וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימי! קייטלין ג'נר חוגגת במצעד הגאווה בניו יורק

שירות וואלה! סלבס

29.6.2015 / 10:15

את אירוע הגאווה הראשון שלה, מאז שחשפה בפני העולם כי היא טרנסג'נדרית - קייטלין ג'נר ציינה בתור אורחת הכבוד במסיבה שנערכה במהלך המצעד במנהטן. כולל צוות הצילום, כמובן. וואלה! סלבס מולטיסקסואלית

צילום: אינסטגרם

פעם, היא היתה ספורטאי אולימפי שובר שיאים, שהפך לכוכב ריאליטי משפחתי שכבש את הוליווד. אבל היום, כשהיא גברת בת 65, קייטלין ג'נר גאה בעצמה אפילו יותר - בעיקר בעקבות התהליך שעברה בחודשים האחרונים, כאשר ברוס ג'נר חשף בפני העולם כי כל חייו הרגיש שהוא למעשה אישה והחליט לחיות את שארית חייו כטרנסג'נדר.

אתמול (א'), ג'נר המפורסמת חשה בטוחה מספיק בכדי לחשוף את עצמה בפעם הראשונה בהופעה ציבורית מרגשת, מאז שנודע על התהליך שעברה - ואין אירוע טוב יותר לעשות זאת מאשר במהלך מצעד הגאווה בניו יורק. על תקן הפמליה המלווה: צוות הצילום של הריאליטי "אני קייט", שהגיע איתה לאירוע שבו אבא-שהפך-לאמא-קרדשיאן בילתה ולא הצליחה למחוק את החיוך מפניה.


עוד סיפורי סלבס:
החופשה האקזוטית של גל גדות
אמאל'ה, הפטמות של קים קרדשיאן חשופות
מה? קייטלין ג'נר חגגה עם הילדים את "יום האב"

קייטלין ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
אישה, אישה. קייטלין ג'נר באירוע הגאווה/צילום מסך, אינסטגרם

ג'נר, שמאז שחשפה את תהליך שינוי הזהות המיני שלה בחודשים האחרונים - פועלת למען קהילת הטרנסג'נדרים בארצות הברית ובעולם, הפציעה באופן פומבי מתועד ראשון במסיבת גאווה פרטית שנערכה בבית מלון - ממש באותם רגעים שבהם נחגג מצעד הגאווה השנתי בניו יורק.

כאשר נכנסה לאירוע, בחולצה אלגנטית וחצאית חורים לבנה (בהשראת בתה החורגת קים קרדשיאן, כמובן), הקהל שנופף בדגלים בצבעי הקשת לא יכול היה להפסיק להריע וריגש אותה אפילו יותר. הכי רגע טלוויזיוני.

קייטלין ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
אבל קודם, כמו כל בת קרדשיאן, תנו לי לצלם סלפי/צילום מסך, אינסטגרם
קייטלין ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
פאן לה. קייטלין ג'נר גאה בהחלט/צילום מסך, אינסטגרם

למרות שלא הגיעה לאיוונט יחד עם בנות משפחת קרדשיאן או עם חברות טרנסג'נדריות אחרות שמלוות אותה בלוס אנג'לס, "קייטלין היתה במצב רוח טוב במיוחד... היא חשה הכרת תודה לכל התגובות סביבה ולכל אלה שהגיעו כדי לברך אותה באופן אישי", סיפר אחד המבלים במקום, שהוסיף שהיו רגעים שבהם הרגישה קצת מבוכה מכל תשומת הלב לה זכתה. טוב, זה קרה לפני או אחרי שצילמה כמה תמונות סלפי, ממש כמו שלל חברי המשפחה הטראשית שלה?


וואלה! סלבס יצאה לראשונה מזה חודשים מהבית, רק כדי לקנות את כל מקרר הגלידה בסופרמרקט ולחזור למזגן.


רכלו על קייטלין ג'נר חוגגת גאווה בפייסבוק

אבאמא

קייטלין ג'נר חגגה עם הילדים את "יום האב"

לכתבה המלאה
קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
קראו לה קייט. ג'נר על שער "ואניטי פייר"/צילום מסך, ואניטי פייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully