וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה: עומר אדם והחיילת שוב מבלים ביחד

14.2.2021 / 8:26

פרסום ראשון: אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לחשוף את הזוגיות של אחד הזמרים המצליחים במדינה עם החיילת העריקה ואחרי שגם חשפה כי השניים נפרדו, עכשיו נראה שהגעגועים גברו והשניים שוב מבלים ביחד במיאמי. וואלה! סלבס טלנובלה

עומר אדם והחברה, אן אברהמי/צילום גולשים, מיאמי

וואלה! סלבס מקווה שאתם מרוכזים כי הסיפור הבא היה מסובך אפילו עבורה - אז שקראתם כאן בפרסום ראשון על הזוגיות של עומר אדם עם אן אברהמי, שטסה עד למיאמי בשביל לפגוש אותו, ואחרי שהגברת הראשונה של עולם הרכילות הייתה זו שחשפה שאותה אברהמי היא בעצם חיילת שהוציאה חופשת מחלה וטסה לפגוש את הזמר מבלי ליידע את הצבא ונחשבת לעריקה, היא גם הייתה הראשונה לספר לכם כי השניים נפרדו, כך שבזמן שאדם מבלה בטולום עם אלה איילון, האקסית טסה עם חברות לקוסטה ריקה. אז זהו, שיש תפנית חדשה בעלילה.

עומר אדם בלי חולצה. אינסטגרם, צילום מסך
מה שקורה במיאמי/צילום מסך, אינסטגרם

מקורבים לשניים מספרים כי אחרי שבילה בטולום וחזר שוב למיאמי, שלח הזמר המפורסם את חבריו לדבר עם האקסית החיילת וביקש ממנה לחזור בטיסה הישר אל זרועותיו ואף דאג לסדר לה ולחברותיה מקום לינה. אז האם השניים עשו קאמבק מפתיע? אז זהו, שלא ממש, כי אותם מקורות יודעים לספר שלמרות שאברהמי טסה בחזרה למיאמי לפגוש את עומר - הם עדיין לא ממש חזרו וכי לא ברור מה קורה במשולש הרומנטי שלו עם אברהמי ואיילון שנמצאת גם היא במיאמי עם הזמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עומר אדם. תמונות גולשים, תמונות גולשים
אז ביחד או לא? עומר ואן/תמונות גולשים, תמונות גולשים

"זה ממש הזוי מה שקורה שם", מספר חבר קרוב, "מצד אחד הוא ביקש ממנה לחזור אבל הם לא צמודים כמו שהיו, ולא מדברים על זוגיות, ומצד שני - הוא נראה יותר ויותר צמוד לאלה, אז זה ממש לא ברור מה הוא רוצה ולמה הוא החזיר אותה. מה שכן", מספר אותו מקורב, "הם מבלים ביחד ויוצאים למסעדות ולמועדונים כשהפעם יש הוראה מאוד ברורה לא להוציא טלפונים ולא לתעד שום דבר לרשתות". יש מצב שהוא פחד שזה יגיע לגברת הכי צהובה בתעשייה?

מטעמו של עומר אדם לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.

וואלה! סלבס עדיין לא החליטה אם היא רוצה לחזור לגרוש של אמא שלה.

עומר אדם. אינסטגרם[, צילום מסך
או שהוא בכלל עם אלה?/צילום מסך, אינסטגרם[

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully