וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנתה אאוט: אחת הקרדשיאנ'ז תחליף את כוכבת "סקס והעיר הגדולה"?

17.1.2021 / 15:12

הרגשתם לגלות שהסדרה על הנשים הניו-יורקיות תשוב למסך בקרוב, מינוס הדמות השובבה של סמנתה? אז זהו, שבהפקת "סקס והעיר הגדולה" מתעקשים להפתיע את הצופים - ועל פי השמועות באמצעות השתתפותה של קייטלין ג'נר, אחת הנשים המדוברות של משפחת קרדשיאן. וואלה! סלבס סקס אחר

מתוך הסרט "סקס והעיר הגדולה 2"/יח"צ

הרבה, הרבה מאוד השתנה בעולם בכלל ובתעשיית הבידור בפרט מאז ששודרו שש העונות (ושני סרטי הקולנוע) של "סקס והעיר הגדולה" - הסדרה הנשית שנחשבה בזמנו לפורצת דרך ומרגשת, לפחות כמו ההודעה על החידוש שלה שיגיע למסך בקרוב. כך שבין הסיפורים על מיסטר ביג שמשגע את קארי חובבת האופנה, מירנדה הקפוצה או שרלוט המתחסדת, יכול להיות שבהפקת החידוש בוחנים אפשרות לשלב את אחת הנשים המפורסמות שיצאו מהריאליטי הכי מדובר בעולם - זה של משפחת קרדשיאן - בסדרת ההמשך המתהווה.

אז כפי שהודיעו רשמית, סמנתה השובבה אמנם לא תככב על המסך במסגרת החידוש, אבל קייטלין ג'נר? מי שנחשבת ל"אבא" של הנשים המוכרות של הפמילייה, מנהלת בימים אלה משא ומתן עם המפיקים בכדי להשתתף בדרמה הניו-יורקית והכל בשם הגיוון התרבותי. וואו!

רכלו על קייטלין ג'נר ב"סקס והעיר" גם באינסטוש

הסדרה "סקס והעיר הגדולה". GettyImages
"סקס והעיר הגדולה", מינוס סמנתה השובבה/GettyImages
קים קרדשיאן, קייטלין ג'נר, קריס ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
פלוס הגברת המבוגרת של משפחת קרדשיאן? (אינסטגרם)/צילום מסך, אינסטגרם

אז מה בדיוק יביא את הקרדשיאן לשעבר, שהעולם הכיר כאלוף האולימפי ברוס ג'נר, עד שיצאה מהארון כאישה טרנסג'נדרית והסעירה את העולם כולו, אבל כולוווו, אל המסך הקטן במסגרת הדרמה של HBO?

על פי הדיווחים, מתברר שקייטלין בת ה-71 לא רק תעלה את הרייטינג, אלא שם כדי לתת הופעה בלתי נשכחת שתאדיר את הקהילה הטרנסג'נדרית וקהילת הלהטב"ק. או כפי שההפקה הסבירה זאת, תסייע ביצירת דרמה "מגוונת גזעית וצבעונית כמו העיר ניו יורק עצמה, שתשקף את החיים שאנו מכירים בה כיום".

עוד בוואלה!

קייטלין ג'נר נכנסת בכוונה לחדר בזמן ש"ארוסתה" עושה סקס

לכתבה המלאה
קייטלין ג'נר. GettyImages
מוכנה לקלוז אפ שלה? קייטלין ג'נר/GettyImages

ג'נר, לטענת גורמי הפקה, "מושלמת על מנת לתת שואו במסגרת הסדרה, כך שהיא בראש רשימת הכוכבים שמעוניינים לשלב בה. הם רוצים פרצופים חדשים לתכנית, אבל במקביל גם רוצים דמויות שצופים מכירים במציאות ואכפת להם מהן". כך שאם קים קרדשיאן או הבנות הביולוגיות שלה, קנדל וקיילי ג'נר לא יתנגדו במיוחד והמשא ומתן יבשיל, קייטלין שמופיעה בתקשורת כבר עשרות שנים, תהיה הגברת החדשה של התפוח הגדול? בתיאבון!


וואלה! סלבס תשתתף בחידוש ל"משחק החיים", בתור וילון תיאטרון.

סקס והעיר הגדולה. splash
בהצלחה בלי סמנתה. בנות "סקס והעיר הגדולה"/splash
תצוגת האופנה של קניה ווסט ו-YEEZY 3 בניו יורק. GettyImages
בתקווה שקים לא תקא. קייטלין (שניה מימין) עם משפחת קרדשיאן/GettyImages
קנדל ג'נר, קייטלין ג'נר. AP
יאללה, סקסית! קייטלין עם הבת, קנדל ג'נר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully