וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של כוכב "משפחת קרדשיאן" - יוצאת עם יורש מיליארדים ישראלי

7.2.2021 / 11:13

מה הקשר בין משפחת קרדשיאן לבנו של אחד הישראלים העשירים בעולם? אז זהו, שהאקסית של סקוט דיסיק - סופיה ריצ'י - נתפסה על ידי צלמי הפפראצי במיאמי כשהיא צמודה לנכדו של המיליארדר סמי עופר, גיל עופר. הרכלנים מסביב לגלובוס, כבר בטוחים שזו אהבה. וואלה! סלבס זיווג

סופיה ריצ'י/gettyimages

נכון שכבר אפשר להאמין להכל אחרי מה שעבר על כולנו בחודשים האחרונים - אבל שילוב של משפחת קרדשיאן, אקסים פגועים ורומן חדש שמערב משפחה של מיליארדרים ישראלים? זה עדיין לא קרה. כך שאולי תופתעו לגלות שסופיה ריצ'י - דוגמנית ובתו של הזמר ליונל ריצ'י, שמוכרת בעיקר כאקסית הצעירה של סקוט דיסיק מ"משפחת קרדשיאן" - מנהלת קשר שברחבי הגלובוס מגדירים כרומנטי עם גיל עופר.

עד כה כנראה שלא הכרתם את עופר ג'וניור, אבל הוא בנו של עידן עופר ונכדו של סמי עופר המנוח, מהאנשים העשירים בישראל ובעולם בכלל. הולה!

רכלו על הקשר של גיל עופר וסופיה ריצ'י גם באינסטוש

סקוט דיסיק, סופיה ריצ'י. GettyImages
ביי לריאליטי סטאר. סופיה ריצ'י עם האקס המיתולוגי, סקוט דיסיק/GettyImages
גיל עופר, סופיה ריצ'י. בקריד, בקריד
הוא האהבה החדשה שלה? גיל עופר עם סופיה ריצ'י, במיאמי/בקריד, בקריד

אז ככה, עופר בן ה-25 וריצ'י בת ה-22, תועדו בשבוע שעבר בעיר הנפש האמריקאית מיאמי, כשהם צמודים בפוזות אינטימיות מאוד. אחרי שצולמו על ידיד הפפראצי המקומיים כשהם מתלטפים במיאמי ביץ' בלי הרבה בגדים לגופם, השניים תועדו יוצאים גם ממסעדה בעיר אחרי ארוחת ערב, שבסופה עלו על רכב פרארי ודהרו יחד מהמקום. לוהט.

עוד בוואלה!

לא מבזבז זמן: סקוט דיסיק מחפש בית חדש יחד עם חברתו בת ה-19

לכתבה המלאה

ריצ'י, שנפרדה מכוכב הריאליטי היהודי (שמבוגר ממנה ב-16 שנים) באביב שעבר אחרי שלוש שנים יחד, בהחלט חשה "המומה ומרגישה נבגדת" - אחרי שגילתה שדיסיק יוצא עם מישהי אחרת שהיא חברה רחוקה שלה, מאז חודשי הסתיו.

עם זאת, אחרי ריבאונד עם איש עסקים אמריקאי שנגמר, נדמה שהדוגמנית המוכרת מצאה לעצמה שידוך חדש, יהודי ממוצא ישראלי, שהוא מאוד, מאוד אמיד. או כפי שהגדירו את עופר ג'וניור בתקשורת הבריטית, "יורש מיליארדים מעסקי הספנות", שאחריו ריצ'י כבר עוקבת באינסטגרם. מה שאומר כיום שזה רשמי... לא?

גיל עופר, סופיה ריצ'י. בקריד, בקריד
שופי על הרכב! עופר וריצ'י דוהרים בפרארי/בקריד, בקריד

גיל עופר, כאמור, הוא אחד מילדיו של המיליארדר עידן עופר - שבשנת 2013 זכה בתואר "האיש העשיר ביותר בישראל", כך שעם שווי מוערך של 5.2 מיליארד דולר (!), הוא מעורב בעסקי ספנות וארגיה ואף שותף בבעלות של קבוצות כדורגל כמו אתלטיקו מדריד הספרדית.

אם תהיתם, ה"ילד" כבר סיים תואר אחד ב אוניברסיטת הרווארד האמריקאית - אך בימים אלה, גיל לומד תואר נוסף במנהל עסקים ב"לונדון ביזנס סקול" (לו אביו תרם מיליונים בעבר), שממוקם בבירה האנגלית. זו העיר, אם תהיתם, שבה היורש המאוהב העביר את מרבית חייו.

"סופיה וגיל מנסים לא לעשות עניין גדול מהיחסים שלהם, הם מכירים דרך מעגלים חברתיים משותפים", סיפרו רכלנים באמריקה, "אבל הם בהחלט מתראים זו עם זה". האם זה יהיה רומן טרנס-אטלנטי כולל ביקור בארץ הקודש? מי יודע.


וואלה! סלבס יוצאת לאחרונה עם אביר חלומותיה, מני מהבוקרס במרכז המסחרי. מקווה שיחזיק יותר מאשר חבילת מאפים בבית שלה.

גיל עופר. בקריד, בקריד
כבר פגש את אבא ליונל? גיל עופר/בקריד, בקריד
עידן עופר בערב פתיחה של בניין הלב, בית חולים חירום באיכילוב, מרץ 2011. אורי לנץ
משפחת עושר ואושר. גיל (מאחור) עם אביו, עידן עופר/אורי לנץ
עידן עופר וסמי עופר בערב פתיחה של בניין הלב, בית חולים חירום באיכילוב, מרץ 2011. אורי לנץ
שושלת. עידן וסמי עופר המנוח/אורי לנץ
סופיה ריצ'י. אינסטגרם סופיה ריצ'י, צילום מסך
לא בחורה ביישנית. סופיה ריצ'י/צילום מסך, אינסטגרם סופיה ריצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully