וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב 'חברים' שלח את חברתו לקנות סמים - כשהייתה בהריון"

6.12.2020 / 14:01

מי שהייתה בת הזוג של מתיו פרי, או כפי שאתם בטח מכירים אותו - צ'נדלר מהסדרה "חברים" - חשפה שבתקופה שבה טיפחה בייבי בבטן, השחקן ביקש ממנה להביא לו משלוחים של סמים קשים, בטענה ש"אף אחד לא יעצור אישה בהריון". וואלה! סלבס עם חברים כאלה

אימג'בנק GettyImages

על המסך הקטן, כוכבי "חברים" נראו לא רק מיודדים, אלא אנשים חביבים שקל להתחבר אליהם. עם זאת, ברור שלכל אחד יש סודות אישיים ופרטים בחייהם שלא היו רוצים שיגיעו לקהל ולמעריצים - למשל, העובדה שהשחקן מתיו פרי, זה שאתם מכירים בתור צ'נדלר המשעשע מהקומדיה האהובה, לא רק היה מכור לסמים קשים (ועבר כמה טיפולי גמילה בחייו), אלא שלח את ידידתו ההרה כדי להביא לו אותם.

קייטי אדוארדס, מי שהייתה בת הזוג של פרי (כיום בן 51) בתחילת המילניום, חשפה בראיון חדש שההתמכרות של אהובה לשעבר לסמים הייתה קשה כל כך, עד שניצל את העובדה שהיא בהריון כדי לקנות לו את החומרים האסורים. הכל, כפי שהיא משחזרת, תוך כדי שהוא טען בפניה ש"אף אחד לא יחשוד או יעכב אישה בהריון, אל תדאגי".

רכלו על ההתמכרות של מתיו פרי באינסטגרם

מתיו פרי. GettyImages
עבר גמילה שלוש פעמים. מתיו פרי/GettyImages
חברים. GettyImages
סודות אפלים מהעבר. מתיו פרי/GettyImages

האקסית של השחקן, שבילתה איתו לא המון זמן בסביבות שנת 2000, התראיינה ל"סאן" הבריטי וגילתה שלפני עשור פחות או יותר, "הייתי משהו כמו חמישה חודשים לתוך ההריון כשנשלחתי להביא לו את הסמים. ירדתי למטה לקבל משלוחים עבורו". לדבריה, פרי היה מבצע את העסקה, בעוד שהיא תפקדה על תקן מי שמביאה לו אותם.

"היינו פותחים את התיק והייתי רואה שלפעמים מדובר בכדורים או קוקאין, לפעמים זה היה הרואין וקראק... אף פעם לא ידעתי מה הוא יקבל", אמרה אדוארדס, שלטענתה בסך הכל ניסתה לעזור לשחקן באותם ימים, רק כדי למנוע ממנו "לשוטט ברחוב" בעצמו ולהיתפס על ידי שוטרים או צלמי פפראצי. עם זאת, היא מודה שעל ה"משלוחים" היה משלם לה אלפי דולרים, לפעמים עד 4,000 דולר, כשטען ש"כסף זו לא בעיה עבורי".

עוד בוואלה!

סלחנים? הכוכבים שנשארו מיודדים עם האקס

לכתבה המלאה

כיום, לדבריה של חברתו של כוכב "חברים", היא תוהה בדיעבד איזו מן ידידה הייתה עבורו. "רציתי לעזור לו... הוא היה נותן לי לחוש אשמה ואומר משהו כמו 'אם אתה לא תביאי לי, אני פשוט אלך לשם בעצמי ואתפס במרכז העיר'. היחסים האלה היו רעילים", סיפרה, "לא רציתי שבמצב הרוח שלו הוא ינהג, או יסתובב ברחובות... לא יכולתי לומר לו לא". לדבריה, למרות קיפות המצפון והעובדה שמתיו לא היה חייב להמשיך לעבוד (כיוון שהרוויח מיליונים מעבודות בעבר) בחר להמשיך להופיע מול המצלמות תחת השפעה, למרות שגם לצוות ההפקה של הסדרות שבהן שיחק היה ברור שהוא תחת השפעת סמים.

מתיו פרי, מאט לבלנק. GettyImages
שמרו על קשר? פרי ומאט לבלנק/GettyImages

האקסית גילתה שברגע שחבריו, כולל אלה מהסדרה המיתולוגית, בחרו להתרחק ממנו - כי לא ידעו באיזה מצב יהיה ואם יביך אותם במפגש או שלא - פרי, שצרך עד ל-80 כדורי הרגעה ביום (!), הבין שעליו לטפל בעצמו וכנס לגמילה שלישית בחייו, בשנת 2011. "פעם המצב שלו היה כל כך רע, עד שהדביק את הידיים והרגליים שלו אלה לאלה בדבק מגע, אני מצאתי אותו ככה ושלחנו אותו לטיפול".

כיום, אם תהיתם, השחקן מצהיר כי הוא פיכח ונקי מסמים ובימים מאורס לבת הזוג, מנהלת בחברת ספרים.


וואלה! סלבס אומרת לא לסמים, אלא אם מדובר בלביבות. זה הסם שלה.

כוכבי "חברים" באינסטגרם של ג'ניפר אניסטון. אינסטגרם, צילום מסך
השאירו את העבר מאחוריהם. כוכבי "חברים" בצילום אינסטגרם מהשנה שעברה/צילום מסך, אינסטגרם
מתיו פרי. imdb
כוכב מתוסבך. מתיו פרי/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully