וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם מבלה באילת. עם בחורה חדשה

1.4.2021 / 0:01

אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם את כל פרשת עומר אדם והחיילת אן אברהמי, עכשיו היא מדווחת לכם מאילת הדרומית - שם מבלה הזמיר המסלסל עם חברים אבל גם לצד בחורה חדשה ולוהטת. אז מי הבחורה החדשה בחייו של הזמר? כנסו לכל הפרטים. וואלה! סלבס עוקבת

ליאור לוביץ'/אינסטגרם

זוכרים שרק לפני מספר שבועות וואלה! סלבס הייתה זו שחשפה בפניכם את אן אברהמי, הבחורה החדשה בחייו של עומר אדם, שטסה עד למיאמי בשביל לבלות עם הזמר המפורסם? ושכמה ימים לאחר מכן הייתה זו הגברת הראשונה של עולם הרכילות שגם סיפרה לכם שאותה בחורה היא בעצם חיילת שערקה מהצבא? וכן, היא גם הייתה הראשונה לדווח לכם על הפרידה של השניים רק בשביל לספר לכם שמספר ימים לאחר מכן אותה חיילת חזרה למיאמי, לאחר שנסעה לקוסטה ריקה, רק בשביל להמשיך לבלות עם אדם? אז זהו, תשכחו מכל זה - כי עכשיו הזמר המסוקס נמצא באילת ויש לצידו בחורה חדשה ולוהטת לא פחות.

עומר אדם בלי חולצה. אינסטגרם, צילום מסך
מבלה באילת. עומר/צילום מסך, אינסטגרם

אדם, שחזר לארץ לאחר טיול חובק עולם בדובאי ומיאמי, ארז את המזוודות וכמה חברים ונסע לעיר הכי דרומית בארץ - שם הוא מבלה במועדונים ובחופיה היפים של אילת ולא חוסך מהעוקבים שלו סרטונים באינסטגרם. מה שהוא כן חוסך מכם, היא את העובדה שהוא מבלה שם לא רק עם עדן בן זקן ובעלה, אלא גם עם בחורה חדשה שצמודה אליו בשם ליאור לוביץ'.

עוד בוואלה!

בלעדי: צילומים מהקליפ של עומר אדם. גם החברה שם

לכתבה המלאה
עומר אדם. תמונות גולשים, תמונות גולשים
זוכרים את אן?/תמונות גולשים, תמונות גולשים

מקורבים לזמר ועדי ראייה שבילו לצד אחד הזמרים המפורסמים בארץ ידעו לספר לוואלה! סלבס כי אדם ולוביץ' נראו צמודים מאוד ואפילו הצמידו שפתיים מספר פעמים. אז נכון, עדיין מוקדם להכריז עליה כחברה החדשה של עומר, אבל אל תשכחו איפה קראתם על הקשר שלהם לראשונה, "הם היו צמודים כל היום", סיפר עד ראייה, "לא ברור אם זה יתפתח לקשר רציני או לא אבל מה שבטוח זה שמשהו קורה ביניהם".

וואלה! סלבס נוסעת לאילת רק בשביל לעשות קעקוע חינה של הפנים של עומר.

ליאור לוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
החדשה. ליאור/צילום מסך, אינסטגרם
ליאור לוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
קשר רציני או לא?/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully