וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג חוזרת ל"האח הגדול"

3.1.2021 / 12:42

פרסום ראשון: אחרי שבעונה התשיעית שחשפה אותה לעולם נכנסה ב"כניסה השנייה" של הדיירים - אשתו של אייל גולן חוזרת לאותו הריאליטי כדיירת בבית הכי מפורסם במדינה. והפעם, המטרה של דניאל גרינברג היא לצאת ממנו כזוכה הגדולה. וואלה! סלבס המומה

דניאל גרינברג, האח הגדול/עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

את דניאל גרינברג כולכם הכרתם כשהיא נכנסה לבית האח הגדול בשנת 2018, במהלך העונה התשיעית של הריאליטי המפורסם. אז, היא נכנסה באמצע העונה במטרה להגיע לגמר אך יצאה ממנו כדיירת ה-12. כעת, וואלה! סלבס מביאה לכם, בפרסום ראשון, כי גם בעונה הנוכחית - הכוללת מפורסמים ואנונימיים - אשתו של אייל גולן תיכנס באמצע העונה.

רכלו על דניאל גרינברג ב"האח הגדול" גם באינסטגרם

דניאל גרינברג. מיכה לובטון,
זוכרים את הפעם הראשונה? דניאל גרינברג ב"האח הגדול"/מיכה לובטון

לוואלה! סלבס נודע כי גרינברג, שרק לאחרונה הביאה את בתה מיאל לעולם, כבר סיכמה עם הפקת התכנית כי היא תיכנס לבית המפורסם במה שמכונה "הכניסה השנייה". על פי המקורבים, לאחר משא ומתן ארוך, ולאחר שהוצע לה לא מעט כסף - החליטו הצדדים כי גרינברג תיכנס באמצע העונה ותנסה להגיע עד לגמר הגדול.

עוד בוואלה!

כשעוד לא הכרתם: הריאיון המביך של דניאל לפני "האח הגדול"

לכתבה המלאה
דניאל גרינברג. אביב חופי
חוזרת לבית/אביב חופי

כזכור, היחסים בין גולן לגרינברג החלו להתחמם כשהזמר המפורסם תמך בדוגמנית המתחילה כשזו הייתה עוד בבית. עם זאת, להזכירכם, כשוואלה! סלבס ראיינה את גרינגרג על היחסים ביניהם היא אמרה שזה מחמיא לה מאוד אבל הדגישה שלא יקרה ביניהם כלום, "אנחנו חברים ותו לא", אמרה.

מהפקת התכנית נמסר: "דיירי הכניסה השנייה ייחשפו בהמשך העונה של 'האח הגדול', שמשודרת בימי ראשון, רביעי, חמישי ושבת, ברשת 13".


וואלה! סלבס ניסתה להתקבל לריאליטי אבל היא לא הצליחה לעבור בדלת של הבית.

אייל גולן, דניאל גרינברג. אמיר מאירי,
מה אייל יגיד?/אמיר מאירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully