וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם קובעים: מי כוכב ריאליטי הישראלי הגדול של העשור?

20.12.2019 / 8:01

רגע לפני שעשור חדש של ריאליטי-טראש נפתח, וואלה! סלבס אספה את הגברים המפורסמים ביותר שיצאו מתכניות המציאות על המסך המקומי בעשר השנים האחרונות ונותנת לכם לבחור: מי מהם הסטאר הגדול ביותר שהשתלב בביצת הבידור מאז 2010? הצביעו

אבי כהן

זה היה העשור שהיה על המסך הקטן המקומי, מלא בדרמות, קומדיות, שעשועונים וגם, כמובן, תכניות ריאליטי משלל סוגים: היו שרצו סביב העולם, אחרים נתקעו לתקופה ארוכה בבית מרושת במצלמות, שרו אל מול קהל חי או בישלו מנה מנצחת. המשותף לכולם? צפיתם בהם, עקבתם אחרי מעלליהם, התאהבתם בהם כשהופיעו בטלוויזיה שלכם, כשישבתם על הספה ובחנתם אותם בסיטואציות שונות ומשונות!

רגע לפני ש-2020 מגיעה, וואלה! סלבס חזרה אל כמה מהגברים המסוקרים ביותר בביצת הבידור המקומית שאליהם נחשפתם לראשונה במסגרת ריאליטי בעשור האחרון, רק כדי לבדוק אתכם את מי מהם אתם הכי אוהבים: אלירז שדה או שי חי מ"האח הגדול", טילטיל שעשה את "המירוץ למיליון" ו"הישרדות", ה"מאסטר שף" טום אביב או דווקא אלכס מורוזוב מ"היפה והחנון"?

סקר ריאליטי עשור - בנים. מערכת וואלה! NEWS
מי כוכב הריאליטי החביב עליכם? הצביעו/מערכת וואלה! NEWS

בשבוע שאחרי, יגיע תורן של הנשים ואז ארבעת המובילים בקבוצה הגברית וארבע הנשים מנגד יתחרו ראש בראש, בסקר מיוחד בעמוד האינסטגרם של וואלה! סלבס - עד שתכריעו מי יוצא תכנית המציאות הגדול ביותר שהופיע על המסך הישראלי בעשור החולף.

אם תהיתם, ההצבעה היא עד ליום שני (23/12/19). אז כן, מדובר בתחרות ריאליטי של ממש.

עוד בוואלה!

קר לכם? הסופרסטארים שחשפו (כמעט) הכל ברשת מחממים עניינים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully