וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק מתנצל בפני אשתו

5.12.2019 / 12:18

הכוכב ההוליוודי שנתפס בעדשת הפפראצי שהוא צמוד מדי לאליזה וויינרייט, המככבת לצידו בסרט חדש, החליט להתנצל בפני אשתו ועשה זאת, איך לא - באינסטוש. ולא, הוא לא ממש הודה שבגד בה. וואלה! סלבס אימפוטנטית

הראפר מייז מפתיע את ג'סטין טימברלייק (אינסטגרם)

נכון, ג'סטין טימברלייק התנהג כמו אחרון הנבלים ועוד בשיא חוצפתו עשה את זה בפרהסיה ואף נתפס על ידי צלמי הפפראצי אבל היי, הוא - לעומת גברים רבים אחרים - ידע גם להתנצל. ולא סתם, כי אם קבל עם ו-56 מיליון עוקבים באינסטוש. עם זאת, ההתנצלות לקתה בחסר שלא לומר הייתה קצצת מוזרה ומביכה.

להקת אן סינק, ג'סטין טימברלייק. GettyImages
מכתב התנצלות/GettyImages

תקציר הפרקים הקודמים: טימברלייק, שמצטלם בימים אלו לסרט חדש, נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא נוגע בשחקנית שמשחקת לצידו, אליזה וויינרייט, בצורה שלא ממש משתמעת לשני צדדים. או במילים אחרות - בצורה שבה הוא אמור לגעת רק באשתו, ג'סיקה בייל!

מדורי הרכילות געשו, החברים היו המומים ובריטני ספירס לא הבינה מה קרה לילד הקטן שכתב עליה שיר כי בגדה בו. כעת, לאחר שהסערה קצת שכחה - הזמר המפורסם החליט לצאת בהתנצלות פומבית בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'סיקה בייל, ג'סטין טימברלייק. GettyImages
ההתנצלות התקבלה? ג'סטין וג'סיקה/GettyImages

"לפני מספר שבועות הייתה לי שגיאה בשיקול הדעת - אבל תנו לי להיות ברור - שום דבר לא קרה ביני לבין הקולגה שלי. הייתי יותר מדי שיכור באותו לילה ואני מתחרט על ההתנהגות שלי", כתב טימברלייק בפוסט ארוך ומייגע והוסיף, "אני מתנצל בפני אשתי המדהימה ומשפחתי ששמתי אותם בסיטואציה כה מביכה ואני מתמקד בלהיות הבעל והאבא הכי טוב שאני יכול".

וואלה! סלבס מתמקדת בלהיות הגרגרנית הכי טובה שיש

ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה בייל. ספלאש
רוצה להיות האבא והבעל הכי טוב שיש/ספלאש
ג'סטין טימברלייק עם ג'סיקה בייל. GettyImages
ישרדו את המשבר?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully