב הפוליטי כמו אבא שלהן. קיילי, רנדל וקייטלין/צילום מסך, אינסטגרם
קייטלין ג'נר. GettyImages
גברתי המושלת? קייטלין ג'נר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully