וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי אוחנה נכנס במבקרים: "תחסכו מאיתנו את המרמור והמלחמות"

5.11.2020 / 15:40

ביום אחרי שמעיין אשכנזי החליטה שלא לשתוק כנגד הטענות והביקורת שספגה מאז הפרידה מאביחי אוחנה, גם הוא שבר שתיקה ברשת. "אני לא מסכן ובטח לא איזה עיוור שצריך שירחמו עליו", הסביר. וואלה! סלבס הצד שלו

השמועה אומרת, מעיין אשכנזי/וואלה

הדברים הקשים שכתבה אתמול (רביעי) מעיין אשכנזי ברשתות החברתיות - כיוון שהחליטה להתייחס לתגובות הקשות שקיבלה והביקורת שספגה מאנשים שונים, מאז הפרידה מבן הזוג מאז ימי בית "האח הגדול", אביחי אוחנה, גרמו גם לחצי הגברי במערכת היחסים לשבור את השתיקה שגזר על עצמו מאז סיום הזוגיות של השניים.

בעוד שהיא כתבה שאינה "אשמה כי יש לו מחלה", אוחנה עצמו התייחס אף הוא למבקרים, תוך כדי שהוא נכנס ב"גיבורי המקלדת" - אלה שיודעים להגיב, אבל בוחרים לעשות זאת באמצעות אלימות כתובה באתרי האינטרנט וברשתות.

רכלו על התגובה של אביחי אוחנה באינסטגרם

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. ניר פקין
לא זקוק לרחמים. מעיין אשכנזי עם אביחי אוחנה/ניר פקין
אביחי אוחנה מצטלם לסאקוני. אור גפן,
מודה מקרב לב על התמיכה. אביחי אוחנה/אור גפן

"כמה 'נשמות' חשבו שהם יודעים יותר טוב"

"יודע שלא שמעתם ממני כלום מאז הפרידה, כי באמת מבחינתי העדפתי בחודשיים האחרונים להיות עם המשפחה ועם החברים וכמו כולם הייתי עסוק בדברים הקשורים במצב הנוכחי בעולם", פתח אביחי את דבריו באינסטגרם. "ברוך השם היום אני נמצא במקום מצוין... באמת אני מודה מקרב לב על ההודעות ועל התמיכה".

אז, התייחס לדברים שכתבה האקסית המפורסמת שלו. "עכשיו בוא נשים את הקלפים על השולחן פעם אחת ולתמיד שלא יהיו יותר מדיי שאלות, אני לא מסכן ובטח לא איזה עיוור שצריך שירחמו עליו, כנראה שכחתם קצת בניגוד לכל הפחדנים מאחורי המקלדת, עברתי דבר אחד או שניים בחיים".

עוד בוואלה!

מקורבים למעיין ואביחי: "הייתה כבר טבעת, הם דיברו על חתונה"

לכתבה המלאה

"אני ומעיין חיינו בזוגיות מלאה אהבה, חברות וכבוד הדדי והלוואי על כל זוג בישראל רמת החברות והחיבור שששר ביננו בארבע שנים האחרונות", שחזר אוחנה, "עברנו דברים מדהימים יחד וכולכם הייתם שותפים לכך, שהבטנו קדימה היו ערכים מסוימים שאני והיא ידענו שיכולים להוות בעיות לעתידנו המשותף, לכן החלטנו לסיים בדרך הכי יפה שיש. למרות שכמה 'נשמות' חשבו שהם יודעים יותר טוב והחליטו את הסיבות לפרידה".

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. שוקה כהן
"החלטנו לסיים בדרך הכי יפה שיש". אביחי ומעיין/שוקה כהן

"אתמול ראיתי הודעה שנכתבה על אילנית אמא של מעיין. האישה הזו הייתה כמו אמא בשבילי ודאגה לי להכל, שיהיה לי נוח וטוב. אז לכל אלו שחושבים שהם מבינים ויועצים תחסכו מאיתנו את המרמור והמלחמות שגם ככה נחנקנו מהם ותתנו לנו לחיות בשלום ובאהבה", סיכם אוחנה, "למי שקצת מתקשה עם זה, בקרוב אני מתכוון להמשיך עם ההרצאות שלי גם בזום שבהם אולי תצליחו 'לראות את החיים' בצורה אחרת".


וואלה! סלבס רואה כמה הערכה יש בין השניים האלה. מרגש!

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. שלומי צ'יקונה, אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
לראות את החיים אחרת. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה, אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully