וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין ג'נר נכנסת בכוונה לחדר בזמן ש"ארוסתה" עושה סקס

19.5.2020 / 0:01

אחרי שלוש שנים בהן היו בלתי נפרדות, הצעירה בת ה-24 חושפת את האמת על מערכת היחסים שלה עם קייטלין ג'נר בת ה-70. וואלה! סלבס מבולבלת

ספלאש

סופיה האצ'ינס, מי שעל פי כל הדיווחים והשמועות מממלכת הקרדשיאנס היא ארוסתה של קייטלין ג'נר חשפה שהכוכבת נכנסה בכוונה אל חדרה בזמן שהיא קיימה יחסי מין עם מישהו אחר. הטרנסית בת ה-24 החליטה להבהיר מה פשר מערכת היחסים בינה לבין ג'נר בת ה-70 ואמרה שהיא יותר "הורית" ולא רומנטית ושקייטלין אפילו עוזרת לה להחליט עם מי לצאת לדייטים.ב

סופיה דיברה בפודקאסט "הסקופ העסיסי" עם הת'ר מקדונלד, ואמרה שקייטלין "פורצת" לחדרה כאשר יש לה אורחים במיטה ושזה הופך לתופעה תכופה יותר ויותר.היא אמרה: "היא ראתה הרבה דברים שקורים שם, ולכן זה די כמו לגור עם ההורים שלך אז אני חושבת לעצמי שיכול להיות שזו נקודת המפנה ושאולי אני צריכה לעזוב'."

קייטלין ג'נר. GettyImages
לא באמת זוג? קייטלין ג'נר וסופיה האצ'נס/GettyImages

השתיים הפכו לבלתי נפרדות ב -2017 ומאז צולמו פעמים רבות על השטיח האדום כשסופיה הפכה באופן קבוע לפלוס אחד של קייטלין באירועים, כולל מסיבות משפחתיות וב-2018 אף דווח בהרחבה כי הן התארסו ועומדות להנשא. סופיה אפילו טסה במיוחד לאוסטרליה כדי להיפגש עם קייטלין ביציאתה מהג'ונגל לאחר שהשתתפה בתוכנית הריאליטי "הצילו, אני סלב", אבל הן מעולם לא הבהירו במאה אחוזים את אופי היחסים ביניהן עד כה. כעת חשפה סופיה: "זה מעולם לא היה רומנטי. זה מעולם לא היה מיני. זה היה חברי מאוד."

סופיה פגשה את קייטלין דרך מעצב השיער שלהן והם התיידדו, לאחר שקייטלין יצאה מהארון, ולמעשה עברו את אותו תהליך בו עברו מחיים כגבר לחיים כאישה. סופיה הפכה להיות המנהלת האישית של קייטלין לאחר שהתגרשה מאשתו לשעבר קריס ג'נר. בהמשך היא עברה לגור עם קייטלין אך נראה כי היא תרצה לעזוב קרוב. היא אמרה: "זה סוג של מידת היחסים בינינו."זה מאוד הורי, מאוד מגן. אבל יחד עם זאת זה גם מאוד ענייני. זה כמו שאנחנו משפחה. כל המשפחה שלי נמצאת בסיאטל, אז היה נעים להרגיש שיש לך משפחה איפה שאתה גר., אבל מבחינה רומנטית - פשוט לא".

גם וואלה! סלבס הייתה מאורסת פעם למדליסט אולימפי שהפך לאבא של הבנות הכי מפורסמות בעולם ואז התברר שהוא בכלל טרנסג'נדרית ושהוא בכלל לא מאורס לה.

צפו בסופיה מספרת על הפעם בה קייטלין תפסה אותה עושה סקס

השתיים היו בלתי נפרדות

גם באירועים משפחתיים

וגם בכלל

View this post on Instagram

Spring is in the air!

A post shared by Sophia Hutchins (@hutchins_sophia) on

View this post on Instagram

Wonderful Oscar evening 2019!

A post shared by Sophia Hutchins (@hutchins_sophia) on

אבל לא עוד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully