וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה של עומר אדם מסתבכת עם הצבא: "נחשבת נפקדת"

31.1.2021 / 16:21

אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם את החברה החדשה של עומר אדם וסיפרה לכם שהיא טסה לפגוש אותו - עכשיו היא חושפת כי אן אברהמי הציגה בפני צה"ל גימלים אך טסה למיאמי ללא אישור של הצבא, כך שהיא נחשבת נפקדת. וואלה! סלבס הקשב

עומר אדם חוגג במיאמי/סיסי וקנין

אם חשבתם שהזוגיות החדשה של עומר אדם עם אן אברהמי, עליה קראתם לראשונה בוואלה! סלבס, היא האייטם הלוהט של היום - חכו שתשמעו את הידיעה הבאה: לגברת הראשונה של עולם הרכילות נודע כי החברה החדשה של הזמר המסלסל החליטה לטוס למיאמי לפגוש את החבר החדש שלה ללא אישור של הצבא. שלא לומר, היא אפילו עבדה על המפקדים שלה.

עומר אדם. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
מסתבכת עם הצבא. עומר ואן/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

וואלה! סלבס חושפת כאן לראשונה כי החיילת היפה פנתה לרופא והוציאה חופשת מחלה (או במילים אחרות גימלים) למשך שבוע שלם. אממה, היא שכחה לציין בפני מפקדיה שהיא מתכננת לטוס למיאמי על מנת לבקר את אדם - מה שאומר שהיא מבחינת הצבא, היא נחשבת נפקדת מאחר ולא קיבלה אישור מיוחד לצאת מהמדינה כפי שנהוג בצבא ההגנה לישראל.

עוד בוואלה!

עומר אדם מציג: חברה ישראלית חדשה

לכתבה המלאה
עומר אדם. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
נחשבת נפקדת/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

על פי גורמים בצבא הם הופתעו לגלות שאברהמי פשוט החליטה לטוס על דעת עצמה למיאמי מבלי לעדכן אף אחד מהמפקדים שלה, "זו כנראה גם הסיבה שהיא לא מעלה שום סרטון או שום תמונה", סיפר גורם המעורב בפרטים, "היא פשוט לא רצתה שיעלו עליה ולא חשבה לרגע שמישהו יפרסם את הידיעה". כעת, כך צופים גורמים המעורבים בפרשה, אברהמי צפויה להיכנס לכלא ברגע שתנחת בנתב"ג בגין נפקדות.

אן אברהמי. אינסטגרם, צילום מסך
שכחה לספר למפקדים/צילום מסך, אינסטגרם

על פי יודעי דבר, אברהמי הציגה למפקידה טופס מחלה לשבוע ימים, אך בתאריך 23.01, היא עלתה על טיסה למיאמי מבלי לקבל אישור מאף גורם, "היא למעשה נחשבת נפקדת", ידעו לספר היום גורמים בצה"ל, "וזה נחשב למעשה מאוד חמור ואין ספק שכשתשוב לארץ - ימצו עמה את הדין".

וואלה! סלבס נפקדת מצה"ל כבר עשר שנים, אבל תמיד אפשר למצוא אותה בשק"ם.

אן אברהמי. אינסטגרם, צילום מסך
ימצו עמה את הדין/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully