וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינור מ"האח הגדול" יפה יותר עם איפור - או בלי? בחרו

15.1.2021 / 0:01

לא הייתה דרמה גדולה יותר, חשובה, מתסכלת, ברומו של עולם ממש - כמו זו של לינור סביניק מ"האח הגדול", שנאלצה לוותר על תכשירי הביוטי והקוסמטיקה בבית המצולם במדינה. אחרי שוואלה! סלבס נרגעה, היא רוצה שתסייעו לה להחליט, איך עדיף ללינור, עם המייק אפ או בלעדיו? סקר

רמי ורד ולינור ב"האח הגדול"/רשת 13

אומרים שמישהי הכי יפה כשנוח לה, אבל מה אם לא נוח לה בלי תכשיר מסוים שתפקידו לייפות אותה אפילו יותר? זה הסיפור עם משתתפת העונה הנוכחית של "האח הגדול", לינור סביניק, שבמסגרת משימה נאלצה לבחור אם לוותר על תכשירי האיפור שלה (שחשובים לה מאוד) למשך שארית העונה או להיות אנוכית ואולי, אולי לסייע במשימה של הדיירים בבית המצולם ביותר במדינה.

רכלו על לינור מ"האח הגדול" גם באינסטגרם

הדרמה? הייתה גדולה, הדמעות זלגו מעצמן, החברים ניסו לנחם (או שוב היו מרוכזים בעיקר בעצמם והשתדלו לעצבן. יהודה), אפילו רמי ורד לא ידע מה לומר. כי מי היא לינור, ללא האיפור? נכון, היא סיפרה על החשיבות של הקוסמטיקה בחייה לביטחונה האישי והעצמאות שלה בחיים גם מחוץ לריאליטי, אבל היי, פרופורציות, כולם שם בבית בריאים... לפחות עד כמה שניתן!

אחרי שוואלה! סלבס בעצמה נרגעה מהסצנה, היה לה קשה שלא לחשוב על הסיפור של לינור - שהיא ללא ספק ליידי יפהפייה עם המייק אפ או בלעדיו, אבל גם כנראה מישהי שפשוט לא יכולה בלי המסקרה והליפסטיק על פניה - כך שהיא מבקשת מכם, הגולשים, לסייע לה להחליט, איך עדיף לראות את משתתפת הריאליטי: עם הסומק והליפגלוס על הוודג', או דווקא במראה הנטורל שלה, מינוס הפודרה? יאללה, הצביעו ושכנעו למה בתגובות.

איך עדיף ללינור מ"האח הגדול"?

ברור שעם המייק אפ!
יותר יפה בנטורל
6641 משתתפים

זו לא בדיקת ראייה, אבל שימו לב, לינור עם איפור:

וכאן סביניק בלי איפור. בערך

האח הגדול לינור. רשת 13, צילום מסך
זולגות הדמעות מעצמן. לינור ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13
האח הגדול לינור רמי ורד. רשת 13, צילום מסך
אל תבכי. רמי ורד מנחם את לינור סביניק/צילום מסך, רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully