וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מבזבז זמן: סקוט דיסיק מחפש בית חדש יחד עם חברתו בת ה-19

21.12.2020 / 18:36

שבועות ספורים אחרי שהתחילו לצאת, הגבר-גבר של "משפחת קרדשיאן" כבר בוחן אחוזות חדשות באל.איי שאליהן יוכל לעבור יחד עם בת הזוג הצעירה שלו - גם היא בת של כוכבת ריאליטי אמריקאית. כעת, נחשו מה טווח המחיר של סקוט דיסיק והילדה החדשה שלו? וואלה! סלבס נפלת חזק

ניר פקין

חשבתם שהקשר הרומנטי החדש של כוכב "משפחת קרדשיאן", סקוט דיסיק, עם האיט גירל ההוליוודית בת ה-19, הוא בסך הכל ריבאונד לפרידה שלו מחברתו הקודמת, סופיה ריצ'י בת ה-22, שהיה דרך להתגבר על הקשר הארוך שעבר עם אם ילדיו, קורטני קרדשיאן (41)? אז זהו, שמתברר שהחדשה שלו, אמיליה גריי המלין, אולי עוד לא בת 20 אבל יודעת בדיוק על אילו כפתורים ללחוץ אצלו, כי תוך כמה שבועות של אהבה, כוכב הריאליטי נתפס מחפש בית חדש... יחד איתה!

רכלו על הקשר של סקוט דיסיק גם באינסטגרם

סקוט דיסיק. splash
זה היה מהר... סקוט דיסיק/splash
אמיליה גריי המלין. אינסטגרם, צילום מסך
מוכנה לגור איתו? החברה הצעירה, אמיליה גריי המלין/צילום מסך, אינסטגרם

על פי הדיווחים ב"דיילי מייל" הבריטי, דיסיק (37) השובב שמככב בריאליטי המשפחתי של הקרדשיאנ'ז הרבה אחרי שנפרד מהאחות הגדולה - נצפה עם החברה הצעירה שלו (שאמה, ליסה רינה, מככבת בעצמה בריאליטי "עקרות בית אמיתיות בוורלי הילס") בשכונת היוקרה הולבי הילס שבלוס אנג'לס, כשהוא מסייר בין בתים, סליחה, אחוזות למכירה. כן, זו היא שתחליט כמה הוא יבזבז.

עוד בוואלה!

הרומן של סקוט דיסיק עם בת ה-19: "האקסית המומה ומרגישה נבגדת"

לכתבה המלאה

למרות שהונו האישי של כוכב הטלוויזיה אמריקאי מוערך "רק" ב-25 עד ל-40 מיליון (בלבד!), מתברר שסקוט ואמיליה ביקרו באותו היום בלא פחות מארבע אחוזות פאר שונות שמוצעות למכירה באזור. כולן במחירים של עשרות מיליוני דולרים, לפני שיפוץ (כפי שדיסיק עשה בעצמו על המסך במסגרת תכנית של ערוץ !E).

אם הם מוכנים לגור יחד, אז הקשר של דיסיק והמלין הופך להיות רציני מיום ליום, כיוון שאחד מהבתים שבהם בתעניינו באל.איי (כזה שהיה בבעלותה של הזמרת שר בעבר) - כולל תשעה חדרי שינה ו-10 חדרי רחצה, כך שיעלה לא פחות מ-115 מיליון (!!) דולר, לפני משכנתא, פלוס הנחה מתבקשת או כתבה שיווקית במגזין עיצוב. אפשר להתחיל לארוז?


וואלה! סלבס תעבור בקרוב לשכונת הפחונים לגור בצפרדע שפעם שימשה לזריקת אשפה. רגע, פעם?

סקוט דיסיק, קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
אמא שלך הילדים שלך מאשרת? סקוט עם קרטני קרדשיאן ושניים ילדיהם/צילום מסך, אינסטגרם
אמיליה גריי המלין. אינסטגרם, צילום מסך
עוד תמונה של החברה הצעירה, אם תרצו. אמיליה המלין/צילום מסך, אינסטגרם
סקוט דיסיק. אינסטגרם, צילום מסך
הנוף חשוב לך? סקוט דיסיק/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully