וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה יצחקוב VS שי חי: דומים או שונים?

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 1:29

שניהם השתתפו ב"האח הגדול". שניהם לא חסכו בביקורת על אחרים בבית ויצאו ממנו שבועות ספורים לפני גמר העונה - אבל לא כי הודחו על ידי הקהל. וואלה! סלבס רוצה לדעת מה דעתכם: הסיפור של כוכבי הריאליטי מעוררי המחלוקת שי חי ויהודה יצחקוב, יותר דומה או דווקא שונה? סקר

שי חי בגמר "האח הגדול VIP"/(באדיבות רשת)

2016 הייתה השנה שבה סגן נשיא ארצות הברית בזמנו, ג'ו ביידן, ביקר בישראל. הנשיא לשעבר שמעון פרס והשחקנית רונית אלקבץ מתו וישראל שלחה את חובי סטאר (מי?) לאירוויזיון. אבל נדמה שבמשך תקופה ארוכה, כל מה שחובבי הריאליטי בארץ דיברו עליו היה שי חי - מתמודד "האח הגדול" השנוי במחלוקת ואחד מכוכבי הריאליטי הכי מסעירים שצמחו על המסך הישראלי, לא רק בגלל כמה תקריות אלימות שזעזעו את הצופים, אלא בגלל שהם אהבו אותו, או שנאו. אין אמצע.

רכלו על שי חי VS יהודה יצחקוב גם באינסטגרם

זינוק לעתיד, התקופה היא חורף 2021 ולאותו בית מצולם נכנס מתמודד סמי-אנונימי בשם יהודה יצחקוב, שב-2016 כבר זכה בריאליטי "המשימה: אמזונס", אבל מצליח להזכיר לחובבי הפורמט את אותן הרגשות שחוו אל מיסטר חי: היו שחיבבו את הכנות שלו, היו שלא סבלו את הדרך שבה ביטא את עצמו בתחרות, כך או כך הצופים לא הצליחו להישאר אדישים אליו ואל מעשיו במסגרת "האח הגדול".

שי חי. יואב דודקביץ', צילום מסך
פגז מהעבר. שי חי, שיצא ביוזמתו מבית "האח הגדול" יחד עם בת הזוג תניה בעונת 2016/צילום מסך, יואב דודקביץ'
יהודה יצחקוב, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
בחזרה לעתיד. יהודה יצחקוב, שסיים את עונת הריאליטי של 2021 עוד לפני הגמר/מיכה לובטון

אז השניים האלה דומים או שונים? בעוד שהרשת התמלאה בביקורת וממים לפיהם יצחקוב הוא גרסה קצת שונה וקצת פחות מקורית של שי חי, הסיפור שלהם מזכיר מאוד: שניהם נכנסו לתחרות עם המון קסם אישי ופה גדול, רבו והתאהבו, הצליחו להוציא אמוציות מאלה שבילו איתם בבית המצולם ביותר במדינה ובסופו של דבר, עזבו את התחרות אחרי חודשים שבהם כולם היו בטוחים שיגיעו לגמר (ואולי גם ינצחו את העונה) -. אבל לא כי הודחו, שי חי עזב אחרי תקרית אלימה כשבעט ב"מיצג אמנות" לצד ארוסתו תניה גרבר, בעוד שיצחקוב יצא השבוע מהתחרות, פחות מ-20 ימים לפני סיומה, בגלל תקרית של אלימות מילולית עם רמי ורד.

עוד בוואלה!

לינור מ"האח הגדול" יפה יותר עם איפור - או בלי? בחרו

לכתבה המלאה

עכשיו, וואלה! סלבס רוצה לדעת מכם מה דעתכם, הסיפור של שי חי ויהודה יצחקוב זהה, פחות או יותר, או שכל אחד עבר דרך אחרת על המסך שלכם? בכל זאת, יהודה הגיע עם ניסיון בריאליטי (בגלל "אמזונס" הנשכחת), בעוד ששי חי כנראה לא בדיוק הבין איך מעשיו נראים על המסך במשך רוב הזמן. אבל יהודה התחבר לדיירת אחרת בבית בקטע רומנטי, ממש כמו שקרה כאשר בת הזוג של חי נכנסה לבית תוך כדי התחרות.

מצד אחר, יש שיגידו שהסיבה שיהודה נהג כך היא בגלל שראה כמה אהדה שי חי צבר על המסך, מה שלא בדיוק עזר לו כשהגיע לעשות "תיקון" בגרסת ה-VIP של התחרות שנים אחר כך. אז דומים, או שונים? אתם בוחרים.

העזיבה של יהודה יצחקוב את בית "האח הגדול"...

שי חי גרסת 2021
ממש אין קשר!
3612 משתתפים
יהודה יצחקוב, שי חי. ניר פקין, מערכת וואלה! NEWS
אז לא בדיוק או בול אותו הדבר? יצחקוב וחי/מערכת וואלה! NEWS, ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully