וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטת אוהבים: סטטיק וארוסתו קנו לעצמם מתנה בעשרות אלפי שקלים

9.12.2020 / 0:02

החתונה שלהם נדחתה (פעמיים)? מעבר הדירה התעכב? אז מה, זה לא עוצר את הראפר וארוסתו מלהתפנק בפריט חובה לבית - כזה שייספק לסטטיק ושרית כמה רגעים של... עונג. וואלה! סלבס סדין

סטטיק. ניר פקין
סטטיק ושרית פולק/ניר פקין

אפשר לקרוא לכל מה שקורה לאחרונה בחייו האישיים של חצי מהצמד סטטיק ובן אל - נו, החצי עם השיער המשוגע - ביש מזל? כי את החתונה שלו ושל ארוסתו, שרית פולק, נאלץ לדחות פעמיים בגלל בהלת הקורונה, בשורה שקיבל מהרבנות ערערה אותו, מעבר הדירה שתכנן נדחה אחרי המון זמן של עיכובים, פשיטת רגל של הקבלן ותסבוכות. לא קל.

אז מה, מתברר שמיסטר סטטיק לא ייתן לכל הטלטלות המבאסות לעצור אותו, כך שכדי לשפר את מצב הרוח הוא ואהובתו רכשו לעצמם מתנה יוקרתית שתספק להם זמן איכות בחדר השינה. המוזיקה הרומנטית נכנסת עכ-שיו.

רכלו על הקנייה של סטטיק וארוסתו גם באינסטוש

סטטיק, שרית פולק. סוויס סיסטם,
"מאמי, נוח לך?". סטיק וארוסטטיק שלו/סוויס סיסטם
סטטיק, שרית פולק. סוויס סיסטם,
חיבוק של ממתק כמו אנה זק או משהו/סוויס סיסטם

מתברר שבתור חובב גאדג'טים, שיעבור בקרוב לדירת החלומות שהוא בונה בעיר חיפה כבר שנתיים, סטט-בוי לא מוותר על הטכנולוגיה גם כשזה מגיע למה שקורה אצלו במיטה: כולל פקודות, כיוונים, תנוחות מסוימות וציונים על מה שקורה מתחת לשמיכה אחרי עוד לילה סוער. שובבון.

עוד בוואלה!

הדיאטה הסודית של סטטיק

לכתבה המלאה

אל תתבלבלו, לא מדובר בניקוד של מה שהולך שם בינו לבינה - אלא במשהו שעושה מיטה חדשה שבה סטטיק ושרית התחדשו, בשם "SMART BED" מבית "סוויס סיסטם". מתברר שעוד לפני הכניסה לבית, השניים רכשו מיטה חכמה שמקבלת פקודות קוליות ומכווננת את עצמה. הטוויסט: בכל בוקר, המיטה מעניקה ציון לאיכות שנת הלילה של הזוג. וכמה עולה התענוג המפואר? 20,000 ש"ח (!), לפני הנחת סלב כמובן.


שייהנו, וואלה! סלבס תמשיך לישון על שטיח כניסה, ממש ליד דלת הבית שלה.

סטטיק, שרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
שינה עריבה, או לא שינה עריבה, חמודים. סטטיק ושרית/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • סטטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully