וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום מ"האח הגדול" חושף: הסוד שהסתיר במשך שנים אפילו מאמא שלו

17.12.2020 / 0:04

עוד לפני "האח הגדול", 'החתיך המלומד' של העונה מדבר על חוסר הביטחון שהוא חש מאז הילדות, מסביר למה החליט לחסום את הרגשות בחייו ומגלה מה יקרה אם מישהי תציע לו להיכנס למיטה בבית המצולם. קבלו את תום חיימוב - עם חולצה, בלי פילטרים. וואלה! סלבס ג'נטלמן

תום חיימוב בראיון לפני הכניסה ל"האח הגדול" 2021/וואלה! סלבס

את הריאיון עם תום חיימוב - שנערך רגע לפני שהתארגן בהתרגשות לקראת הכניסה לבית "האח הגדול" - ביקש ה"חתיך" של ההפקה בעונת 2021 שנערוך ללא מסיכות. אבל לא רק כאלה רפואיות, שאמורות לסייע במניעת הדבקה בקורונה, אלא גם בלי מחסומים או תשובות מתחמקות.

אולי זו הסיבה שעורך הדין, שעד עכשיו בילה עם אמו מלי במשרד משפטי שמתמחה במקרקעין ועבודה, החליט לפתוח הכל עוד פני שפסע לתוך הבית המצולם ביותר במדינה, זה שבו כל הדברים שאיתם ניסה שלא להתמודד בשנים האחרונות כנראה יצופו אל מעל לפני השטח. "הדינמיקה עצמה מלחיצה אותי, כי אצטרך ללמוד לסגל לעצמי איך לחיות עם אנשים תחת קורת גג אחת ולא להיכנס לאינטריגות. אני מתאר לעצמי שזה לא יהיה קל. אם אני מוכן? ממש לא", הוא מסביר בכנות.

מה אתם חושבים על תום מ"האח הגדול"? רכלו באינסטגרם

תום חיימוב, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
לא שטחי, מלומד! תום חיימוב בכניסה ל"האח הגדול"/מיכה לובטון

חיימוב, "ילד של אמא" מתל אביב, מכיר חברים שהשתתפו בתכניות ריאליטי בעבר, אבל לא ניסה עד כה לטעום את חיי התהילה - חולפים ככל שיהיו. בראיון מיוחד עם וואלה! סלבס הוא משוויץ בגאווה שאם בחרו בו להשתתף בעונה הנוכחית, שם הוא אמור לשגע את הבנות, אבל גם את הצופים והצופות, כנראה שיש לו ניצוץ שאין לכל משפטן עם חיוך צחור, כי "אם לקחו אותי כנראה יש בי משהו מיוחד, לא?", הוא שואל.

נראה לי שביטחון עצמי זה המפתח בכל הסיפור זה
"אתה מעיד על זה שבעצם יש לי ביטחון עצמי גבוה? לא הבנתי!"

עוד בוואלה!

נא להמר בהתאם: מי יהיה המנצח של "האח הגדול" 2021?

לכתבה המלאה
"שחקן? אני מצטער, אתה לא יכול לשחק כשזה בא מהלב ובא מבפנים"

ברור שכן!
"תתפלא לגלות שבהמון נושאים יש לי דווקא חוסר ביטחון. מי שלא צריך - לא צועק? אם יש לך כל כך הרבה ביטחון, אתה לא צריך לבוא ולהגיד 'אני, אני ואני'. אז באותה נשימה אני יכול להגיד לך שגם זה לא מעיד על כך שיש לי ביטחון גדול, אדרבא, ההיפך הוא הנכון".

רגע, בוא נעשה סדר: אתה מבין שאתה נכנס לבית על תקן "החתיך המלומד" של הבית?
"אהבתי את המלומד! קודם כל למה לתפוס משבצת אחת? אני אגיד לך יותר מזה, מעבר למלומד, לחתיך, אני מודע לעצמי כן, אבל אני גם שטותניק ואני ילדותי ואני שמח ואני עצוב ואני הכל, אני יכול להעיד על עצמי. אמנם הגדירו אותי, קטלגו אותי על משבצת אחת, אבל יגלו לראות הרבה אופנים נוספים והרבה פינות שלאו דווקא רואים במעטפת"

כלומר, הצופים ילמדו להכיר אותך מעבר לשטחי?
"הרבה מעבר לשטחי, היי, אמרנו מלומד - איפה השטחי פה?!".

תום חיימוב. אינסטגרם, צילום מסך
בלי גבולות אדומים. בערך./צילום מסך, אינסטגרם
תום חיימוב. אינסטגרם, צילום מסך
מה סוד הקוביות? אז זהו ש... תום בלי הרבה בגדים/צילום מסך, אינסטגרם

"בגיל 33 אולי אני צריך להקדיש זמן לעצמי"

אז מה בדיוק כללו חייו של חיימוב בן ה-33, שתפקד במשך שנים כאיש חיי לילה ובילויים? חגיגות וחברים מוכרים, בתי משפט ופלרטוטים, אבל גם בעיות של דימוי גוף ודיאטות שהוא מנסה מאז התקופה שלפני שחגג בר מצווה, מה שמוזר בהתחשב בשרירים שהוא מטפח ובמה שהוא משדר לעולם ברשתות החברתיות, בעיקר בתמונות ללא חולצה. "אני בדיאטות מגיל 12, משהו שילד לא צריך לעשות. היו לי כמה תובנות לגבי למה זה קרה... עצם העובדה שזה עדיין גר בי, אז אני כן חושב שאני ארגיש קצת נבוך עם ללכת יותר מדי בלי חלצה וכאלה.

"על אף שאם תסקור את האינסטגרם שלי תגיד 'על מה הוא מדבר איתי בכלל?', הוא כולל עכשיו מה, 1,500 איש? אתה מדבר איתי על כל מדינת ישראל, משהו בממדים שונה בתכלית. אני יכול להגיד לך שאני אמנף את זה להגשים חלומות אחרים ובעצם ללמוד משחק, משהו שמקונן אצלי הרבה מאוד זמן. בתור ילד, תמיד אומרים לך 'לך ללמוד, אתה צריך מקצוע, תעשה את זה ואת זה', אני בגיל 33 ואני אומר שטוב, אולי צריך להקדיש קצת זמן לעצמי".

"אני רוצה להאמין שאני איפשהו אהפוך להיות ה'מאמי' ולא הרשע"

חובבי "האח הגדול" אולי יופתעו לשמוע שלתום קשר גם לעונה הקודמת של הריאליטי - כפיר כהן, מי ששהה בבית למשך כמה שבועות בחורף שעבר, הוא אחד מחבריו הטובים. ההבדלים בין השניים? לדבריו של חיימוב, ה-BFF הוא ההיפך הגמור ממנו. "כפיר לא אוהב לשתף. אני אדם שכולי רק שיתוף ולספר ולהגיד מה אני מרגיש ואיך ולמה - ככה שמעבר למה שהצופים יראו הם גם ידעו מה אני מרגיש, מה אני חושב, זה ייתן להם מימד נוסף, שאיתו הם יכולים ממש להתחבר אליי".

אתה לא חושב שצופים יחששו שאתה 'שחקן' מול המצלמות?
"לא לא, אני מצטער, אתה לא יכול לשחק את הדברים האלה. כשזה בא מהלב ובא מבפנים. אני יודע שיראו את זה, ישימו לב לזה וידעו שזה לא משחק. כשזה בא לך מהבטן, שזה בא לך מהעבר שלך, כשאתה רועד שאתה מספר את זה... אני רוצה להאמין שאני איפשהו אהפוך להיות ה"מאמי" ולא הרשע, כי אין בי רוע, ממש לא".

אה, אני מראיין עכשיו את נינט 2021? זה מה שקורה?
"נינט? למה לא אלירז שדה!".

תום חיימוב, כפיר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
מצאו את ההבדלים. חיימוב עם ה-BFF מעונת "האח הגדול" הקודמת, כפיר כהן/צילום מסך, אינסטגרם

"שלדים בארון? זו עוד בחורה שהייתי איתה, פאקינג ביג דיל!"

קצת יותר משבוע מאז שנכנס לבית וחייימוב, רווק תל אביבי שכמותו, כבר הצליח לעורר מחלוקת בין כמה מהנשים שבריאליטי, שאין איך לסובב את זה - כנראה חושקות בו. הוא מצדו? חכו, כנראה שייקח לו זמן להיפתח. "עשיתי החלטה מסוימת בסוף השנה שעברה פשוט לחסום את הרגש, בצורה כזאת שהפכתי להיות אפתי לחיים. אני נהנה, כיף לי, מחייך אבל לא נפתח יותר מדי, כי אני יודע לאיפה רגש יכול לקחת אותך - לגבהים הכי גבוהים ולמקומות הכי נמוכים - הייתי בנמוכים לאו דווקא בגלל אהבה, הייתי שם וזה מה שהרגש גרם לי".

"חוסר ההבנה הזה, של לא לדעת איך לעבוד עם הרגשות, די נמאס לי מזה אבל אני לא יודע איך להשתחרר", הוא מודה, "אין לי את הפאשן הזה של להגיד 'איך בא לי'. בוא נגיד ש'האח הגדול' זו פלטפורמה מצוינת בשביל שזה יקרה. זה שאתה תמיד יחד, אז אתה מכיר עוד רבדים נוספים אצל בן אדם, באופן שאתה לא מכיר אם היית בחוץ וזה עוד יותר יעזור לדחוף אותי קדימה ולהיפתח יותר. בגלל זה אני חושב שבטח ובטח אגיע למשהו שאפשר, סוג של, לקרוא לזה התאהבות? אפשר לקרוא לזה התאהבות!".

אתה רואה את עצמך נכנס למיטה מול המצלמות עם מישהי?
לא! קודם כל יש לה הורים בבית, בוא, זה ממש קו אדום. לא בגלל הדברים שלי אלא יותר בשביל הצד השני, יכולות להיות הבעות חיבה נוספות מעבר ל, בוא נשים את זה על השולחן, סקס, לא? ברור שיש! אז אני חושב שזה יבוא לידי ביטוי באופן הזה".

אז אתה אומר שאתה ג'נטלמן?
"אני לא אמרתי את זה!".

מעיין אשכנזי באירוע "לנצח נשאר". ניר פקין, איציק בירן,
"מה הביג פאקינג דיל?". האקסית, מעיין אשכנזי/ניר פקין, איציק בירן

זה לא שחיימוב תמים, הוא בעצמו יודע שברגע שאתה נכנס לבית המצולם הזה, גם למשך כמה ימים או שבועות בלבד - שלדים שניסית לשמור בארון כאדם אנונימי יוצאים החוצה, בין אם בתקשורת או כשמועות ברשתות החברתיות. למשל העובדה שיצא לזמן קצר עם יוצאת "האח הגדול" אחרת, מעיין אשכנזי, פורסמה מיד עם כניסתו לתכנית.

"אני אדם שכשיש לו יעד ורואה את המטרה, שם את כל הקופה"

"אני רוצה לדעת מה ייצא כי אין לי מושג, לא עולה לי משהו לראש. זה לא משהו שנגיד הסתרתי, אוי, הייתי שם, לא רציתי שיידעו מזה, לא. חוץ מזה, גם מה יש לי להסתיר? זה לא סוד! אני לא קורא לזה שלד, בוא, אתה קורא לזה שלד? זו עוד בחורה שהייתי איתה, פאקינג ביג דיל, איזה סיפור עושים מזה?".

מה הדבר שאתה חושב שלא תוכל לחיות בלעדיו בבית?
"אתה פוגע לי בנקודות! אלוהים!!", הוא אומר לפני שהוא מביא בובת פרווה של חתול אפור, "זה אוסקר (החתול של תום, א.צ), לא יודע אם ירשו לי להכניס את זה עדיין, אבל זה אוסקר ואם תסתכל באינסטגרם תראה שהוא ממש דומה לו וזה משהו שממש חסר לי פה, אז הבאתי את זה איתי. ואמא, כן, אני מחובר אליה - דבק".

ספר לגולשי וואלה! סלבס משהו שאף אחד לא יודע עליך. יאללה.
"ואו, תן לי לחשוב, אני לא יודע אם אני... בגיל 21 הייתי כל כך אובססיבי על התזונה ומראה והכל אז כשהשתחררתי עברתי שאיבת שומן מהמותניים", הוא חושף כנות, "עד כדי כך הייתי אובססיבי לזה. דרך אגב זה לא עזר, הבן אדם היה ב'כלבוטק' אחר זה, סיפור אמיתי, תבדקו את זה. זה יגרום לאנשים לראות שיש לאדם יעד ורואה את המטרה, שם את כל הקופה. אמא שלי אפילו לא ידעה מהתהליך הזה!".


וואלה! סלבס עברה שאיבה של מוגלה מהזרת פעם.

תום חיימוב. אינסטגרם, צילום מסך
אין כמו אמא. תום עם הוריו/צילום מסך, אינסטגרם
תום חיימוב. אינסטגרם, צילום מסך
מקדיש לעצמו זמן בגיל 33. תום חיימוב/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully