וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק מדבר על בנו השני וחושף - בחרנו לו שם עברי!

18.1.2021 / 11:11

חודשים אורכים חלפו מאז שדווח בעולם שהפופסטאר הלוהט ואשתו, השחקנית ג'סיקה בייל, קיבלו לעולם את ילדם השני בחשאיות - אבל ג'סטין טימברלייק? אישר את הבשורה רק השבוע וחשף שנתנו לתינוק שם מהמקורות... של היהדות. וואלה! סלבס תנ"כית

ג'סטין טימברלייק בישראל/מערכת וואלה! News

יכול להיות שהביקור של ג'סטין טימברלייק, אחד הפופסטארז הכי גדולים ועסוקים בעולם, בישראל בשנת 2015, השאיר עליו חותם כל כך גדול, עד כדי שבחר להעניק לילדו השני שם שמקורו עברי? אז זהו, שכחצי שנה (!) אחרי שדווח ברחבי העולם שאשתו של הזמר, השחקנית ג'סיקה בייל, ילדה בן שני עבור השניים, טימברלייק סוף כל סוף אישר השבוע את העובדה שהרחיב את המשפחה וחשף את שמו של הבייבי. רמז: תחשבו תנ"כי.

רכלו על המשפחה של ג'סטין טימברלייק גם באינסטגרם

ג'סטין טימברלייק. אינסטגרם, צילום מסך
אבאל'ה! ג'סטין טימברלייק עם בנו הבכור/צילום מסך, אינסטגרם
ג'סטין טימברלייק עם ג'סיקה בייל. GettyImages
חובבי תנ"ך? טימברלייק עם אשתו, ג'סיקה בייל/GettyImages

טימברלייק בן ה-39, שהופיע בתכנית של אלן דג'נרס, נזכר שכבר מזמן שיתף את המנחה שהם בהריון בסוד (רק כי היא חברה קרובה שלו). לשאר העולם, הכל נודע בהפתעה במהלך הקיץ האחרון, לאחר שבייל ילדה בחשאיות את התינוק והפכה אותם להורים לשניים - סילאס רנדל, הבכור בן ה-5 וחצי וכעת גם הבייבי פיניאס.

אם תרצו, התרגום הלועזי לשם פינחס, הכהן מסיפורי התנ"ך (שנחשב גם לנביא), מה שאומר שאתם יכולים לכנות אותו פיני.

עוד בוואלה!

אופס, בריטני ספירס עשתה צחוק מהאקס ג'סטין טימברלייק?

לכתבה המלאה

"קוראים לו פיניאס, והוא מדהים וכל כך חמוד, ואף אחד לא ישן", צחק הדילף בראיון מהחווה המשפחתית שלו במונטנה, שם הם העבירו את רוב השנה האחרונה בבידוד חברתי, "אבל אנחנו נרגשים, לא יכולנו להיות מאושרים ואסירי תודה יותר".

תודה? לא הכל היה מרגש בתקופה האחרונה עבור ג'סטין וג'סיקה, שנשואים יותר משמונה שנים אבל התמודדו בסוף 2019 עם טענות לפיהן טימברלייק בגד באשתו עם השחקנית אלישה ויינרייט - כאשר במהלך צילומי סרט תועדו מבלים ערב מלא באלכוהול, נתפס על ידי הפפראצי כשהוא מניח את ידו על הברך שלה (ללא טבעת הנישואים שלו), כשהיא בתגובה, ליטפה אותה ברכות. מאז, ג'יי.טי לא רק התנצל בפני אשתו, אלא גם הספיק להרחיב איתה את המשפחה כך שהכל... בסדר?


וואלה! סלבס תקרא לבת שלה זילפה, על שם זילופי השוקולד והקרמל שהיא כל כך אוהבת על העוגות שלה.

להקת אן סינק, ג'סטין טימברלייק. GettyImages
בעברית, בייבי! ג'סטין טימברלייק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully