וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג ויתרה על סכום אסטרונומי - ולא תשתתף ב"האח הגדול"

20.1.2021 / 0:30

המון עניין מצד הפקת "האח הגדול", הרבה שיחות עם דניאל גרינברג והבנות שהפכו לאי-הסכמה: למרות המשכורת הענקית שהוצעה לה, אשתו של אייל גולן החליטה שלא תיכנס (שוב) לתוך הבית המצולם ביותר במדינה. הנה הריאליטי על כל מה שאתם צריכים לדעת. וואלה! סלבס רואה הכל

דניאל גרינברג, האח הגדול/עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

בתחילת החודש, תעשיית הבידור געשה ורעשה - לאחר חשיפת וואלה! סלבס לפיה רעייתו של אייל גולן, או כפי שאתם מכירים אותה, דניאל גרינברג, תשוב למסך הקטן כמתחרה בתכנית הריאליטי שחשפה אותה בפני הציבור הישראלי: "האח הגדול". התכנון, היה להכניס את הדוגמנית (ואמה של הבייבי מיאל גולן) בכניסת הדיירים השנייה, שבדרך כלל מעוררת סערה בין המתחרים בבית המצולם ביותר במדינה ואז, כמובן, גם על המסך עבור הצופים.

עם זאת, לאחר המון התלבטויות, שיקולים ומחשבה (כולל הכחשה שפרסמה ברשת, אותה מחקה זמן קצר אחר כך) - בימים האחרונים גרינברג קיבלה החלטה סופית שאינה מעוניינת להשתתף בריאליטי. ועם הסכום הע-צ-ו-ם שהוצע לה מהפקת התכנית, זו בהחלט הייתה הצעה שקשה, מאוד, לסרב לה.

רכלו על דניאל גרינברג גם באינסטוש

דניאל גרינברג. אביב חופי
לא תתנהג בהתאם. דניאל גרינברג/אביב חופי
אייל גולן, דניאל גרינברג אחרי לידת בתם המשותפת. אינסטגרם, צילום מסך
המשפחה מעל הכל. גרינברג עם אייל גולן אחרי לידת בתם/צילום מסך, אינסטגרם

הכל החל ב-2018, אז גרינברג (בת 24 בזמנו) צעדה לעבר המצלמות במהלך הכניסה השנייה לבית הריאליטי, בעונה שבסופה לא זכתה. עם זאת, אחרי הפרסום שקיבלה בזכות זמן המסך היא החלה לעבוד כדוגמנית ומנחה, אבל חשוב יותר, למרות שדניאל הכחישה קשר כזה או אחר עם אייל גולן - קטפה שבועות ספורים אחר כך את לבו של הזמיר - ונישאה לו בשנה שעברה, חודשים ספורים לפני שהביאו לעולם את בתם המשותפת.

עוד בוואלה!

זאת היא! מיאל גולן נחשפת בתמונות ראשונות

לכתבה המלאה

בחזרה להווה - שבו גרינברג היא אמא במשרה מלאה ואשת משפחה, שאכן קיבלה הצעה שמאוד קרצה לה מהפקת הריאליטי גרסת 2021. לוואלה! סלבס נודע שהכל בכלל התחיל מרעיון לפיו הכוכבת תכנס למשימה סודית מיוחדת, שעבורה תזכה לתשלום של לא פחות מ-250,000 ש"ח (פלוס מע"מ). הצעה שהייתה מקובלת עליה.

"ברגע שהיא הפכה לאמא סדרי העדיפויות שלה השתנו"

עד כאן הכל היה טוב ויפה, עד שלאחר מכן, בגלל הבאזז (ותודה למלכת הרכילות) וההתלהבות מצד הקהל, הרעיון גדל לכדי כניסה לבית כדיירת מן המניין. על החוויה הזו, הוצעו לגרינברג לא פחות מאשר כ-550,000 אלף ש"ח (פלוס מע"מ!), שגרמה לגברת גולן להתלבט בתקופה המורכבת ממילא שתעשיית הבידור עוברת בשנה האחרונה.

לאחר דיונים, הסכמות וחילופי דברים שהפכו לחוסר הסכמה, כולל חוזים שנכתבו, בסופו של דבר החליטה לוותר על החוויה בפעם השנייה בחייה, גם לא תמורת למעלה מחצי מיליון שקלים.

דניאל גרינברג. מיכה לובטון,
ככה הכרתם אותה. גרינברג ב"האח הגדול", מודל 2018/מיכה לובטון

"זה לא שהיא מזלזלת באף סכום והייתה שמחה ליהנות מההרפתקה, בעיקר כי בפעם הקודמת נשארה עם טעם טוב. כל סכום, בעיקר בתקופת מצוקת הקורונה, הוא מכובד מבחינת דניאל - אבל ברגע שהפכה לאמא סדרי העדיפויות שלה פשוט השתנו, לכן הוחלט שלא תיקח חלק בעונה הנוכחית", הסבירו.

לוואלה! סלבס נודע כי גרינברג, גם לא לקחה חלק בצילומי "תעודות הזהות" החדשות של מי שעתידים להיכנס בקרוב לבית הריאליטי, כך שאפסו הסיכויים לראות אותה שוב על המסך, לפחות במסגרת העונה הנוכחית של "האח הגדול". חבל.

מטעמה של דניאל גרינברג סירבו להגיב לדברים.

מהפקת התכנית נמסר: "הפקת 'האח הגדול' אינה מציעה ואינה משלמת סכומים כאלה, כל פרסום שכזה הוא שיקרי".


וואלה! סלבס סירבה ל-100 שקלים בתמורה לצום של חצי יום. רעבה תמיד.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
זוכרים אותה מאז? דניאל מככבת ב"האח הגדול" לפני שלוש שנים/צילום מסך, צילום מסך
דניאל גרינברג. ניר פקין
אז לא. דניאל גרינברג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully