וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להמר בהתאם: מי יהיה המנצח של "האח הגדול" 2021?

11.12.2020 / 0:45

לפני כשבוע נפתחו דלתות הבית הכי מצולם במדינה ו-18 מתחרים (חלקם כבר מוכרים בערך, אחרים פחות) הפכו למתמודדי "האח הגדול" 2021. אחרי שהתרשמתם מהדיירים במשך כמה ימים, הגיע הזמן להצביע עם וואלה! סלבס - מי אתם חושבים שיצא אחרון מהבית? בחרו

רשת 13

לא יכולתם לחכות עד שהתחרות בבית המצולם ביותר במדינה, זה של "האח הגדול", התחילה? אתם לא לבד, כיוון שכמו מדי שנה, המון ישראלים נצמדים למסך רק כדי לגלות דבר אחד - מי יהיה זה שינצח את עונת הריאליטי שמכניס חבורת זרים לבית מרושת בהמון מצלמות, כולל המשימות המשונות ושאר הדיונים הרציניים לצד השטויות המתבקשות, במשך חודשים ארוכים.

רכלו על דיירי "האח הגדול" גם באינסטגרם

השבוע, זה קרה שוב כשהעונה ה-11 (!) של הריאליטי, גרסת 2021, נפתחה בשני משדרים לקול קריאות השמחה של המנחים, לירון ויצמן וגיא זוארץ. בין 18 המשתתפים היו מנהלות לשכה לשעבר, מתנגדים לממשלה מול תומכי נתניהו, כוכבי רשת לצד משפטנים, דיבורים על יחסי מין, בדרנים - כן, הקרקס חזר וזה עוד לפני שגיליתם אם שולה זקן תגור בחצר לצד זהבה בן או תהנה בין הקירות המחוממים לצד בחור שזכה בריאליטי אתגרי, שלצערו אף אחד לא זוכר.

עכשיו הגיע הזמן לבדוק איך הרושם הראשוני שלכם: אחרי שבוע שבו יכולתם לבחון את דיירי בית "האח הגדול" על המסך, כולל אחד שהסתבך עוד לפני שהעונה בכלל התחילה (ויצא מהתחרות), וואלה! סלבס רוצה שתיקחו הימור ותקבעו מי הזוכה שלכם בעונה הקרובה של הריאליטי.

האם זה יהיה ליאור כלפון שהדבר המרגש ביותר בחייו לאחרונה הוא שהחלים מקורונה? אולי מעצב השמלות של מירי רגב ושרה נתניהו, ההיא מ"חתונה ממבט ראשון" או בכלל עורך הדין החתיך? מי יודע, אולי תנבאו את זהות המנצח הבא.

האח הגדול - לירון וייצמן וגיא זוארץ בפרק פתיחת העונה. רשת 13, צילום מסך
על מי הם יכריזו כמנצח? המנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן/צילום מסך, רשת 13
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully