וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאטה הסודית של סטטיק

21.10.2020 / 10:12

למקרה שלא שמתם לב, הזמר המוכשר והמדליק מסתובב בימים האחרונים מינוס עשרה קילו מגופו - אם תהיתם מדוע, וואלה! סלבס שמחה לבשר לכם כי סטטיק פצח בדיאטה שמשתלטת על תעשיית הבידור. וואלה! סלבס דוחפת פחמימה

סטטיק/אביב ודניאל אברג'ל

אם גם לכם יצא לאחרונה להיתקל בלירן רוסו, הלא הוא סטטיק, והבחנתם כי משהו שונה במראה שלו, אז תדעו שלא טעיתם. אם עדיין לא הבנתם מה שונה בזמר המוכשר, וואלה! סלבס נמצאת פה במיוחד בשבילכם על מנת לספר לכם כי החצי השני של בן אל תבורי פצח בדיאטה חדשה, אותה דיאטה שכבר תפסה לא מעט מפורסמים כמו דנית גרינברג ונטלי דדון.

סטטיק. ניר פקין
עשרה קילו פחות. סטטיק/ניר פקין

אם אתם ממש רוצים פרטים על הדיאטה אז קבלו: לשיטה קוראים NEW ME 123 שמתחלקת לשלושה שלבים: השלב הראשון הוא דיטוקס - שלב שבו מנקים את הגוף ממוצרי מזון מעובדים, בשלב השני, שנקרא טארגט עוברים למזונות יותר טבעיים ובשלב השלישי, שנקרא וולנס, אתם צריכים לשמור על אורח החיים הבריא. או במילים אחרות הבסיס שלה הוא ללא פחמימות וללא מוצרי חלב. אם לא די בכך, הכוכב הלוהט, שעדיין מחכה ליום שבו יוכל להתחתן, החליט להיפטר מהרגלו לשתות קולה זירו ועבר למים - לחברים הוא סיפר שכשהוא רוצה ממש להתפנק הוא שותה סודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סטטיק ובן אל. רפי דלויה
אחי איך עשית את זה? בן אל וסטטיק/רפי דלויה

סטטיק, שהצטלם אתמול לצד החצי השני שלו, בן אל וכוכבת הרשת, אנה זק, לרשת האופנה "אורבניקה", התהלך על סט הצילומים בגאווה וסיפר לכולם כמה הוא מרוצה מהשינוי שעבר ועל כך שהסיר ממשקל גופו עשרה קילו ללא שימוש בדיאטות מוזרות או מסוכנות.

וואלה! סלבס פצחה בדיאטה חדשה - דיאטת שומנים

סטטיק ובן אל. רפי דלויה
אנה, מה דעתך על הלוק החדש?/רפי דלויה
סטטיק ובן אל. רפי דלויה
וואוו איזה רזה אתה!/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully