וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאו קרה? כוכב "סקס והעיר הגדולה" תועד יורה לעבר חתולים בחצר שלו

31.1.2021 / 12:01

זוכרים את השחקן ג'ייסון לואיס, כוכב "סקס והעיר הגדולה" שביקר בישראל ושיחק ב"להיות איתה"? כי למרבה ההפתעה, החתיך ההוליוודי תועד על ידי שכנה זועמת בלוס אנגל'ס, כשהוא יורה לעבר חתולים נטושים בחצר ביתו... בגלל סיבה מפתיעה. וואלה! סלבס שורטת

ג'ייסון לואיס מ"סקס והעיר הגדולה" תועד אחרי שירה בחתולים/אינסטגרם

הנה משהו שוואלה! סלבס לא חשבה שתספר לכם אי פעם, מרוב שהוא... מוזר: כוכב "סקס והעיר הגדולה" החתיך, ג'ייסון לואיס - זה שגם הגיע לביקור בארץ לפני שנים ספורות ואפילו כיכב בתפקיד אורח בסדרה "להיות איתה" של אסי עזר - תועד על ידי שכנה כועסת שלו, רגע אחרי שירה לעבר חתולים נטושים שחדרו לחצר ביתו.

הסיבה לירי ולתיעוד שאחריו - היא שהחתולים עשו צרכים בגינה שלו, מה שגרם לבלונדיני לנסות להבריח עם בעלי החיים השורטים באמצעות ירי של אורז (זה יכול להיות ביזארי יותר?), רק כדי שיסתלקו מהשטח שבבעלותו. מי אמר "אל תתעסקו עם חתולים" ולא קיבל?!

רכלו על המעשה המוזר של שחקן "סקס והעיר" גם באינסטגרם

ג'ייסון לואיס. GettyImages
שחקן שלא חובב בעלי חיים? ג'ייסון לואיס מ"סקס והעיר הגדולה"/GettyImages

מה שקרה הוא שלואיס בן ה-49, צולם על ידי השכנה שחיה בסמוך אליו בקולבר סיטי שבלוס אנגל'ס, כשהוא אוחז רובה ומתווכח איתה. את הסרטון, היא פרסמה באינסטגרם לצד הכיתוב "יש שטן שחי בקולבר סיטי ושמו ג'ייסון לואיס". אז, פירטה ש"הוא אוהב למלא את הרובה שלו באורז ולירות לעבר החתולים שבעליהם מת בספטמבר האחרון ונותרו מאחור. אותם חתולים שאני מאכילה מדי יום. למה? כי הוא לא רוצה שהם יחרבנו בחצר שלו". מה?

עוד בוואלה!

כוכב "סקס והעיר הגדולה" חושף את ערוותו

לכתבה המלאה

מי שגילם את דמותו של סמית' ג'רוד (שהלהיב את סמנת'ה) הלוהט בסדרה המיתולוגית, לא קיבל בהבנה את הפלישה של בעלי החיים המייללים, שמתברר שהפכו את החצר שלו לארגז החול הפרטי שלהם - כך שהחל לנסות להבריח אותם באמצעות ירי של כדורי אורז לעברם. השכנה המאכילה, שכנראה לא מחבבת אותו יותר מדי ומספרת שהיא מחפשת לחתולים בית חדש, החליטה לנסות להפסיק את המעשים שלו באמצעות שיימינג ברשת, מה שגרר כמה תגובות נאצה נגדו.

לואיס עצמו, הגיב על המעשים לאתר TMZ וטען ש"כל מי שמכיר אותי גם מכיר את האהבה שלי לבעלי חיים. במשך חודשים ניסיתי לעבוד יחד עם אותו אדם שנכנס לשכונה שלי ומאכיל קבוצה גדולה של חתולי רחוב, במטרה לגרום להם למצוא מקום מחייה חדש, כיוון שהם ממלאים את החצרות בפרעושים ופסולת".

אז, הוסיף בהתנצלות ש"עשיתי בחירה לא נכונה כשיריתי לעבר האדמה אורז (ולא כלפי החתולים), רק כדי להפחיד אותם עם הרעש ולהבריח אותם. אם אכזבתי אוהבי חיות, אני מצטער מאוד". אוקיי, מיאו.


גם בתור כלבה, וואלה! סלבס לא מתעסקת עם חתולים.

ג'ייסון לואיס. ניר פקין
זוכרים שהוא ביקר בארץ? ג'ייסון לואיס ב-2013/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully