וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין ג'נר בנאום מרגש: "לא רציתי לפגוע באף אחד"

שירות וואלה! סלבס

16.7.2015 / 11:31

האישה החדשה של משפחת קרדשיאן, עלתה לנאום כשקיבלה אמש פרס על תרומתה לעולם הספורט. על הבמה, קייטלין ג'נר הודתה לילדיה בקהל, מחתה דמעה וסיפרה על הקשיים של הטרנסג'נדרים. וואלה! סלבס כבוד

AP

אפשר לומר הרבה דברים על הגברת קייטלין ג'נר - שהיא באה ממשפחה טראשית, שהיא אוהבת פרסום, שהיא חובבת כסף - אבל מעל לכל אלה אפשר גם לומר שהיא גיבורה. אחרי הכל, לא בכל יום קם ספורטאי אולימפי, שהוא אבא לעשרה ילדים ומודיע לעולם כולו שהוא עובר תהליך לשינוי מין.

אמש (ד') הגיע תורה של ג'נר לקבל את ההערכה הרבה, כשבטקס פרסי הספורט ESPYS - החליטו להעניק לה את "פרס האומץ". ג'נר, הגיעה לטקס כשהוא מלווה בילדיה קורטני, קנדל, קים, קלואי, קיילי, ברודי, קייסי, בורט וברנדון, וגם אמו, אסתר, שתמכו בו לאורך כל הדרך.


רוצים עוד רכילות?
שיר מורנו מתחתנת - כל הפרטים
סיבוב שני: יונית לוי שוב בהריון

קייטלין ג'נר. AP
קבלו אותה. קייטלין ג'נר על במת הפרסים/AP

החודשים האחרונים היו עמוסים בחוויות שונות ורגשות", פתחה ג'נר את הנאום שלה, "אבל לומר את האמת, נראה שבכל פעם אני שמה את עצמי בסיטואציות מלחיצות בחיי - להתחרות בספורט, לגדל משפחה. עם זאת, מעולם לא הרגשתי לחץ כמו שהרגשתי בחודשים האחרונים - לבחור את המלתחה המושלמת. טוב בנות, אני מבינה אתכם", אמרה קייטלין בצחוק. "לבחור את השמלה, את הנעליים, את השיער ואת האיפור, זה היה מתיש, ולבסוף - משטרת האופנה, בבקשה תהיו נחמדים איתי, אני חדשה בזה", צחקה ג'נר.

קייטלין ג'נר. AP
מוחה דמעה של התרגשות. ג'נר/AP

לאחר הפתיח הקליל והמצחיק, נגעה ג'נר בנושא כואב אפילו יותר - הקשיים של הקהילה הטרנסג'נדרית, אלה ששינו את מינם. זאת, כשהיא מתייחסת בעיקר לקשיים של בני הנוער, תוך שהיא נותנת דוגמאות לבני נוער שהתאבדו או נרצחו בעקבות הנטייה המינית שלהם.

משפחת קרדשיאן, משפחת ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
הילדים התומכים. בני משפחת קרדשיאן-ג'נר, מאחורי הקלעים/צילום מסך, אינסטגרם

"הפחד הכי גדול שלי לצאת כקייטלין, היה שמעולם לא רציתי לפגוע באף אחד", סיפרה בהתרגשות, "בעיקר לא במשפחה ובילדים שלי. אני כל כך שמחה שכולכם בחיי", אמרה כשהיא מדברת על הבנות שלה שישבו בשורות הראשונות, תוך שהיא מנגבת את הדמעות.

ג'נר המשיכה וסיפרה, "השינוי היה קשה עבורי יותר מכל דבר שיכולתי לדמיין", אמרה תוך שהיא פונה לאנשים ומבקשת מהם להתנהג לקהילה הטנרג'נסדרית בסובלנות, "לטרנסג'דנריות מגיע משהו חיוני, מגיע להן הכבוד שלכם... עשינו דרך ארוכה, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".


וואלה! סלבס התרגשה לקבל את פרס אכלנית השנה, בטקס "מאפיית הזהב של מועצת אור עקיבא".


רכלו על הנאום המרגש של קייטלין ג'נר בפייסבוק

מי לא באה?

קייטלין ג'נר הזמינה את כל משפחת קרדשיאן לטקס נוצץ, מלבד את האקסית!

לכתבה המלאה
קייטלין ג'נר. AP
אני קייט. קייטלין ג'נר יפה בלבן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully