וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק שוב דוחה את החתונה: "הזהות שלי הייתה מוטלת בספק"

7.9.2020 / 10:31

חצי מהצמד המוזיקלי הסעיר את הרשת כשפרסם מסר מסתורי, לפיו גילה משהו ש"מטלטל את החיים" - שהוביל לחשש שנפרד מארוסתו, שרית פולק. הבוקר, סטטיק הבהיר שחשש לערעור על זהותו כיהודי, מה שנפתר בינתיים, אבל גרם לדחייה נוספת של החתונה. וואלה! סלבס טודו בום בערך

סטטיק/וואלה

הודעה מסתורית שפורסמה אתמול (ראשון) בחשבון האינסטגרם של סטטיק, חצי מהצמד המוזיקלי המדובר במדינה (או החצי השני של בן אל תבורי, למתעקשים) - הצליחה לעורר חרושת שמועות בנוגע לטיב הקשר הרומנטי שלו עם שרית פולק, ארוסתו כבר למעלה משנה.

אחרי שכתב אתמול שגילה משהו ש"מטלטל את החיים עצמם" והסיר את תמונת הפרופיל שלו, הבהיר הבוקר שלא נפרד מאהובתו, אלא פשוט החליט לדחות את החתונה המתוכננת, כבר בפעם השנייה (כשבפעם הקודמת, התאריך שנקבע לאביב האחרון שונה בגלל החשש מנגיף הקורונה ואיסור בהתקהלות), זאת בגלל שלדבריו זהותו היהודית 'הוטלה בספק'.

רכלו על ההודעה של סטטיק באינסטגרם

סטטיק, שרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
יתחתנו, מתישהו. סטטיק עם ארוסתו, שרית פולק/צילום מסך, אינסטגרם

"רואים את המגן דוד הזה? זה התכשיט שתמיד עליי. כשאני מוריד את כל התכשיטים שאתם רואים, אותו אני לא מוריד. וזה מאז שקיבלתי אותו, בסוף כיתה י"ב מאמא שלי. זוכר איך נכנסנו יחד לחנות בקניון חיפה ורכשנו אותו", כתב סטטיק לצד תמונה של התליון האישי שלו שפרסם היום, "הוא מאוד חשוב לי כי זה מאמא ובגלל מה שהוא מסמל".

"גדלתי מאוד קרוב לדת. ימי כיפור בבית כנסת, כל החגים, עליתי לתורה בבר מצווה וקידוש אנחנו עושים יחד עד היום. טוב, אולי הקורונה קצת הרסה את זה, אבל הבנתם. הכל רגיל עד כאן". אז, חשף ש"אתמול שמעתי מילים שלא שמעתי בחיי, בפעם הראשונה, הנושא שהכי כואב לי וקשה לי בעולם נחשף ממתחת לאדמה עמוק עמוק איפה שקברתי אותו בליבי. נושא כל כך רגיש וכואב שאני כבר מבחוץ אדיש אליו כמערכת הגנה. כן, נכון, האימוץ".

עוד בוואלה!

לא תאמינו: כמה עלתה טבעת האירוסים של סטטיק?

לכתבה המלאה

סטטיק, או כפי שהוריו מכירים אותו, לירז רוסו, דיבר בעבר בפתיחות על כך שהוא ילד מאומץ. הבוקר, כתב ש"פתאום נהיה אישיו לקראת החתונה. פתאום היהדות הזו שלי, הזהות שלי, הייתה מוטלת בספק. אתם לא מבינים כמה משפיל וכואב לדעת שאולי כל מה שגדלת עליו הוא לא נכון. אולי כל מה שאתה יודע הוא אשליה. ראיתי שחור. ראיתי כל כך שחור שלא היה אכפת לי יותר כלום".

אז, סיכם ש"למזלי, הודות למאמצים מרובים בעיקר של המנהלים שלי, חפירות ארכיאולוגיות באמת, חזרה לי הנשימה. חזרה לי הנשמה. רשמית, יהודי לכל דבר. אם אי פעם בחיי הייתי קרוב להתקף לב - זו הייתה הפעם הזו. תודה לכל מי שדאג לי, לא יכולתי לענות או לשתף מהבושה, מהכאב. תאריך חדש יקבע לחתונה. החיים ימשיכו כסדרם. למזלי, אני אותו אני שחשבתי שאני. אותו אני שאתם מכירים". אז למה לא להתחתן במועד שקבעתם, סטט-בוי?

סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
"לא יכולתי לענות או לשתף מהבושה". סטטיק/ראובן קסטרו

בהמשך, סטטיק בן ה-29 הסביר למגיבים שכתב שהוא חש בושה לא בגלל זהותו היהודית שהוטלה בספק, אלא כי "חשב שהוא משהו שהוא לא". לדבריו, "מוכיחים לכם שאתם חסרי מודעות עצמית, ככה הרגשתי, שהרצפה נשמטת וכשכל מה שהכרתי בי הוא לא נכון. שכל הזכרונות שלי פגומים". מה זה אומר? חתונה יהודית כשרה לפי ההלכה. מתישהו.


וואלה! סלבס תתחתן בחתונה כשרה רק כדי לזלול בה גפילטע פיש ככל יכולתה.

סטטיק מגיב באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
סטטיק מסביר לגולשים ברשת/צילום מסך, אינסטגרם
סטטיק מגיב באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
סטטיק מגיב באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם
סטטיק מגיב באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
סטטיק מגיב באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם
סטטיק. ניר פקין
רק בשמחות. סטטיק עם שרית פולק/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully