וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם מציג: חברה ישראלית חדשה

30.1.2021 / 22:48

פרסום ראשון: אחרי שחגג בדובאי והמשיך לקצת ביזנס ופלז'ר במיאמי, נראה שעכשיו הזמר המסלסל מוכן לזוגיות חדשה, כך שבימים אלו הוא נופש במיאמי עם בחורה ישראלית - אז מי החדשה שהצליחה ללכוד את אדם? וואלה! סלבס חושפת

עומר אדם חוגג במיאמי/סיסי וקנין

נראה שאין אחד שלא יודע מה עומר אדם עושה בכל רגע נתון בטיול הבלתי פוסק שלו מסביב לעולם - בין אם זה חגיגות בדובאי עם אנשי עסקים מכל העולם או מסיבות פרטיות במיאמי עם זמרים כמו אניטה וטייגה ולא שכח לפתח את הקריירה המוזיקלית כשנכנס לאולפן ההקלטות עם אמן הרגאטון המפורסם, ניקי ג'אם, וביחד עבדו על דואט. אבל נראה שדווקא את החיים האישיים יותר, הזמר המפורסם מעדיף להסתיר מעין הציבור, אז מזל שיש לכם את וואלה! סלבס שחושפת בפניכם בפרסום ראשון את הבחורה החדשה בחייו של עומר.

עומר אדם. שי פרנקו,
חברה חדשה. עומר/שי פרנקו

לגברת הראשונה של עולם הרכילות נודע כי בימים אלו, הרחק מעדשות הסטורי של האינסטגרם, אדם מבלה עם בחורה ישראלית העונה לשם אן אברהמי. מקורבים לזמר ידעו לספר לוואלה! סלבס כי אברהמי טסה לאחרונה למיאמי - שם היא מבלה עם הזמר ללא הפסקה. "הם ממש צמודים האחד לשנייה", סיפר מקורב, "הם כל הזמן ביחד והפעם זה נראה כאילו עומר ממש בעניין". גם חבריו של הזמר אישרו את הדברים ואמרו כי לא מדובר בעוד רומן חולף וכי הפעם "עומר נראה רציני בנושא".

עוד בוואלה!

ביזנס או פלז'ר? זו הסיבה שבגללה עומר אדם נמצא במיאמי

לכתבה המלאה
עומר אדם. אינסטגרם, צילום מסך
עושה גם עסקים/צילום מסך, אינסטגרם

על פי גורמים יודעי דבר, אדם אמור לנחות בעוד כשבועיים בחזרה בישראל, כך שאם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון - אברהמי תנחת ביחד איתו והשניים ימשיכו לנסות לטפח את הזוגיות גם בארץ הקודש רק שכאן יהיה להם יותר קשה לצאת למועדונים ולחוף הים.

עופר מנחם מסר בתגובה: "עומר נמצא במיאמי לצורך הקלטות וקידום הקריירה הבינלאומית, הוא אכן מכיר את הבחורה והם חברים טובים אבל אין שום קשר רומנטי בין השניים".

וואלה! סלבס טסה עד לראש העין לפגוש את החבר החדש שלה, הוא עדיין מתחבא ממנה.

אן אברהמי. אינסטגרם, צילום מסך
תכירו את הבחורה החדשה/צילום מסך, אינסטגרם
אן אברהמי. אינסטגרם, צילום מסך
מבלה איתו במיאמי/צילום מסך, אינסטגרם
אן אברהמי. אינסטגרם, צילום מסך
הפרחים לצה"ל/צילום מסך, אינסטגרם
אן אברהמי. אינסטגרם, צילום מסך
הפעם זה רציני?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully