וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של זהבה בן נכנסת ביהודה מ"האח הגדול": "הוא בעצמו שונא את עצמו"

5.1.2021 / 14:41

נדמה שחילופי הדברים בבית "האח הגדול" בין יהודה יצחקוב לזמרת זהבה בן, הכעיסו את אחותה התאומה והמוכרת, הזמרת אתי לוי, שכתבה את דעתה ברשת. "חבורת לצים, שק של נחשים, מכישים ובורחים כמו אחרוני הפחדנים", כתבה לוי על משתתפי הריאליטי. וואלה! סלבס נחרצת

כוכבי "האח הגדול" 2021 בבריכה/באדיבות רשת 13

חשבתם שהדרמה בבית "האח הגדול" נשמרת רק אל מול המצלמות? אז זהו, שמתברר שכאשר מערבבים כמה אנשים מוכרים עם כמה 'אנונימיים' - הכל גולש גם מחוץ למתחם הריאליטי המצולם ביותר במדינה. הנה, תראו איך חילופי דברים וחיכוכים בין הדייר וזוכה תחרות העבר "אמזונס", יהודה יצחקוב, לזהבה בן המרגשת, הפכו להיות דרמה ברשת.

אבל לא סתם דרמה, אלא כזאת שעליה אחותה של זהבה, הזמרת אתי לוי, לא יכלה לעבור בשתיקה - תוך כדי שהיא מפנה אצבע מאשימה ליצחקוב, אבל גם לעוד כמה "חברים" לדבריה של התאומה שלה בבית הסגור.

רכלו על מה שהיה לאתי לוי לומר גם באינסטגרם

זהבה בן, יהודה יצחקוב. אינסטגרם, צילום מסך
חברים לבית או שלא? יהודה יצחקוב וזהבה בן/צילום מסך, אינסטגרם
"אחד שירק בפנים של אמא שלו, אין לו טיפת כבוד"

לוי, כך מתברר, החליטה להתערב אך ורק כי היא רואה עד כמה אחותה זהבה סובלת בבית. בפוסט ארוך ברשתות החברתיות, פרקה את שעל לבה: "בדרך כלל אני לא נוהגת להתערב בשום דבר שקשור לאחרים, הפעם החלטתי להגיב בגלל שמדובר באחותי, תאומה שלי, הדם שלי, שהיא חלק בלתי ניפרד ממני. לא יכולתי לשתוק!", כתבה לוי, "אף אחד בעולם הזה לא מכיר את אחותי זהבה לעומק כמוני גם אם הוא יחפור!".

"כמו שכבר ברור לכולם, לזהבה יש לב ענק... לב שמלא בחמלה ורחמים אינסופיים לא רק כלפי בני אדם אלא גם כלפי בעלי חיים. אפילו שהיא לא טבעונית, ואני כן. זו אהבה וחמלה שגדלנו עליה ובאה לנו מהבית, נולדנו איתה". אז הוסיפה ש"אחותי היא הדבר הכי טהור עלי אדמות היא מבינה הרבה מאוד דברים באינטואיציה החזקה שלה, בחוכמה הפנימית שלה, למרות שהיא לא מביעה את זה, היא אומרת רק את מה שצריך ולא יותר, כי היא אחותי אהובתי נותנת ועושה טוב עזרה ונתינה לזולת, והשקט שלה הוא הנשק הכי חזק שלה! דרך השקט שלה היא נלחמת בכולם".

עוד בוואלה!

פרסום ראשון: דניאל גרינברג חוזרת ל"האח הגדול"

לכתבה המלאה

אז, החליטה לוי להיכנס במשתתפים אחרים בתכנית, שלדבריה נוהגים שלא כשורה בבן. "אני יודעת שאם אתה מפיץ טוב תקבל טוב, תפיץ רע תקבל רע, הכל קארמה והכל יחזור אל אותו אדם כפול וכפליים. אז כל אלה שרק מנסים לפגוע להכפיש אותה או לצחוק מאחורי גבה כל הזמן, ד' שעושה את עצמו חבר שלה עאלק! להעליב, לשנוא שנאת חינם, או לעשות חרם? כמוך למשל אדון יהודה ו... ק', א', ר', רמזתי את השמות שלכם כי אתם אפילו לא ראויים שאני אכתוב את שימכם המלא. אתם חבורת לצים, שק של נחשים, מכישים ובורחים כמו אחרוני הפחדנים תתביישו לכם!".

אתי לוי על זהבה בן ב"האח הגדול". פייסבוק, צילום מסך
נחרצת. הסטטוס של אתי לוי/צילום מסך, פייסבוק

אז, הוסיפה על יהודה ש"אחד שירק בפנים של אמא שלו, אין לו טיפת כבוד לא לעצמו ובטח לא לסובבים אותו, 'הוא בעצמו שונא את עצמו'. זה בא מהבית שלו. שנאה היא דבר מסוכן מאוד. ברגע שהיא הכתה שורשים בלבך מהבית שלך, קשה ביותר לנער אותה מעליך", קבעה נחרצות.

"תהיי חזקה אחותי האלופה... אני חיה אותך כל שנייה גם כשאת רחוקה ממני, בלב שלי תמיד! באנו לעולם הזה ביחד, אנחנו כוח שאי אפשר להביס אנחנו בלתי מנוצחות! שלעולם לא תיפול רוחך מאנשים שרק אומללות קינאה ורוע לב מגדירים אותם. את מעל זה כי את מלכה!", סיימה לוי, שמקרה קישרה את הדברים לשיר שלה, "קנאים".


אגב, וואלה! סלבס מתה על השיר "אנטינה חביבי".

זהבה בן, אתי לוי. ניר פקין
טובות השתיים. זהבה בן עם אתי לוי/ניר פקין
יהודה יצחקוב, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
פוגע? יהודה יצחקוב/מיכה לובטון
זהבה בן, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
"הדבר הכי טהור עלי אדמות". זהבה בן/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully