וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של אסי עזר וכוכב "סקס והעיר הגדולה"

וואלה! סלבס

5.3.2013 / 11:51

מתברר שביקורו של הכוכב ההוליוודי ג'ייסון לואיס בישראל - הסתכם ביותר מכמה בנות שהתרגשו מנוכחותו. אסי עזר למשל, הצליח לרתום אותו לפרויקט מפתיע. וואלה! סלבס אורחת

אחרי שהצליח להלהיב את הישראלים (ובעיקר את הישראליות) כשביקר בארץ במסגרת אירוע של חברת "רנואר", נראה שהשחקן ההוליוודי ג'ייסון לואיס עדיין לא סיים את הרומן שלו עם ארץ הקודש. כוכב "סקס והעיר הגדולה" החתיך, החליט על עוד שיתוף פעולה ישראלי ומסקרן - כשהפעם לא מדובר בהנחיה של אירוע אופנה, אלא בתפקיד אורח בסדרה שתנצל את כישורי המשחק שלו, זו שכתב אסי עזר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטאר בינלאומי. אסי עזר וג'ייסון לואיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזר, הצליח לרתום את לואיס לתפקיד אורח בסדרה "להיות איתה", זו שכתב על דוגמנית שמנהלת מערכת יחסים עם בחור פשוט, כשרותם סלע ואביב אלוש משחקים בתפקידים הראשיים. הסטאר האמריקני ועזר נפגשו בתחילת השבוע בארוחת ערב עם מכירים משותפים, שם הצליח עזר לעניין את אליל הבנות בדימוס בתפקידון - וזכה לתשובה חיובית מהבלונדיני. בטח בזכות הקסם הקופצני שלו, זה שבעזרתו הוא מנחה בטלוויזיה בשנים האחרונות.

עוד לא ברור אם הדבר אכן ייצא לפועל והאם הצילומים יערכו כאן או מעבר לים, אך לואיס הוא לא הראשון שהתארח בסדרה החדשה של עזר, אבל הוא הסטאר הכי הוליוודי שבילה עד כה מול המצלמות בתפקיד קטן. בין השאר, נכחו על סט הצילומים גם אושיות מקומיות כמו אייל גולן, לירון ויצמן ואפילו אסי בכבודו ובעצמו. הכי גלאם בינלאומי.

מ"קשת", שעתידה לשדר את הסדרה, נמסר כי "אנו שמחים על ההתעניינות הרבה סביב הסדרה. נשמח לעדכן בפרטים עליה בבוא העת".


וואלה! סלבס היתה שמחה להתארח על הסט. כן, גם אם רק בתפקיד משנה של הספסל בגינה.


מי השחקן הישראלי שכובש את הוליווד?

ההפתעה הגדולה שהכין עברי לידר לאמא

מרוצות מהליהוק? רכלו על השחקן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully