וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזנס או פלז'ר? זו הסיבה שבגללה עומר אדם נמצא במיאמי

11.1.2021 / 7:02

הזמיר המסלסל חגג מאז הקיץ האחרון באיי יוון ואז גם השתקע בדובאי - לפני שהתעופף בשבוע שעבר לעיר הנופש האמריקאית מיאמי. אבל מתברר שעומר אדם לא רק נהנה מהחופים והמסעדות במקום, אלא גם עובד קשה, לצד אדם שנחשב מקורב לביונסה וכריס בראון. וואלה! סלבס יא חביבי

עומר אדם חוגג במיאמי/סיסי וקנין

אין הופעות בישראל? הקהל לא יכול להגיע ולבחון אותך מקרוב על הבמה? סגר אחרי סגר בגלל נגיף הקורונה, מצב הרוח מבאס? מה הפלא שבחודשים האחרונים, נדמה שעומר אדם בכלל לא שוהה בארץ מולדתו - אלא מעביר את הזמן בין יעד נחשק אחד מעבר לים לאחר.

אבל מתברר שאחרי שנהנה במשך חודשי הקיץ תחת השמש של איי יוון הקסומים עם משפחתו ואז טס לעוד כמה שבועות של אהבה (כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס) עם החבר'ה בדובאי המזרח תיכונית, הזמיר בן ה-27 מבלה בימים האחרונים בעיר הנופש והחופש האמריקאית מיאמי, שם הוא לא רק עסוק בפלז'ר, אלא כפי שתגלו ממש כעת, גם עושה ביזנס.

רכלו על עומר אדם במיאמי באינסטוש

עומר אדם, סקוט סטורץ'. סיסי וקנין, תמונות גולשים
יא חביבי. עומר אדם עם המפיק סקוט סטורץ', צ'יקו קסטילו וחברים/תמונות גולשים, סיסי וקנין
עומר אדם במיאמי. סיסי וקנין, תמונות גולשים
מיאמי, מאמי. עומר אדם עם אחיו וחברו/תמונות גולשים, סיסי וקנין

מתברר שאדם, טס לארצות הברית כדי לבקר מכרים וחברים ממוצא ישראלי שחיים במיאמי - לאו דווקא על מנת לבלות במזג האוויר הנעים ולחוות אווירה הלטינית, אלא גם על מנת לטפל בעניינים עסקיים עם גורמים מקומיים. במקביל, לוואלה! סלבס נודע כי אדם נפגש עם צ'יקו קסטילו (האמן הלטיני שהוציא איתו לאחרונה שיר חדש בספרדית) ועם המפיק האמריקאי זוכה פרס הגראמי סקוט סטורץ', הכל במטרה לעבוד על מוזיקה משותפת עם המוזיקאי הנחשב.

עוד בוואלה!

עומר אדם חוגג בדובאי עם בחורה חדשה

לכתבה המלאה
עומר אדם, סקוט סטורץ'. סיסי וקנין, תמונות גולשים
ביזנס אנד פלז'ר. עומר אדם והחבר'ה/תמונות גולשים, סיסי וקנין

סטורץ', אתם תהיתם, כתב והפיק שירים עבור אמני ענק בהם ביונסה, מאלומה וכריס בראון (שחשבים לחברים טובים שלו), הראפרים סנופ דוג וטייגה, כריסטינה אגילרה, די ג'יי חאלד ואפילו עבד על אחד השירים באלבומה האחרון של אריאנה גרנדה.

את אדם, הכיר דרך חברים מקומיים משותפים, כך שהחיבור בינם היה טבעי והם התראו כמה פעמים, כך ש"יכול להיות ששיתוף הפעולה המוזיקלי הזה יוליד שיר בעתיד, עדיין מוקדם לדעת", טענו יודעי דבר, "בינתיים כולם נהנים ועסוקים מאוד במיאמי".

מנהל יחסי הציבור של אדם, עופר מנחם, מסר: "אין תגובה".


וואלה! סלבס עבדה פעם עם הירקן של ירדנה ארזי, עד שכבר לא הסכים לשתף אותה במלפפון שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully