וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": סרטון אינטימי של אחד ממשתתפי העונה מופץ ברשת

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 14:00

חשבתם ששמעתם, בחנתם, גיליתם את כל הסודות הכמוסים של משתתפי העונה הנוכחית של "האח הגדול"? כי סרטון אינטימי שבו מופיע אחד המשתתפים הבולטים ביותר בעונת 2021, מופץ בשעות האחרונות ברשת, כולל כמה רגעים אינטימיים מפתיעים. וואלה! סלבס רואה הכל

כוכבי "האח הגדול" 2021 בבריכה/באדיבות רשת 13

כשכבר חשבתם שאין עוד מה לחדש במהלך העונה הנוכחית של "האח הגדול", מגיע סרטון אינטימי חדש שרץ ברשת - שבו מופיע אחד מהכוכבים המדוברים ביותר של העונה, כשהוא בסיטואציה שבטח חשב שתישמר אך ורק בין אלה שנראים בווידאו. נכון, התיעוד הגיע גם לידיה של וואלה! סלבס אך לא, היא ממש לא מתכוונת לחלוק אתכם את המידע על מי שמופיע בו ומה הוא בדיוק עושה בקטע.

נכון שבעוד כשבועיים כולם כבר יידעו מי המנצח של עונת הריאליטי - שעברה תהפוכות בין אם בהדחות של כמה מהכוכבים הכי מתוקשרים שהתחרו בה (גל גברעם, שולה זקן ולינור סביניק), במריבות והוויכוחים שאליהם נקלעו הדיירים (להנאת ההפקה והצופים) או בעזיבתם של דיירים בולטים (דרור קונטנטו ויהודה יצחקוב, מישהו?) - אבל עד אז, יש כמה מעריצים שנהנים מתכנים אחרים לחלוטין, שבהם מופיע אחד המתמודדים הבולטים של הסבב הנוכחי של התחרות.

רכלו על כוכבי "האח הגדול" 2021 גם באינסטגרם

דניאל וקארין. רשת 13, צילום מסך
אז אתם יודעים.../צילום מסך, רשת 13
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
של מי.../צילום מסך, רשת 13
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
הסרטון שמופץ ברשת? כוכבי "האח הגדול" 2021/צילום מסך, רשת 13

אז מה כן ניתן לספר על הסרטון שמופץ היום (שלישי) בווטסאפ וברשתות חברתיות שונות, שצולם לפני כניסתו של הדייר(ת) לבית המצולם? אחד המשתתפים של "האח הגדול" לא מופיע בו לבד, אלא עם עוד שני אנשים אחרים. הוא לא רק נראה בבירור, אלא שאף שומעים את קולו. אפילו ניתן לראות התכתבות שליוותה את השיחה האינטימית שנערכה בווידאו. פרטים נוספים? לא ולא.


וואלה! סלבס מככבת אף היא בקלטת סקס. חבל שאף אחד לא רוצה לצפות בה.

עוד בוואלה!

סרט סקס של החבר של בריטני ספירס דלף לרשת, ביץ'

לכתבה המלאה

חושבים שאתם יודעים מי ממשתתפי "האח הגדול" מופיע בסרטון האינטימי?

ברור שהווידאו של מישהו שעדיין חי בבית המצולם!
קטע של אחד המודחים הבולטים של העונה הנוכחית
5148 משתתפים
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully