וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתאים: הריאיון המביך של דיירת "האח הגדול"

קים וייס

11.7.2018 / 0:02

רגע לפני שנכנסה לבית "האח הגדול", התיישבה דניאל גרינברג מול המצלמה וענתה על השאלות עליהן עונה כל דיירת חדשה שמגיעה לתחרות. במקרה שלה, זה לא נגמר כל כך טוב. וואלה! סלבס WTF

יח"צ - חד פעמי

אם יש משהו אחד שהיה בולט בכניסה האחרונה של הדיירים החדשים לבית "האח הגדול", מלבד מצעד המחשופים המוגזמים, היה כמובן היופי המהפנט של הדיירת החדשה, דניאל גרינברג.

שלל השוואות כבר נערכו, בין אם לאנג'לינה ג'ולי או לאירינה שייק, מה שבטוח - גריבנרג עוד תקטוף קמפיין או שניים ביציאה מהבית. אה כן, בתקווה שיהיה מישהו שילמד אותה איך מתראיינים לפני הצילומים.


מה דעתכם על הדיירת החדשה? רכלו לנו בפייסבוק

דניאל גרינברג. מיכה לובטון,
ריאיון מביך. דניאל גרינברג/מיכה לובטון

רגע לפני שהיא נכנסה לבית המפורסם, וואלה! סלבס פגשה את הדיירת בעלת העיניים הכחולות בחדר בית המלון בו הסתגרה לפני הכניסה וניסתה להבין ממנה כמה דברים כמו: מה עשתה בארצות הברית לפני שהגיעה לארץ? "לא מדברים על זה", הייתה תשובתה ועוד כמה דברים שמטעמי שמירה על שמה הטוב העדיפה הגברת הראשונה של עולם הרכילות לצנזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל גרינברג. מיכה לובטון,
לא מדברת על ארצות הברית/מיכה לובטון

לגבי התווית עליה היא נכנסת, ניסתה דניאל להבין מה כוונת המשורר, וכשהבינה - ענתה, " אהה. אני באמת חושבת שקודם כל לפני הכל ואחרי הכל זו לחוויה. אני באה ליהנות, אני באה להביא את עצמי, את דניאל". וכן, יש לה גם אג'נדה: "להיות אתם ללכת עם האמת שלכם להיות דבוקים בערכים שלכם וששום דבר מסביב לא יגרום לכם מה שנקרא או ללכת אחרי הזרם או את יודעת כל הדברים האלה". או שבעצם לא..? כי מיד לאחר מכן אמרה, "לא תמחקי את זה, זה גרוע". אוקיי.

דניאל גרינברג. מיכה לובטון,
דרך ארץ קדמה לתורה/מיכה לובטון

אגב, אם אתם רוצים לדעת מה העמדה שלה לגבי הרומן של ישראל ומגי, אולי כדאי שתקחו מילון על מנת להבין מה היא אומרת. " זה בעיניי לא משהו עושים, דרך ארץ קדמה לתורה, את לא יכולה לעשות משהו ואז לירוק לצלחת שאכלת ממנה לא עושים דברים כאלה". הבנתם?


וואלה! סלבס סובלת מזיכרון קצר. רגע, מה בדיוק דניאל אמרה?

דניאל גרינברג. מיכה לובטון,
לירוק לצלחת שאכלת ממנה. דניאל גרינברג/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully