וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כומר בריטי טען: "החתונה הסודית של מייגן והנסיך הארי מעולם לא קרתה!"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 15:06

הנסיך וויליאם נחרד מהריאיון, אחותה של מייגן מרקל טינפה על הארי וכעת, כומר בריטי טוען שהנסיך ומרקל פשוט משקרים - כי לא נערך שום טקס סודי מספר ימים לפני החתונה המלכותית הגרנדיוזית שלהם ב-2018. "זו הייתה שיחה פרטית, לא חתונה", גילה. וואלה! סלבס שקר לבן

החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל/צילום: BBC, עריכה: יאיר דניאל

זוכרים כמה העולם אהב לאהוב את הנסיך הארי ומייגן מרקל בתקופה סביב החתונה המלכותית של השניים, אי שם באביב של שנת 2018? אז זהו, שבריאיון החושפני שהעניקו בשבוע שעבר לאופרה ווינפרי, הדוכסים מסאסקס סיפרו על טקס פרטי שערכו עם הארכיבישוף מקנטרברי בחצר ביתם - שם לקחו זה את זו לאישה בלי שכל המעריצים בחנו, כשלושה ימים לפני האירוע המרכזי.

חתונה סודית לפני האירוע בנוכחות המלכה אליזבת ושאר העולם? זהו, שעל פי כומר בריטי שנחשב מקורב למי שחיתן את הזוג, הסיפור הזה כלל לא קרה. הנסיך וויליאם נחרד מהריאיון, המלכה ביקשה להתפייס, אחותה של מייגן טינפה וסיפרה שהזוג בדרך לגירושים וודאיים, אבל כעת גם אנשי דת יוצאים נגד מה שהזוג מספר מול המצלמות? מסקרן.

רכלו על "החתונה הסודית" של הנסיך ומייגן באינסטגרם

מייגן מרקל והנסיך הארי בנשיקה לאחר חתונתם , 19 במאי 2018. רויטרס
הצגה לעולם או חתונה לגיטימית? הנסיך הארי ומייגן מרקל בחתונתם ב-2018/רויטרס
קייט מידלטון חתונה מלכותית הנסיך הארי מייגן מרקל בריטניה חתונה. רויטרס
"רגע, הם באמת התחתנו בסודיות?". קייט מידלטון והנסיך ווילאם בחתונה המלכותית/רויטרס

במהלך הראיון לווינפרי, סיפרה מרקל ש"אף אחד לא יודע את זה. אבל התקשרנו לארכיבישוף ואמרנו לו, 'תראה, הדבר הזה, האירוע הזה, נועד לעיניי העולם, אבל אנחנו רוצים את לקיים את האיחוד שלנו בפרטיות, רק בינינו'". אז, הוסיפה ש"החלפנו נדרים בין שנינו בחצר האחורית שלנו, בנוכחות הארכיבישוף של קנטרברי".

עוד בוואלה!

"הנסיך הארי כבר שוקל להתגרש ממייגן מרקל"

לכתבה המלאה

עם זאת, הדברים שסיפר הכומר של ניוקאסל, מרק אדוארדס, מאשימים את השניים האלה בשקר של ממש: על פי התקשורת האנגלית, הכומר שהוצף בבקשות חתונה פרטיות בכל תקופת מגיפת הקורונה - יצר קשר עם משרד הארכיבישוף מקנטרברי, ג'סטין וולבי - על מנת לבדוק מה מדיניות הכנסייה בנוגע לאירועים אינטימיים שכאלה ואם אכן יכולים להתקיים.

בתשובה שקיבל מלשכתו של הארכיבישוף, איש הדת אכן הודה כי קיים עם בני הזוג שיחה פרטית בחצר ביתם, כשלושה ימים לפני החתונה המלכותית. עם זאת, הוסיף ש"הבטיחו לי ששום חתונה לא התקיימה עד לאירוע הלאומי ששודר בטלוויזיה", זאת כי על פי חוקי הכנסייה באירוע חייבים לנכוח שני עדים ועל מנת להיות רשמית בהחלט, הטקס חייב להיערך במקום תפילה שמוכר לציבור.

הנסיך הארי ומייגן מרקל מוקפים במשפחת המלוכה לאחר חתונתם, 20 במאי 2018, טירת ווינדזור. דוברות בית המלוכה, מערכת וואלה! NEWS
מה המלכה אליזבת תגיד?/מערכת וואלה! NEWS, דוברות בית המלוכה

"מייגן אמריקאית, כך שהיא לא בדיוק מבינה את חוקי הדת של הכנסייה באנגליה", הוסיף הכומר הפטפטן שבדק את הנושא לעומק, "זה מכניס אותנו לבעיה עם הציבור, כי אין חוק מסוים לחתונה של בן מלוכה וחוק אחר עבור כל השאר", הבהיר איש הדת.


וואלה! סלבס משקרת רק בנוגע למשקל העודף שהיא סוחבת איתה בחזרה מביקורים בחול. כל המזוודה מלאה בחטיפים מחו"ל!

הנסיך הארי ומייגן מרקל מוקפים בילדי משפחת המלוכה לאחר חתונתם, 20 במאי 2018, טירת ווינדזור. דוברות בית המלוכה, מערכת וואלה! NEWS
טוב, בסופו של דבר מישהו התחתן שם עם מישהי. הארי ומייגן/מערכת וואלה! NEWS, דוברות בית המלוכה
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
דוברי אמת? הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully