וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור כלפון הותקף ביציאה מ"האח הגדול": "אנשים צריכים לתבייש"

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 13:59

רגע אחרי שסיים את התחרות בבית המצולם במדינה, הבדרן התמודד עם הפגנה נגדו ביציאה מהאולפן - כולל צעקות, שלטים ותמונות שלו בדמות ליצן. כלפון לא הגיב למהומה, החברות מ"האח הגדול" גל גברעם ולינור סביניק יצאו נגד התוקפים וכתבו "זו החברה שלנו?". וואלה! סלבס הסלמה

תגובה של גל גברעם על הפגנה נגד ליאור כלפון, אחרי שהודח מ"האח הגדול"/אינסטגרם

נדמה שמוצאי השבת האחרונים לא היו פשוטים במיוחד עבור ליאור כלפון - שהודח מהתחרות ב"האח הגדול" זמן קצר לפני סיום העונה, כך שלצד ההקלה והשמחה לחזור לחיים האמתיים עם משפחתו וחבריו, נתקל גם בקבוצה של אנשים שמחו נגד הבדרן הוותיק ביציאה מהאולפנים, כשהיה בדרך לשוב לביתו. זו לא הייתה התקפה פיזית, למרבה המזל, כיוון שכלפון היה בתוך רכב והמוחים היו עסוקים בעיקר בצעקות ותיעוד של עצמם.

ההפגנה המלחיצה, שככל הנראה בוצעה על ידי אנשים שמזהים את עצמם עם תומכי יהודה יצחקוב - הדייר השנוי במחלוקת של עונת הריאליטי, שהוצא מהתחרות לפני כשבוע וחצי אחרי דברים קשים שאמר במהלך מריבה עם רמי ורד, שבה כלפון גם לקח חלק - כללה שלטים בהם המודח נראה בדמות ליצן וקריאות נגדו, בהן "איפה הפחדן, תו לנו את הפחדן. בושה, תנו לנו אותו". מלחיץ.

רכלו על המחאה נגד ליאור כלפון גם באינסטגרם

ליאור כלפון. רשת 13, צילום מסך
התקבל בחזרה לעולם האמיתי בהפגנה. ליאור כלפון ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

בעוד שכלפון שמר על מצב רוח טוב וחיוך ויצחקוב שומר על זכות השתיקה, היו אלה חברותיהם לבית המצולם שלא הצליחו להתאפק ויצאו נגד המפגינים. גל גברעם, שידעה בעצמה מחלוקות עם כלפון במהלך העונה, פרסמה את הסרטונים של ה"מחאה" שהופצו ברשת וכתבה "מה נסגר, תגידו לי לאן הגענו, אין בעיה שלא התחברתם ואהבתם - אבל מה נסגר? זו תכנית ריאליטי, לא כולם חייבים להסתדר עם כולם, לצאת עם שלטים? לקשקש על תמונות של אדם? אנחנו בני אדם!".

עוד בוואלה!

יהודה יצחקוב VS שי חי: דומים או שונים?

לכתבה המלאה

"די באמת, איזו מין חברה אנחנו? ריבוי דעות, לא כולם חייבים להסכים ולהסתדר אבל חייבים לכבד!", כתבה גברעם ברשת על הסרטונים המאיימים, "כבוד זה הדבר הראשון והאחרון". אז הוסיפה: "בושה! האנשים שם צריכים להתבייש, די תתאפסו על עצמכם ובדחיפות! אנחנו לא חיות אנחנו בני פאקינג אדם!".

גל גברעם, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
"אנחנו לא חיות". גל גברעם/מיכה לובטון
גל גברעם ליאור כלפון. רשת 13, צילום מסך
יצאה להגנתו. גל גברעם עם כלפון ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13
לינור סביניק, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
הצטרפה לתומכים. לינור סביניק/מיכה לובטון

גם יוצאת העונה וחברתו של כלפון, לינור סביניק, לא נותרה אדישה להפגנה נגד כלפון, פרסמה סרטון ממנה ברשת וכתבה שיא מזועזעת מהמעשיים. "לאן הגענו מדינה שלי? זו בסך הכל תכנית ריאליטי שעוד שנייה תיגמר ואנשים יחזרו לחיים שלהם! אל תאהבו, אל תסדרו ואל תתחברו אבל מפה ועד לעשות כך לאבא לילדים? זה אמיתי. זו החברה שלנו?", הביעה פליאה והוסיפה ש"הייתם רוצים שיעשו כך לאביכם? בנכם? בעלכם? אחיכם? פרופורציות! מבקשת לעצור, לחשוב רגע, להקשיב לקול השפוי, אנחנו בני אדם! בבקשה מכם!".


וואלה! סלבס נגד אלימות, מאז שהבינה כילדה ששלום היא מילה שימושית. שלום.

תגובות על הפגנה נגד ליאור כלפון ביציאה מ"האח הגדול". אינסטגרם, צילום מסך
"תתאפסו על עצמכם ובדחיפות!". הסטורי של גברעם/צילום מסך, אינסטגרם
יהודה יצחקוב האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
בגלל שיצא מהבית? יהודה יצחקוב ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13
האח הגדול - תעודת הזהות של ליאור כלפון. רשת 13, צילום מסך
קבלת פנים פחות נעימה. ליאור כלפון/צילום מסך, רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully