וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בקרוב, דניאל גרינברג תיפרד מאייל גולן והבייבי

בזמן שהחבר של סופיה מצ'טנר אורז מזוודות בדרך להישרדות, אישתו של אייל גולן תעשה את אותו דבר רק שבמקום לרבוץ על אי בודד, היא תעשה את זה בבריכה בבית "האח הגדול" - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אייל גולן חתונה/ניר פקין

את הרשימה נפתח עם הזוג שמסרב לרדת מהכותרות, הלא הם קים קרדשיאן ובעלה, הראפר קניה ווסט, שאחרי ששיגעו את העולם כולו עם מערכת היחסים ביניהם - עכשיו נראה שזה קרוב לסוף יותר מתמיד. על פי מקורבים, מסמכי הגירושים כבר מוכנים ורק מחכים לרגע הנכון, זאת במידה והטיפול הזוגי לא יעזור.

קניה ווסט, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
תתגרשו כבר! קים וקניה/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם עדיין בעולם הריאליטי, רק המקומי, כי כוכב "סברי מרנן", קובי מאור, יעזוב את המשפחה הטלוויזיונית שלו למספר שבועות, יארוז מזוודות ויאלץ להתמודד עם תפריט שכולל בעיקר קוקוס ואורז - אם לא הבנתם, הכוכב המשעשע לוהק ל"הישרדות" ובקרוב ינחת על אי בודד ואקזוטי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קובי מאור משקפיים. יח"צ,
בקרוב על האי. קובי/יח"צ

אבל הוא לא לבד, כי מי שיצטרף אליו לאי הוא לא אחר מאשר הדוגמן תומר טליאס, המוכר לכם יותר כחבר הצמוד של הדוגמנית הבינלאומית, סופיה מצ'טנר. אז נכון, טליאס כבר היה במגעים עם ההפקה בעונה הקודמת אבל בעקבות ההאשמות נגד הסוכן שלו על הטרדות מיניות - המשא ומתן הופסק וכעת, כך נראה, טליאס יחשוף את הקוביות שלו על האי.

סופיה מצ'טנר. שוקה כהן
יפרדו בקרוב. תומר וסופיה/שוקה כהן

הגענו כבר למקום השני, שם נמצא סכסוך חדש מבית "האח הגדול" זאת לאחר שאתי לוי, המוכרת לכם כתאומה של זהבה בן, החליטה שהיא לא שותקת ונכנסת במי שמתעסק עם אחותה, ובמקרה הזה - מדובר ביהודה יצחקוב שצחק על זהבה מאחורי גבה. בפוסט ארוך שפרסמה, כתבה לוי, " אחד שירק בפנים של אמא שלו, אין לו טיפת כבוד לא לעצמו ובטח לא לסובבים אותו, הוא בעצמו שונא את עצמו".

זהבה בן, אתי לוי. ניר פקין
באה לעזרת אחותה. זהבה ואתי/ניר פקין

ובמקום הראשון, עדיין בבית הכי מפורסם במדינה, כי בקרוב יקבלו הדיירים הפתעה - דיירת חדשה העונה לשם, שימו לב, דניאל גרינברג. כן, כפי שוואלה! סלבס חשפה לראשונה, הדיירת שהתגלתה בתכנית הריאליטי ומאז הפכה לאישתו של אייל גולן, תעזוב בקרוב את בעלה ואת הבייבי הקטנה שלהם כשתיכנס לבית בנווה אילן בכניסה השנייה של הדיירים.

וואלה! סלבס ניסתה לשחזר את ההצלחה שלה כשנרשמה לתחרות 'אכול כפי יכולתך' אבל שוב הפסידה לאמא שלה.

אייל גולן, דניאל גרינברג אחרי לידת בתם המשותפת. אינסטגרם, צילום מסך
בקרוב תיפרד מהבעל והילדה. דניאל ואייל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully